2. KARAN BEY

13.3K 703 150
                                    

Bölüm şarkısı:
Duman - Gözleri Kanlı

......

Sabah uyandığımda, evdekilerin uyuduğunu fırsat bilerek mutfağa girdim ve hızlı bir kahvaltı yaptım.

Dün akşam da bir şey yemediğim için, çok açtım. Kahvaltımı yapıp, etrafı topladım.

Odama gidip, üzerimi giyindim ve zaman kaybetmeden evden çıktım.

Aklıma dün ki adam gelmişti, açıkcası kim olduğunu merak etmiştim. Babam'ın bir şirketi var ve kendine ortak aradığını biliyorum. Belki de onunla ilgili bir şey için gelmişti.

Kliniğime vardığımda, Özge'nin içeride olduğunu gördüm.

"Günaydın Asrın abi."

"Günaydın Özge. Doruk daha gelmedi mi?"

"Yok, ama yoldaymış. Konuştuk az önce."

Kafamı sallayıp, işime klinikte olan hayvanları beslemek ile başladım.

Klinikte kalan kedilerimiz ve köpeklerimiz vardı. Sokaktan kurtarıp, tedavilerini yaptıktan sonra yeniden sokakta yaşamak istememişlerdi. Biz de o yüzden onlara kliniğimizi açmıştık.

Bütün çoçuklarımı besledikten sonra muayene odasına girdim. Birazdan ilk hastam gelecekti.

"Abi, acil hasta gelecek. Az önce aradılar, bir kedi patisini ocakta yakmış."

Yüzümü buruşturdum ve Özgeyi onayladım. Kıyamıyordum hayvanlara.

......

Kliniğin kapısını kilitleyip, yine eve doğru yürümeye başladım. Şuan ayrı bir eve çıkabilmek için, para biriktiriyordum.

Ailem ile aramızın zaten iyi olmadığı için, bunu duyduklarında sevineceklerdi.

Eve vardığımda, içerden çok güzel yemek kokuları geliyordu. İçeriye baktığımda, yine o adamın burda olduğunu gördüm.

"Merhaba Karan bey."

"Merhaba Asrın. Nasılsın?"

"İyiyim çok şükür. Siz nasılsınız?"

"Oğlum hadi sen odana geç, yemek yemişsindir sen yine."

Yememiştim. Üzgün olduğumu göstermemek için gülümsedim ve odama girdim. Kendimi yatağa bıraktığımda, çarşafın üzerinde kırmızı bir leke gördüm.

Bir 'of' çekip tuvalete girdim ve baksırıma iki tane ped koydum. Kanamam çok olduğu için, her zaman iki tane ped koyuyordum.

Guruldayan karnımı takmamaya çalışarak, yatağıma girdim ve kendimi uykuya bıraktım.

-

-

-

-

Üzülüyorum ben bu çoçuğa 🥺

Bu arada
Asrın 28
Karan 35 yaşında.

Bölüm şarkısı her zaman bölüm ile uyumlu değil. Ben bölümü yazarken dinlediğim şarkıyı yazacağım.

Bir oyunuzu ve yorumunuzu alırım. ⚘🤍

SARMAŞIK | MPREG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin