𝐃𝐞𝐯𝐢𝐧𝐚
04.02- Szia Dev! - ölelt át Charlotte.
- Szia! - elég kellemetlenül éreztem magam.
- Te fogytál? - tolt el magától, s végig mért.
- Nem tudom. Nem hiszem. - rántottam meg a vállam.
- Nagyon vékony vagy. Ez így még egészséges? - persze, hogy túl vékonynak látszottam, hisz sport öltözetben voltam, ugyanis a barátnőm edzeni szeretett volna a parton.
- Charlotte! - akadtam ki rá. - Engedjük el! - kezdett dühíteni.
- Ne haragudj! Csak olyan jó, hogy itthon vagy! - elmosolyodtam. Majd neki is láttunk az edzésnek.
- Iszunk egy kávét? - kérdezte miután végeztünk.
- Fhu, én inkább nem mennék így emberek közé. - izzadt voltam, fáradt voltam, nem mellesleg az illatom se volt rózsás.
- Akkor nálam iszunk egyet. - kiugrott a szemem. Elég abszurd lenne a lány pasijával hármasban kávézni, a történtek után.
- Én inkább haza megyek. - próbálkoztam, de tudtam, hogy eredménytelen.
- Ne! Kérlek Dev. Olyan finom kávét fogok neked főzni, és le is tusolhatsz. Sőt, akár ma nálam is aludhatnál. - na ebből hogyan másszak ki? És, hogy aludjunk? Befeküdjek közéjük? - Olyan magányos vagyok. Charles versenyen, én meg nem szeretek egyedül lenni.
Megkönnyebbültem, hogy Charles nincs otthon. Így azért, màr más a helyzet. Máris szívesebben megyek át hozzá. Habár, felőlem ez tiszteletlenség, és pofátlanság, de ő nem tudhat róla.
Szétnézve közös otthonukba még jobban elszégyelltem magam. Ez tényleg a tökéletes fészek. Rengeteg kép volt róluk a falon, a polcokon, és szinte mindenhol. Nem tagadom, lennék Charlotte helyében, de nem ilyen áron. Megtanultam már a leckét...
- Tudod. Arra gondoltam, hogy bevinnélek a baráti körünkbe. - mondta ki.
- Tessék? - esett le az állam.
- Charles-el beszélgettünk. És szerintünk nagyon is bele illesz.
- Charles? Ezt ő mondta?
- Én találtam ki. De helyeselt. - ezt mondjuk erősen kétlem.
- Értem.
- És mit szólsz hozzá, akkor...? - egyből visszautasítottam volna, de bele gondoltam, hogy akkor magyarázatot kér, én meg azzal nem szolgálhatok neki.
- Jó. Persze. Miért ne? - erőltettem magamra egy kamu mosolyt.
- Tényleg? Jaj de jó! - ugrált hozzám, majd jó erősen megszorított.
- Tervezel haza menni valamikor?
- Apuékhoz? - kérdésemre bólintott egyet. - Igazság szerint, pont lesz egy divatbemutatóm Imolába pár hét múlva. Gondoltam haza megyek előtte. Rég láttam már a családom.
- Na jó! - jött őrületbe.
- Mi az? - értetlenkedtem.
- Nem hiszem el. Huszonnegyedikén van Charles-nek versenye Imolában, amire megyek én is. - s ekkor mintha egy lámpát kapcsoltak volna nála fel.
- Nem ott van borbirtoka apudnak?
- De?! - már előre rettegtem, hogy mit talál ki.
- Ez remek! Mit szólnál, ha összehoznánk a családokat? - tudtam, hogy valami ilyesmit forral. - Mármint. Anyumék imádnák, ha újra találkozhatnának a szüleiddel.
- Charlotte! - próbáltam félbe szakítani. Ugyanis van egy fontos információ, amit nem tud, pedig nem ártana.
- Ahj, annyira jó lenne. Úgy szerették egymást. - áradozott tovább, mintha meg se hallott volna.
- Charlotte! - próbálkoztam újra.
- Nyilván jönne Charles anyukája, és tesói is, de gondolom ez sem jelent bajt.?
- Charlotte!
- Mi az? - vett végre észre.
- Szerintem ez nem jó ötlet.
- Miért? - döbbent le teljesen. Sorolhatnám az okokat, de az egyiket nem szabad kimondanom, a másikat pedig még képtelen vagyok.
- Mert tudod, ott a divatbemutatóm is szombat este... - eléggé kamu indok volt.
- Hát elmegyünk rá. Légyszi Dev! Ez egy csodás lehetőség! Kikell az ilyeneket használni. Ki tudja, hogy hány ilyen esélyt kapunk még? Kérlek Devina. - nézett rám boci szemekkel. - Emlékszel még, hogy hányszor becsiccsentettünk a várban a bortól titokban? - nevettünk össze.
- Persze, hogy emlékszem. - mosolyogtam. Azok tényleg szép emlékek.
- Jó lesz, ígérem! És imádni fogod Charles családját. Ahogyan ők is téged. - győzködött. Hát nem is tudom... Kb egy hétre összezáratni magam Charles-el? Jó ötlet ez? Nyilván tudtam a választ, de egy apró részem akarta.
- Jó! Legyen! - bólintottam rá, mire fülsüketítő hangon elkezdett vinnyogni.
- Akár össze is hozhatnálak Charles valamelyik tesójával! - na ne. Ezt ne. Ebben a másodpercben megbírtam volna fojtani a lányt.
- Charlotte! - szóltam rá.
- Buksz a fiatalabbakra? Mert akkor Arthur, de figyelj Lorenzo se rossz. Ő igazán érett.
- Charlotte! - ismételtem meg. Igazából nevettem, de tudtam, hogy ez addig fog tartani, míg be nem tartja a szavát a lány, s elkezd kerítőnősködni.
- Imádni fogod! - bújt hozzám.
- Bizonyára... - mondtam megjátszva a kedveset. Még jó, hogy a fejem nem látta, mert továbbra sem rajongtam az ötletért. Lehet, ha tudná azt amit nem mondtam el, megértene. És most nem Charles-re gondolok. Oh neeem... arról ha rajtam múlik sosem szerez tudomást. Egyszer hibáztam, többször nem fogok. Vagyis... remélem...
________________________
instagram: stooriesbylaura
tiktok: wattpad.stooriess
YOU ARE READING
Tiltott Gyümölcs
FanfictionCharles és Devina találkozása a pilóta barátnőjének köszönhető. Viszont senki sem sejtette, hogy megismerkedésük így fog alakulni... ‼️Szombatonként jön rész.‼️ "ᴀ ᴛɪʟᴛᴏᴛᴛ ɢʏᴜ̈ᴍᴏ̈ʟᴄs ᴍɪɴᴅɪɢ ᴇ́ᴅᴇsᴇʙʙ, ᴀ ɴᴏ̋ᴋɴᴇᴋ ᴇ́s ᴀ ғᴇ́ʀғɪᴀᴋɴᴀᴋ ᴇɢʏᴀʀᴀ́ɴᴛ ᴀᴢ ᴋᴇʟʟ, ᴀᴍ...