5.Bölüm : GERÇEKLER

155 33 93
                                    

Karşımdaydı kaçtığım adam, elleri cebinde gözlerimin içine bakıp gülüyordu. Seni buldum diyordu o gözler. Ateş'in kolunu tutarak sıktım. Yüzünü bana dönerek '' İyimisin dedi'' başımı hayır anlamında salladım. Konuşamıyordum. Sadece o gri gözlerine bakıp beni buradan götürmesini istiyordum. Aynı havayı onunla solumak tüm yaşadıklarımı göz önüne sürüyordu.

'' Ateş Bey kız arkadaşınız iyi değil sanırım.'' İğrenç sesini duymak midemi bulandırıyordu.

'' İzninizle'' dedi Ateş belimdeki elini çekmeden beni çıkışa doğru yönlendirdi. Titriyordum. Bekleme salonun sağında bulunan bir odaya geçtik.

'' Mira , neler oluyor titriyorsun. ''

'' Gitmek istiyorum iyi değilim sen burada kal beni Cenk ile eve gönder lütfen.''

'' Tanıyorsun o adamı '' işte bunu duymayı beklemiyordum. '' Hayır tanımıyorum'' sesim titreyerek çıktı. Zaten Ateş'in bunu anlayacağını anlamalıydım.

'' Tanıyorsun ve benden bir şeyler saklıyorsun Mira ama öğreneceğim. Şimdi burada biraz dinlen sonra balo salonuna geri dön. ''

Gözlerine bakıp bana bunu yapma diyordum. Arkasını dönüp çıkarken gözümden bir damla yaş süzüldü. Dengemi bir anda kaybettim, yanımda bulunan koltuğun kenarına tutundum. Nefes alamıyordum. Ateş'in iş yaptığı adam o olamaz, yanındaki yaşlı adam kimdi neden bana öyle dikkatli bakıyordu. Kendine gelmelisin her şey geçti artık sana yaklaşamaz. Yaklaşık on dakika oda da durdum. Derin bir nefes alarak odadan çıktım. Oraya gitmek istemiyordum ama Ateş'i daha fazla sinirlendirmek de istemiyordum. Balo kapısının önüne gelince durdum. Ayaklarım adım atmıyordu, girme diyordu. Yanımda birinin varlığını hissettim yüzümü döndüğümde parlayan bir çift kahve gözlerle karşılaştım.

'' İçeri geçmeyeceksiniz sanırım.'' Dedi. Öylece durmuş yüzüne bakıyordum. Elini uzatması ile bakışlarım o tarafa döndü.

'' Egemen Sönmez'' hala eline bakıyordum dikkat çekmemek için yavaşça elimi uzatım. '' Mira Demir.'' dedim.

'' Memnun oldum güzel bayan'' gülümsediğinde gamzeleri dikkatimi çekmişti. Hala ellerimiz birbirine tutunuyordu.

'' Elini kırmamı istemiyorsan çek çabuk '' Ateş'in sinirli sesini duyduğum an elimi çektim. Egemen denen adam sırıtıyordu.

'' Sakin ol dostum sadece tanışıyorduk. ''

'' Buraya gel Mira'' gözleri birer ateş külüydü. Neden bu kadar sinirlenmişti. Arkasında Asya ve Cenk vardı. Ateş'i umursamadan Asya'nın yanına geçtim. Bakışlarım salonu tarıyordu. Ama onu göremiyordum. Yaşlı adam da ortalıkta yoktu. Acaba Ateş mi göndermişti. Derin bir nefes aldım. Asya'nın anlamayan bakışlarını fark ettiğimde bir şey yok der gibi başımı salladım.

'' Davut'u arıyor muşsun Soykıran, daha bulamadın demi. Merak etme ben senin için yerini buldum. Benim depoda şuan, adamlarım tarafından birazcık hırpalanmış olabilir artık orasını mazur göreceksin. Buraya da bunu söylemeye geldim. Ancak hiç misafirperver değilsin.'' Elindeki kağıdı Ateş'e uzattı. '' Depomun adresi kağıtta yazıyor vakit kaybetme derim.''

'' Bu taraf değiştirmeni neye borçluyuz Sönmez. '' şimdi sırıtan oydu.

'' Eski dostluğumuzun hatrına diyelim.'' Bu sefer gözleri bana döndü. '' Tanıştığımıza memnun oldum Mira Hanım. Umarım tekrar görüşürüz.'' diyerek çıkışa yöneldi. Aralarında ne olmuştu acaba diye düşündüm.

KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin