● Bölüm şarkısı:
Duman - Helal Olsun......
"Sonra görüşürüz bebeğim."
"Görüşürüz iyi çalışmalar."
Karan'ı uğurladım ve kapıyı kapattım. Bugün önemli bir toplantısı olduğu için şirkete gitmek zorundaydı. İçeriye geçtim ve Eda'yı aradım.
"Efendim aşko?"
"İşler nasıl? Geleyim mi?"
"Yoo iyiyiz biz burda aslanlarım ile oturdum konuşuyorum."
"Şuan kedilere acıyorum."
Eda ile biraz konuştuk. Uzun zamandır kliniğe üğramıyordum. Yarın gitmeyi aklıma not ettim ve akşam yemeği hazırlamak için mutfağa geçtim.
Arkamdan gelen miyavlama sesi ile sesin geldiği tarafa baktım. Maviş oturmuş beni izliyordu. Gülümseyerek eğildim ve onu ozmuma koydum. Yemek yaparken beni izlemeyi seviyordu.
Telefonumun çalması ile gözlerim ekrana kaydı. Gördüğüm 'baba' yazısıyla derin bir nefes aldım ve telefonu açtım.
"Efendim baba?"
"Kuzum benim napıyorsun?"
Annemin konuşması ile duraksadım. Kuzum mu demişti o? Küçüklüğümden beri bana iğrenç davranan kadın bana neden kuzum demişti ki? Kendime gelerek cevap verdim.
"İyiyim anne yemek yapıyorum. Siz napıyorsunuz?"
Telefonun diğerin ucundan gelen hıçkırık sesi ile duraksadım. Ellerimi suyun altına soktum ve kuruladım. Mavişi de alarak salona geçtim ve koltuğa oturdum. Annem hala ağlıyordu.
"Anne bir şey mi oldu?"
"Her şey için özür dilerim oğlum. Baban trafik kazası geçirdi, ameliyatta şuan."
Duyduklarım ile transa girmiş gibiydim. Ne hissediyordum ben şuan? Mutlu muydum? Mutsuz muydum? Dalmış bir şekilde önümdeki duvarı izliyordum.
"Durumu nasıl?"
"Doktorlar %20 şansı var diyorlar ama muhtemelen hayata tutunamaz."
"Onun için mi ağlıyorsun?"
"Ameliyattan çıkamazsa yarın yanına geleceğim oğlum. Yüz yüze konuşmak istiyorum seninle."
"Anlamıyoru-"
"Zeynep hanım?"
Arkadan doktorun sesi gelmişti.
"Oğlum ben seni sonra arayacağım."
Dedi ve telefonu kapattı annem. Şimdi ne olacaktı?
-
-
-
-
Sizce Savaş bey ölecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARMAŞIK | MPREG
General Fiction{TAMAMLANDI} Ailesi tarafından reddedilen veteriner ve ünlü şirket sahibinin hikayesi. ❁ Bölümler kısadır. ❁ BxInterseks bir kitaptır. ❁ Mpreg içerir. ❁ Bir kaç bölümde texting bulunmaktadır. ❁ Homofobikler uzak dursun!