𝐻𝑢𝑠𝑧𝑜𝑛𝑛𝑦𝑜𝑙𝑐𝑎𝑑𝑖𝑘 𝑟𝑒́𝑠𝑧

3.3K 193 18
                                    

𝐃𝐞𝐯𝐢𝐧𝐚
08.14

Charlotte hátra nézett rám, igen érdekes arckifejezéssel, majd vissza fordult. S ezt megismételte.

- Egy pillanat! - szakította Charlotte félbe a papot.

- Te miért nézel Devina-ra így? - kérdezte Charles-től.

- Tessék? - rázta értetlenül a fejét a férfi.

- Devina... - fordult hátra felém a lány, de elkerültem a szemkontaktust. Inkább a földet néztem. - Őt nézted eddig! Miért őt nézted? - emelte fel a hangját, s nem csak düh, de fájdalom is volt a hangjába.

- Charlotte nem tudom, hogy miről beszélsz. - nem tűnt valami határozottnak Charles. - Folytassuk! - zárta volna rövidre Charlotte kirohanását.

- Nem! Te tőle vagy terhes? - fordult felém a lány. - Láttam a kukádban a tesztet...

- Terhes vagy? - esett le Charles álla. Ezzel a reakcióval mindent elárult. Meglepettség, kétség, félelem, és boldogság, ez mind látszódott az arcán. De legfőképp azért buktunk le, mert ennyire érdekelte.

- Tudtam! - szembesült Charlotte a ténnyel. - Annyira tudtam! - szipogott. - Hogy a picsába tehettétek ezt? Hogy? - sírt fájdalmasan.

- Charlotte... - magyarázta volna meg neki Charles, de mikor hozzá akart nyúlni, a lány elhajolt.

- Hozzám ne érj! - hajolt arrébb. - Undorodom tőled. - vágott oda sírása közepette. - És tőled is! - fordult felém.

- Charlotte, ez nem az... - magyarázkodtam volna. De ezt a helyzetet nem lehet megmenteni.

- Ez nem az aminek tűnik? - kérdezte kínjában nevetve. - Tényleg? Ezzel tudsz jönni? Hát nem is az, hanem annál sokkal több! Rám sosem nézett így. Sosem... - nézett fájdalmasan Charles felé. - Úgyhogy, megérdemlitek egymást! - konkrétan hozzám vágta a csokrát, majd elindult azon a folyosón, amin korábban a világ legnagyobb mosolyával jött be. A barátnői utána mentek, na meg a családja pár tagja is.

- Erről mikor akartál nekem szólni? - nézett rám csalódottan Charles. Láttam a szemében, hogy mennyit csökkentem.

Majd ő is megfogta magát, s elsétált. Ott hagyott. Egyedül álltam ott, s féltem. Elcsesztem az egészet!

- Gyere kicsikém! - húzott el apa a kezemnél fogva. A csokor kiesett a kezemből, s a földön landolt.

A szobámba zárkóztam addig ameddig a vendégek el nem mentek. Ez egészen sokáig tartott. Már besötétedett, mikor úgy döntöttem, hogy kimegyek a kertbe. A ház halk volt, s csendes. Szinte kihalt. Még a ruhámban voltam, csak egy pokrócot raktam a vállamra, hisz abba sírtam ki a lelkem is.

Charles

Miközben egyre kevesebben lettünk, s a vendégek egyre jobban csak távoztak, én egyedüllétre vágytam. Oly sok dolog van most a fejemben. Kavarognak a gondolataim. Akartam beszélni Charlotte-val, de ő látni sem akart. Miután elment, megtaláltam a gyűrűt az egyik vendégszoba ágyán, amit ő vett igénybe mára.

A tornácon levegőztem, s reméltem, hogy a friss levegő majd csillapítja a gondolataimat. De ez nem így sikerült.

- Emlékszel, mikor azt mondtam, hogy ne a lányomon kísérletezz? - a hang tulajdonosa Gilberto volt.

- Ez nem kísérlet volt. - hajtottam le a fejem.

- Nem? Akkor nem értem. Hogy hogy ma mégis egy másik nővel álltál az oltárnál?

- Gilberto, ez nem ilyen egyszerű...

- De ez pont ilyen egyszerű te töketlen! - felkaptam a tekintetem a szavára. - Imádom a lányomat mindenkinél jobban. De annyi fájdalom érte a múltban, hogy abban a tudatban él, hogy ő nem érdemli meg a boldogságot. Ezért mások boldogságát helyezi előtérbe, még ha ez az övét keresztezi is.
Ami pedig téged illet... Te szereted Charlotte-t. De Devina-ba vagy szerelmes. Oly régóta tudod te ezt, mégsem léptél. S komolyan képes lettél volna így tönkre tenni az életed? Összeláncolni magad egy olyan emberrel, akibe nem vagy szerelmes? Esküszöm hülye vagy!

- Mit kéne tennem? Mit? Az életem a kukába. Devina pedig terhes, s még csak szólni sem akart, pedig gyanítom enyém az a gyerek...

- És kérdem én. Az, hogy itt hisztizel, és tovább töketlenkedsz min is változtat? Vagy segít?

- Semmin... - motyogtam.

- Oda nézz! - kapta el hátulról a vállam, s egyenesen Devina-ra irányította a tekintetem, aki a hátsó kertben téblábolt. - Na kapd el azt a lányt! - bíztatott Gilberto.
________________________
instagram: stooriesbylaura
tiktok: wattpad.stooriess

Tiltott GyümölcsWhere stories live. Discover now