7. REGL

10.7K 544 95
                                    

Bölüm şarkısı:
Duman - Akıbet

......

Şuan çok büyük bir sorunum vardı. Regl olmuştum ve Karan'ın evinde, misafir odasındaydım. Sorun şu ki yanımda ped kalmamıştı ve bu saatte nerden bulacaktım?

Tuvalet kağıdı saramazdım, geceleri çok fazla kanamam oluyordu. Karan'a söylesem mi? Söylesem napıcak sanki aptal Asrın.

Eda'ya mesaj atmıştım, ama uykucu arkadaşım uyuyordu. Birden kapımın tıklatılması ile sıçradım. 'Gel' komutunu verdikten sonra kapı açıldı.

Kapıda Karan belirdi. Üzerinde siyah şort ve siyah tişört vardı. Saçları dağılmıştı.

"Neden uyumadın? Yatak rahat değilse benim yatağımda uyuyabilirsin, ben yatarım burda."

"Yok ondan değil."

Bana 'ne' dercesine baktı. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.

"Ben regl oldum, ama yanımda getirdiğim pedler bitti."

Dikkatle yüzüne baktım, bir şey demeden odadan çıktı ve kapıyı kapattı. Anlamayan gözler ile kapıya bakıyordum şimdi.

Sonra umursamayıp tuvalete girdim. Tuvalet kağıdından başka bir şeyim olmadığı için onu katlayıp koydum.

Tam yatağa giriyordum ki oda'nın kapısı açıldı. Karan elinde bir poşet ile bana bakıyordu. Poşeti bana uzattı.

"Bu ne?"

Poşeti açıp, içine baktım. Çeşit çeşit ped ve çikolata vardı. Bir de yeşil sıcak su torbası ve ağrı kesici ilaç vardı. Gözlerim dolmuştu.

"B-ben teşekkür ederim. Bu saatte nerden buldun?"

"Boş ver sen onu. Geç banyoya işini hallet, sıcak su torbasını da ver bana. Yapıp getireceğim."

Kafamı salladım ve banyoya geçtim. Sevdiğim kalın pedlerden almıştı. Hemen baksırıma bir tane yerleştirip, odaya girdim.

Elinde sıcak su torbası ile Karan duruyordu. Bana yatağı işaret etti, yatağa girince sıcak su torbasını ayaklarıma koydu ve üzerime yorganı örttü.

"Şimdi uyu, sabah konuşuruz. Bir şey olursa uyandır beni. İyi geceler."

"Tamam. İyi geceler."

Düşünmeyecektim. Zaten kısa sürede ayağımdaki sıcaklık ile mayışıp uykuya dalmıştım.

---------------------------------------------------------

Reglin aq.

Olmak dert olmamak dert.

SARMAŞIK | MPREG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin