4. EDA İLE BİR GÜN

11.6K 631 107
                                    

Bölüm şarkısı:
Duman - En Güzel Günüm Gecem

......

"Ya aşko ben senin bu aileni sevmiyorum."

"Ne yapabilirim Eda? Yeteri kadar para biriktiremedim daha, anca bir kaç aya taşınırım."

Eda anlayış ile kafasını salladı, sonradan aklına bir şey gelmiş olacak ki heyecan ile kafasını bana çevirdi.

"Ya sen benimle kalsana."

"Ben bunu hiç düşünmedim mi akıllım? Ailem seni sevmiyor, yine bin bir tane laf ederler."

Eda derin bir of çekip, trip atar gibi kafasını çevirdi. Gülümsedim onun bu haline.

"Şşt küsme dedikodu var."

Bu dediklerimin sonrasında, ışık hızında kafasını bana çevirmiş ve dinlediğini belirtir gibi bir bakış attı.

"Bir-İki gündür bizim eve bir adam geliyor. Babam ile ortak olacaklarmış, bugün de imza atılacak olduğu için, babam benim eve gelmemi istemedi. Ama konu bu değil, adamı bir görsen yunan heykeli gibi. Siyah saç, kara göz, dolap gibi eminimin karın kasları vardır."

Anlatırken, ağzımdan su akacaktı nerdeyse. Eda bana piç bakışı atıp konuşmaya başladı.

"Eniştem mi olacak yani?"

"Ya kızım, sence o adam bana bakar mı?"

"Ha baksa okeysin yani."

"Ya ben onu mu dedim!"

Eda gülmeye başladı, bende dayanamayıp onunla birlikte güldüm.

"Bu arada regl'in ne durumda bebeğim? Sıçak su torbası ister misin?"

"Yok çiçeğim teşekkür ederim. İyiyim şuan."

Edoş ile biraz daha sohbet ettikten sonra, uyumaya karar verdik. O kendi odasına, bende misafir odasına geçtim. Üzerimi değiştirip, yatağa girdim ve elime telefonumu aldım.

İnstagram hesabıma bir istek geldiğini gördüm. İstek atan profilin üzerine tıklayıp baktım. Karan bey'di bu!

Hemen instagram'ı kapatıp, whatsapp'a girdim.

Ben: EEEEEEEDDDDDDAAAAAAAAA

Eda: NOLDUUUUUUUUUUUUUUUUU

Ben: ŞU SANA BAHSETTİĞİM ADAM VAR YA.

KARAN BEY.

Eda: Hee nolmuş ona?

Ben: Bana takip isteği atmış aq

Eda: kabul edicen mi?

Ben: edeyim mi?

Eda: et bakayım. Bakalım amacı neymiş

Ben: Tm

Whatsapp'dan çıkıp insta'ya girdim ve Karan beyin isteğini kabul ettikten sonra, bende onu takip etmeye başladım. Onun hesabı gizli değildi, neden olsundu ki zaten? Sonuçta ünlü bir iş adamı.

Anında bütün paylaşımlarımı beğendi ve öne çıkan hikayelerime baktı. Bende onu stalklamaya başladım.
İşim bittiğinde Eda'ya mesaj atmaya karar verdim.

Ben: 555.555 takipçi, 5 kişiyi takip ediyor, 5 post ve kullanıcı adı Karan.Korkmaz55

Eda: ne 5miş aq

Ben: anlamı ne acaba

Eda: fake hesapla dm'den sor yada bir dahaki soru cevap hikayesinde sor

Ben: ne?

Eda: ...

Ben: ?

Eda: ...

Eda çevrim dışı

-

-

-

-

QVHAHSHDJXJJCXJJDJCJCJJD

SARMAŞIK | MPREG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin