𝑈𝑡𝑜́𝑠𝑧𝑜́ + 𝑀𝑒𝑔𝑙𝑒𝑝𝑒𝑡𝑒́𝑠

2.8K 70 24
                                    

2022.09.30 - 2023.04.15

𝐊𝐨̈𝐬𝐳𝐨̈𝐧𝐞𝐭𝐧𝐲𝐢𝐥𝐯𝐚́𝐧𝐢́𝐭𝐚́𝐬

Sokszor mondom, hogy ez a kedvenc könyvem, de most sokkal másabb érzés kerített hatalmába. Ez a könyv a legkülönlegesebb könyv lett, amit eddig írtam. A szívemhez nőtt. Minden egyes szombatot úgy vártam, mint egy kisgyerek. Vártam, hogy olvassátok, és kapjam a visszajelzéseket.

Pontosan úgy sikerült ez a könyv, mint ahogy szerettem volna. Sőt... még jobban is. És ez mind nektek köszönhető!! Sosem gondoltam volna, hogy már menet közben ekkora sikere lesz. El sem hittem, hogy ezt is elértem. Még most is alig...

Nagyon hálás vagyok nektek! Köszönöm, hogy részesei voltatok ennek a hosszú útnak! És köszönöm, hogy ennyire támogattok! Rengeteg inspirációt ad egy-egy kedves szavatol. És mindig emlékeztet rá, hogy megéri csinálnom. Nehéz időkben is!

Egy szó, mint száz. Őrület nehéz felfognom, hogy vége a Tiltott Gyümölcs-nek:( . De még őrültebben hálás vagyok nektek! Mindig maradjatok ilyen csodásak! És egyet ígérhetek! Mindig támogatni foglak titeket a könyveimmel! Sosem hagylak titeket cserben!

𝐔́𝐣 𝐤𝐨̈𝐧𝐲𝐯

Máris hozom az új könyvem! Remélem ez vigasztal titeket. Egy Carlos Sainz fanfiction váltja Charles-t.

Gyűlölve Szeretlek címen találjátok meg. És ugyanúgy, mint azt már itt megszokhattátok, minden szombaton jön rész! Izgalmakból ott sem lesz hiány! Egy igazi tüzes, latin kapcsolatba nyertek betekintést. S mint a címe is elárulja, nem felhőtlen a boldogság...

Na de ennyit erről! Tartsatok továbbra is velem! Jó olvasást kívánok, ha esetleg úgy döntötök, hogy folytatjátok az új könyvemmel!

Millió puszi,
Laura

❤️

________________________
instagram: stooriesbylaura
tiktok: wattpad.stooriess

Tiltott GyümölcsWhere stories live. Discover now