5.Bölüm

200 19 2
                                    

Arda biraz alışmış görünüyordu ta kii ani bir frenle bir teyzenin üzerine düşene kadar.Kendimi gülmemek için zor tuttum ama biraz da olsa gülmüştüm.

Arda'nın yanakları kızarmıştı belli ki utanmıştı.Ama ben onu bu durumdan çıkarmak için hemen ona yardım ettim ve kalktı.

Sonra da teyzeden özür diledi.Kısa bir süre sonra o özel yere gelmiştik.Arda otobüsten inince biraz sararmış görünüyordu.Ona iyi olup olmadığını sordum.O da gayet iyi olduğunu söyledi.

İndikten sonra elli metre kadar yürüdük.Güneş batmak üzereydi.Kocaman gösterişli bir kapıdan geçtik.Birkaç merdiven çıktık.Burası lüks dairelere benziyordu.Aralarından birinin önünde durduk.Arda kapıyı açtı ve içeri girdik.Burası Arda'nın herkesten gizlediği kimsenin bilmediği dairesiymiş.

Buraya arada bir gelip istediği her şeyi yapıyormuş.Yani kısacası burası onun özel yeriymiş.Ama bana burayı göstermişti.Bir an kendimi çok özel hissettim.Burası diğer dairelerden farklıydı.Arda'nın galiba gizli bir resim yeteneği varmış.Duvarlar insan resimleriyle doluydu.Hatta bir tarafta Boğaziçi Köprüsü çizilmişti.Bunlara bayılmıştım.

Arda'ya bunları onun yapıp yapmadığını sordum.Evet o yapmıştı.Çok beğendiğimi söyledim.O da bana teşekkür etti.Sonra da yukarı çıktık.Onun yatak odasına girdim.

Burası da salon kadar güzel ve farklıydı.Dolabının kapaklarında boyalarla yapılmış çeşitli şekiller vardı.Arda'dan böyle bir şeyi hiç beklemezdim.Böyle bir yeteneği olduğunu bilmiyordum.

Bütün odaları gezmiştik.Sadece bir oda kalmıştı.Kapıyı açmaya çalıştım ama kilitliydi.Arda'ya sordum.O odaya girmemem gerektiğini söyledi.Çok merak etmiştim.Ama girmeme izin vermedi.

"Peki," dedim ama oraya girmem gerektiğini hissediyordum.Acaba o odada ne vardı?

Aşkın PeşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin