14. AŞIK OLMAKTAN NEDEN KORKUYORSUN?

7.9K 420 44
                                    

Bölüm şarkısı:
Duman - Of

......

Uyandığımda terlediğimi hissettim. Burası neden bu kadar sıcaktı? Kafamı gömdüğüm yerden çıkarınca başıma dehşet bir ağrı saplandı. Bunu umursamamaya çalışarak, yanımdaki bedene baktım.

Karan yanımda yatıyordu! Hemen üzerime baktım, giyiniktim. İçimden bir 'Allahım çok şükür' çekerek Karanı dürttüm.

"Karan uyan."

Anlamsız mırıltılar çıkararak uyandı. Uykulu haliyle çok yakışıklı görünüyordu. Sırt üstü döndü ve gözlerini ovaladı.

"İyi misin?"

"Başım ağrıyor. Dün ne oldu?"

"Kustun sonra seni eve getirdim. Yanında uyumamı isteyince yattım yanına."

"Özür dilerim, rahatsız olmuşsundur."

Kafasını olumsuz anlamda salladı ve yataktan kalktı.

"Hadi üzerini giyin de kahvaltı yapalım. Sonra da ilaç içersin."

Ona kafamı salladım ve o odadan çıktıktan sonra bende yataktan kalktım. İnşallah dün çok saçmalamamışımdır.

Üzerime bir siyah eşofman ve kırmızı tişört giyip, aşağıya indim. Karan mutfakta mavişe mamasını veriyordu. Hemen ocağın başına geçtim ve iki omlet yaptım.

Kahvaltımızı yaparken ikimizde sessizdik. Ne konuşacağımızı bilmiyor gibiydik.

"Aşık olmaktan neden korkuyorsun?"

Karan'ın sesini duyunca irkildim. Söylediği şeyi idrak edince gözlerimi irileştirerek baktım.

"O da nerden çıktı?"

"Dün söyledin."

Derin bir nefes aldım. Sanırım şimdi düşüncelerimi anlatmanın tam zamanıydı. Belki o da bana karşı bir şeyler hissediyordu?

"Senden hoşlanıyorum. Aşık mıyım bilmiyorum, aklımda hep sen varsın. Ama korkularım var. Sen benden 6 yaş büyüksün, ikimizde homofobik bir ülkede eşcinseliz ve ben hamile kalabiliyorum. Diyelim ki sevgili olduk, çoçuk ister misin? Ben yapabilir miyim? İnsanların bakışlarına katlanabilir miyim? Çoçuğum onu bir erkeğin doğurduğunu kabul edebilir mi? Ailem ne der buna? Sen onların ortağı-"

Ellerimi tutması ile sustum. Bana gülümseyerek bakıyordu.

"Bende senden hoşlanıyorum Asrın. Yaş farkımız var evet, ama bu aşka engel değil bence. Çoçuk konusunu erteleyelim şimdi çok erken. Ailen konusu beni de tedirgin ediyor. Ailenle aranın daha fazla bozulmasını istemiyorum. Bu konuda tamamen seni düşünüyorum."

Benim ayağa kalkmam ile o da ayağa kalktı. Bütün düşüncelerimi kenara attım ve dudaklarımı onun dudaklarına bastırdım.

-

-

-

-

Hadi bakalım, olaylara giriyoruz artık.

SARMAŞIK | MPREG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin