Arkadaşlar biliyorum bana belki de kızgınsınız ama yeni bölümü paylaşamadığım için gerçekten üzgünüm ben de en az sizin kadar olacakları merak ediyorum.
Yoğun bir sınav sürecinden geçtim ve bu nedenle paylaşamadım bir diğer de bildiğiniz üzere vote ve yorum sayısı...
Umarım bol vote ve yorumlu güzel bir bölüm olur :))
Herkes beni izlerken benim gözlerim sadece Emir'i arıyordu ve sonunda onu görmemle birlikte yanına doğru yürümeye başladım ve yine karşımda büyük bir sürpriz belirdi.Tabiki karşılaşmayı tahmin ettiğim bir çift önümdeydi, Eylül ve Arda...
''Hoşgeldin Asya, geldiğin için çok mutluyum.'' dedi Eylül gülümseyerek.
Gerçekten bu gülümseme gerçek olabilir miydi? Belki biraz tuhaf ama bana samimi gibi görünmüştü.Ben ise bu sözlerden sonra sadece gülümsemekle yetindim.
''Bugünün açılışında herkes öğrenecek olsa da herkesten önce senin öğrenmen gerektiğine inandığım bir konu var.'' dedi Arda.Daha önce bana hiç bu kadar güzel gülmemişti.
Ne olduğunu merak ettiğim için kafamı biraz çevirdim ve söylemesini bekledim bu arada tabiki Eylül konuşmaya karıştı:
''Ben ve Arda artık sevgiliyiz,birbirimize karşı hislerimizi açıkça söyledik.''
Gülümsemiştim, ama açıkçası nasıl hissettiğimi anlamamıştım.Ne üzgündüm ne de mutlu ama yine de ''Tebrikler'' dedim.Bu sırada endişelenmiş olacak ki Emir yanımıza geldi:
''Bir sorun mu var Asya?''
''Hayır,hayır biz sadece sohbet ediyorduk.Ben de tam senin yanına geliyordum.'' dedim biraz telaşlanmıştım sebepsiz yere.
Emir anlamış olacak ki bana kolunu uzattı ben de birkaç saniye durduktan sonra koluna girdim ve yanlarından tam geçerken Eylül beni kolumdan tutup çevirdi ve:
''Sana da tebrikler bunu beklemezdim işte.'' dedi göz kırparak.
Ne olduğunu anlamadan Emir beni Eylül'ün yanından uzaklaştırmaya çalıştı.Sanki benim bilmediğim bir şeyler var gibiydi.
''Kolumu bırakır mısın lütfen?'' dedim biraz sesimi yükselterek.Emir şaşırmış olacak ki bana öylece bakmaya başladı.
''Bana ne olduğunu anlatacak mısın? Eylül bana ne demek istedi? Sen kaç gündür nerelerdesin? Artık sorularıma cevap vermelisin Emir!'' dedim kolumu hızlıca çekerek.
''Biraz sakin olmalısın,bütün sorularını cevaplayacağım ama bana biraz zaman vermelisin.Bu ikimizin de iyiliği için.''dedi.Ne oluyordu? Ne iyiliği? Kafam çok karışmıştı.
Emir'e bir şey söylemek üzereyken mikrofonun çıkardığı tiz ses hepimizi etkilemişti. Hemen ardından da Eylül ve Arda sahneye çıktılar:
''Geldiğiniz için hepinize teşekkür ederiz.Bu organizasyonda büyük bir emek harcadık ve sanırım bunun karşılığını alıyoruz.'' dedi Eylül gülerek. Eylül'den sonra mikrofon Arda'nın eline geçmişti.
''Biliyorsunuz ki yeni bir yıla giriyoruz.Herkes için güzel bir sene olmasını diliyorum.Benim için bu senenin iyi bir başlangıç olmasını sağlayan bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Ben ve Eylül artık birlikteyiz ve ben onu çok seviyorum müsadenizle partiyi güzel bir dansla başlatmak istiyorum.'' dedi ve Eylül'ün kolundan tutup dans etmeye başladılar.
Çalan şarkı benim en sevdiğim şarkılardan biriydi, Give Me Love (multimedyada)...
Herkes bir anda dans etmeye başladı ben ise bir kenarda durmuş sadece düşünüyordum. O sırada Emir kulağıma doğru eğilip:
''Şimdi hiçbir şey düşünmeden sadece benimle dans edebilir misin?''dedi gülümseyerek. Kesinlikle hayır diyemezdim sonuçta onun davetini kabul etmiştim ve Eylül'ün gecemi mahvetmesine izin vermeyecektim.
''Elbette.'' dedim gülümsemi suratıma geçirdikten sonra.
Biz de herkesin ortasına karıştık Emir'in bir elinden tutmuştum diğer elimi de omuzuna koymuştum(multimedyada).
Çok güzeldi bu şarkıyla dans etmek ve karşımda sevdiğim birinin olması beni mutlu etmişti.
Uzun danslardan sonra gece yarısına son iki dakika kalmıştı.Herkes bir araya toplandı,maskelerimizi taktık ve hep bir ağızdan son saniyelere doğru saymaya başladık. 5,4,3,2,1,0 ve yeni yıl!...
Eylül gerçekten güzel hazırlanmıştı biz 0 dediğimizde havai fişekler patlamaya başladı.Güzel bir gündü ve hala güzel olmaya devam ediyordu tuhaf ama hiç bir sıkıntı yoktu.
Emir'le Eylül konusunun dışında neredeyse her şeyi konuşmuştuk.Bir süre sonra bunaldığımı farkettim ve birlikte dışarı çıktık.
Birlikte boğaza bakıyorduk.Güzel ama derin bir sessizlik olmuştu.Bunun üzerine Emir'den bize içecek bir şeyler getirip getiremeyeceğini sordum.O da ''Elbette.''
Yalnız kalmıştım ve düşünmek için zamanım olduğuna sevinmiştim.
Ben tam bunları söylerken Eylül bana doğru hızlıca geliyordu.Beni kolumdan tuttu ve partinin olduğu yerden uzaklaştırmaya başladı sonunda kolumu silkmemle durdu.
''Eylül, sen ne yaptığını sanıyorsun.Yeter artık tamam mı?Benden uzak dur!''dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım.Ama Eylül hemen önüme geçti:
''Biliyorum,benimle konuşmak istemiyorsun ben olsam ben de istemezdim sana daha önceden söylemeliydim.Senden özür dilerim.''dedi.Şaşırmıştım.
'Bunu anlaman bu kadar uzun sürmemeliydi.Neyse artık benim için bunların bir önemi yok ne senin ne de Arda'nın.''
''Biliyorum,farkındayım ben de zaten bu yüzden seni buraya çağırdım.Senin artık gözünün önündekileri görmen gerekiyor.''
''Sen ne demek istiyorsun Eylül?''
''Emir'e nasıl baktığını gördüm.Ona karşı bir şeyler hissettiğini biliyorum.Ama ondan uzak durman gerek sonrasında üzülmek istemiyorsan ondan uzak dur.Ona karşı böyle hissetmemelisin.'' dedi ciddi bir şekilde.
Ne diyeceğimi bilememiştim ağzımdan sadece şu sözcükler çıkmıştı:
''Neden,neden?Eylül artık söyle neler oluyor?'' diye bağırırken duyduğum çığlıklarlar nedeniyle arkama döndüm ve gördüğüm manzara karşısında öylece kaldım...
Bu bölümün de sonuna geldik, diğer bölümde görüşmek üzere :))
Acaba neler,neler olacak?
Büyük gelişmeler var Asya için zor bir dönem olacak gibi görünüyor.Acaba saklanan sır ne?
Yorum yapmayı ve votelemeyi unutmayın, ne kadar çok yorum ve vote o kadar çok bölüm ;)) -öpüldünüz
*Sizce ne olmuş olabilir? Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Peşinde
ChickLit"Umudun her daim varoluşunun hikayesi" Kimse âşık olacağı insanı seçemez... Asya'nın da yaşadığı tam anlamıyla bu olsa gerek. Mutluluk küçükken en ufak şeylerde bile yanımızda olurken büyüdüğümüzde hayallerimiz gibi ulaşılmaz olmuştu. Başkalarının h...