Yeni bir bölümle yine sizlerleyim oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın :)
Bu bölümde sırlar kapısı aralanıyor...
Arda telefonu kapattıktan sonra sanırım kendime bir şey itiraf etmiştim.Ama bunu kesinlikle geçiştirmeliydim.Ne düşünüyordum ki ben ve Emir mi?
Bu tam anlamıyla saçmalıktı.Kesinlikle böyle bir şey düşünmemeliydim.Yaşadıklarımdan sonra kesinlikle böyle bir şey olamazdı.O benim arkadaşım ve ben de onun arkadaşıyım sadece bu kadar...
Merve'nin bana seslenmesiyle aşağıya indim.Kahvaltı hazırdı ve annemle babam da gelmişti.Birlikte oturup kahvaltı yapmaya başladık.
Herkes mutlu görünüyordu.Ben de odamı değiştireceğim konusunu açmam gerektiğini anlamıştım.
''Anne,baba!''dediğimde ikisi de aynı anda ''Efendim'' dedi.Bu biraz tuhaftı.
''Odamı değiştirmeye karar verdim.'' Konuya direk girmiştim.Tatlı masum kıza ne olmuştu ki? Annemin sesiyle kendime geldim.
''Asya sen ciddi misin? Odanı çok sevdiğini sanıyordum,'' dedi.Neden herkes böyle düşünüyordu ki onlara odamı çok sevdiğimi falan mı söylemiştim.
''Olabilir artık aynı düşüncelere sahip değilim odam kesinlikle bir çocuk odası gibi,'' dedim sesimi biraz yükselterek.Bu arada söze Merve girdi.
''Abla peki ya benim odam lütfen benim odama da biraz göz atar mısın? Senin zevkine güveniyorum. Benim odamda da biraz değişiklik yaparsan çok sevinirim.Hatta odandaki her şeyi bana verebilirsin,'' dedi heyecanlı bir şekilde.
Merve'nin benimle ve odamla bu kadar ilgilendiğini bilmiyordum hatta hayran olduğunu bile diyebilirim.
''Merve sakin ol kızım!'' dedi annem.
''Bence de,''dedim ve babamın konuşmaya başlamasıyla ona döndüm.
''Asya kızım sen bilirsin istediğini alabilirsin çıkarken sana bir miktar para bırakırım.''
''Teşekkürler babacığım,'' dedim ve babamın yanağına öpücük kondurup yukarı çıktım.Siyah dar paça bir pantalon üzerine turkuaz kısa kollu bluz üstüne de kolsuz bir ceket giydikten sonra şapkamı ve takılarımı da taktım.Saçımı ve makyajımı da yaptıktan sonra çantamı aldım ve aşağı indim.
Aşağı indiğimde babam da annem de çoktan gitmişlerdi.Masanın üzerindeki parayı aldıktan sonra dışarı çıkmak için kapıya yöneldim.Merve'nin arkamdan seslenmesiyle olduğum yerde kaldım.
''Ablacığım ben de gelebilir miyim?''
Bunu söylerken Merve'ye hayretle bakıyordum.Sanırım benim gibi giyinmeye çalışmıştı.Merve'nin bana özendiğini biliyordum ama bu kadar ciddi olduğunu düşünmüyordum.
Merve benden biraz daha kiloluydu ama o kadar da fazla kilosu yoktu.Benim giydiklerimi tamamen giymemişti.Ama şapkası ve giyiniş tarzı sanki benimkine benziyordu.Merve'nin bana diktiği gözleri sayesinde ona cevap vermediğimi anladım.
''Peki tatlım ama sen orada ne yapacaksın?''
''Bilmem belki benim de hoşuma giden şeyler çıkar,'' dedi gülümseyerek.
''Tamam,'' dedim ve birlikte dışarı çıktık.Emir'in evinin camı açık kalmıştı.Emir gerçekten çok yüksek sesle konuşuyordu.Sanırım biriyle tartışıyordu.
Onu hiç bu kadar sinirli görmemiştim aslında nasıl görebilirdim ki onunla daha yeni yeni görüşmeye başlamıştım.Ben bunları düşünürken Merve arabaya doğru ilerlemeye başlamıştı.
Ben de ona doğru ilerlemeye başlamıştım ki Emir'in elindeki bardağı sıkarak kırmasıyla olduğum yerde kaldım.Tam o sırada Emir beni gördü.Eli tamamen kanla dolmuştu ve damla damla yere dökülüyordu.
Onu izlediğimi anlamış olacak ki telefonunu kapattı ve pencereye doğru yürümeye başladı.Ona ne diyeceğimi bilmiyordum bu yüzden ben de hızlıca arabaya bindim.Arabayı çalıştırdım ve pencerenin yanından geçerken sadece ona bakmakla yetindim.
Gerçekten bu gördüklerim çok tuhaftı.Emir acaba telefonda kiminle konuşuyordu? Onu bu kadar sinirlendirecek şey ne olabilirdi ki?
Dikkatimi yola vermeliydim.Kendimi düşüncelerden sıyırmak için müzik açmaya karar verdim.Yol boyunca Merve'yle sohbet ettik ve çalan her müziğe eşlik ettik.
Sonunda alışveriş merkezine vardık.Mobilya mağazasına girdim.Görevlinin bize yardımıyla birlikte yaklaşık bir saatte işimizi bitirdik.Odama bir kaç tane siyah duvar kağıdı aldım.Genellikle siyah ve beyaz ağırlıklı mobilyalar almıştım.
Merve'nin bir arkadaşıyla rastlaması üzerine onları bir kafede oturmaları için yalnız bıraktım.Bu arada ben de alışveriş merkezini gezmeye başladım.Rafların önünden geçtikçe aklıma yılbaşı balosu geldi.
Ben de mağazalardan birine girdim.Kıyafetlere bakmaya başlamıştım ki gördüğüm elbise beni kendisine hayran bırakmıştı.Kesinlikle bu benim olmalıydı.
Elbiseyi Merve'ye göstermek için onu çağırmaya gidiyordum ki mağazadan çıkmamla birlikte gördüğüm manzara kafamda soru işaretleri oluşmasına neden oldu...
Bu bölümün de sonuna geldik haftaya diğer bölümde görüşmek üzere bakalım neler olacak...
Lütfen hikayem hakkında iyi veya kötü yorum yapmayı unutmayın yorumlarınız benim için çok önemli :D
Vote sayısı cumartesi gününden önce 50 vote olursa daha erken yeni bölümü paylaşacağım lütfen oy kullanın hepinize şimdiden teşekkürler -öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Peşinde
ChickLit"Umudun her daim varoluşunun hikayesi" Kimse âşık olacağı insanı seçemez... Asya'nın da yaşadığı tam anlamıyla bu olsa gerek. Mutluluk küçükken en ufak şeylerde bile yanımızda olurken büyüdüğümüzde hayallerimiz gibi ulaşılmaz olmuştu. Başkalarının h...