17. KARAN'IN AİLESİ

6.4K 371 44
                                    

Bugün enerjik bir şekilde uyanmış ve kliniğe gitmeye hazırlanmıştım. Kliniğe gittikten yaklaşık üç-dört saat sonra başımın ağrımaya başlaması ile eve dönmüştüm.

Eve varınca Karan erken gelmeme şaşırmıştı. Ona durumu anlatmam ile beni yatağamıza götürmüş, üzerime rahat kıyafetlerimi giydirip, ağrı kesici ilaç vermişti. Şimdi beraber yatakta oturuyorduk. Karan laptopunu kucağına almış benim yanımda çalışıyordu.

Bende ayaklarımdaki sıcak su torbası ile ona sarılmış, bilgisayarının ekranına bakıyordum. Bir yandan da benimle sohbet ediyordu.

"Karan?"

"Hmm?"

"Bana hiç kendi ailenden bahsetmedin. Belki anlatırsın diye bekledim her zaman ama hiç anlatmıyorsun. Merak ediyorum bak."

Dediklerim ile kıkırdadı ve yüzünde acı bir tebessüm belirdi. Sol elini sarı saçlarıma daldırdı ve yavaş bir şekilde okşamaya başladı.

"Annem ben küçükken vefat etmişti. Babam da beni eşcinsel olduğum için reddetti. Bir abim var, benden üç yaş büyük. İstiyorsan sizi tanıştırabilirim."

"Annen için üzüldüm. Allah rahmet eylesin sevgilim. Abinle tanışmayı çok isterim. Yakınlarda mı kalıyor?"

"Yok almanyada yaşıyor, arada sırada gelir beni özlediği için. Zaten orada yaşadığı için homofobik değil. Oradaki eşcinsel çiftleri görüyor ve zamanla alıştı sanırım."

(Y.N. Umarım demek istediğim şey anlaşılmıştır.)

"Evli mi?"

Bana bakıp göz kırptı. "Hayırdır Asrın bey, beni bırakıp abimi mi alacaksın?"

"Ya Karan ne alaka? Adamın eşi çoçukları var mı diye merak ettim."

Sitem dolu sesime karşı güldü ve burnumu parmaklarının arasına alıp sıktı.

"İki tane prensesin amcasıyım."

"Yaa çok güzel. Kaç yaşındalar?"

"Nisa 13 yaşında Özlem de 8 yaşında."

-

-

-

-

Karan'ın ailesi de bu şekilde

SARMAŞIK | MPREG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin