16. KORKU FİLMİ

6.8K 379 78
                                    

Bölüm şarkısı:
Duman - Paranoya

......

"Şşt korkma."

"Korku filmi izlemeyelim dedim sana!"

Bu dediğime güldü. Beraber sarılarak film izleyecektik ve Karan bir korku filmi açmıştı. Sonraki sahnelerde -regl olduğum için- ağlamaya başladım.

Kafamı göğsüne bastırıp ağlamam ile hızla televizyonu kapatıp, kollarını bana sardı. Saçlarımı okşayıp konuşmaya başladı.

"Şşt özür dilerim güzelim bu kadar korkacağını düşünemedim."

Pişman olmuştu, ama bilmediği bir şey vardı. Ben korktuğum için değil kapatmasını isteyince kapatmamasına ağlıyordum.

"Zaten regl olmuşum her yerim ağriyor, sevgilime sarılıp güzel bir film izlemek istiyorum, ama sen ne yapıyorsun? Kapat dedim kapatmıyorsun. Küstüm işte, konuşma benimle."

İçimi çekerek zorla konuştum. Öyleydi. Zaten canım yanıyorken, sinirimi iyice bozmuştu.

"Özür dilerim bebeğim. Bir daha böyle bir şey yapmayacağım. Çizgi film izleyelim mi?"

"Şirinler."

28 yaşında şirinler izliyordum, evet. Ama seviyordum işte. Beni onaylayıp şirinleri açtı. İzlerken onun sıcaklığı ile uykuya daldım.

......

Gözlerimi açtığımda uçtuğumu hissettim. Kafamı kaldırdığımda Karan'ın gülümseyen yüzü ile karşılaştım.

"Uyanman iyi oldu. Sen üzerini değiştir, ben dışarda bekliyorum."

Kafamı salladım ve kapının kapanması ile üzerimi çıkarıp pijamamı giydim.

"Karan."

"Geldim güzelim"

"Şey ııı"

Bir şey isteyecektim ondan ve yanaklarımın kızarmasına engel olamadım. Meraklı bakışlarla bana bakıyordu.

"Dolabımdan bana bir baksır getirir misin lütfen? Bir de içine ped koyar mısın? Karnım çok ağrıyor kalkamıyorum."

Cidden benim regl dönemlerim hep çok zorlu geçiyordu. Kolay atlattığım bir zaman yoktu. Karan gülümsedi ve ellerini kızarmış yanaklarıma yerleştirdi.

"Utanma Asrın. Ben senin sevgilinim, benimle her şeyi paylaşabilirsin."

Dedikten sonra odadan çıktı. İstediklerimle geri gelince bana tuhaf bir yüz ifadesi ile baktı.

"Bu nasıl takılıyor?"

Güldüm ve elinden aldım. Benim durumumu hiç yadırgamadığı için mutluydum. Baksırı ve pedi elinden alarak, ona nasıl takıldığını gösterdim.

Karan odadan çıkınca hızla üzerimi değiştirdim ve sevgilimi çağırarak yatağımıza girdim. Kaşık pozisyonundayken mutlulukla uykuya daldım.

-

-

-

-

SARMAŞIK | MPREG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin