Rozdział 6

54 3 1
                                    

Jagodowa Lapa obudziła się i zaczęła czyścić futro myśli że za chwilę Trzcinowe Serce przyjdzie po mnie na trening albo polowanie bardzo polubiłam Trzcinowe Serce.

Jagodowa Lapo jesteś gotowa pójdziemy na polowanie i na trening walki.

Dobrze już idę Trzcinowe Serce.

Chodźmy na łąkę a później na Kotlinę Treningową.

Jagodowa Lapa z Trzcinowym Sercem dotarły na łąkę.

Jagodowa Łapo pamiętasz jak polujemy tak jak robiłaś wczoraj pokaż co potrafisz.

Jagodowa Lapa upolowuję zwierzynę tak jak wczoraj chyba dobrze mi poszło.

Gratulacje Jagodowa Łapo bardzo dobrze ci poszło już wkrótce zostaniesz mianowana wojowniczką a może nawet dzisiaj zobaczymy niedługo.

Dziękuje Trzcinowe Serce.

Chodźmy teraz na Kotlinę Treningową.

Dobrze chodźmy jestem gotowa poćwiczyć walkę.

Jagodowa Lapa z Trzcinowym Sercem dotarły na Kotlinę Treningową.

Dobrze Jagodowa Łapo pokaż to co ostatnio trenowaliśmy rzuć się na mnie ale pamiętaj bez wysuniętych pazurów.

Jagodowa Łapa rzuciła się na Mentorkę bez wysuniętych pazurów i ją powaliła po kilku próbach bo Trzcinowe Serce nie dała za wygraną.

Gratulację Jagodowa Łapo jestem z ciebie bardzo dumna weźmy zwierzynę i wracajmy do obozu.

Dziękuje uśmiechnęła się do Mentorki wracajmy do obozu.

Jagodowa Łapa wchodzi do obozu z Trzcinowym Sercem.

Idź odłożyć zwierzynę na stertę a ja pójdę porozmawiać z Lawendową Gwiazdą.

Jagodowa Łapa odłożyła zwierzynę i poszła do legowiska się na chwilę położyć.

Lawendowa Gwiazdo mogę wejść?

Jasne Trzcinowe Serce wejdź o co chodzi?

Chodzi o Jagodową Łapę według mnie jest gotowa zostać mianowana wojowniczką umie już świetnie polować i walczyć Jestem z niej taka dumna.

Dobrze za chwilę zwołam zebranie i mianuję Jagodową Lapę wojowniczką dobrze się spisałaś w jej szkoleniu Trzcinowe Serce.

Dziękuję Lawendowa Gwiazdo.

Zwołuję zebranie Klanu Tulipana.

Dzisiaj mianuję Jagodową Łapę wojowniczką. Ja, Lawendowa Gwiazda przywódczyni Klanu Tulipana, wzywam naszych wojowniczych przodków, by spojrzeli na tą uczennicę. Ciężko pracowała, by zrozumieć wasz szlachetny kodeks, więc polecam ją wam jako wojowniczkę. Jagodowa Lapo, czy obiecujesz przestrzegać kodeksu wojownika, chronić i bronić go nawet za cenę życia?

Ależ oczywiście Lawendowa Gwiazdo.

A zatem mocą Klanu Gwiazdy nadaję ci imię wojownika. Jagodowa Łapo, od dziś będziesz znana jako Jagodowa Pieśń. Klan Gwiazdy honoruje twoją odwagę. a my witamy cię jako pełnoprawną wojowniczkę Klanu Tulipana.

Jagodowa Pieśń! Jagodowa Pieśń!

Dziękuje wam wszystkim i Trzcinowemu Sercu że tak dobrze mnie wyszkoliła i dziękuję również przywódczyni za Przyjęcie mnie do Klanu.

Koniec zebrania możecie wracać do legowisk.

Jagodowa Łapa wchodzi do Legowiska wojowników znajduję wolne miejsce na posłanie zbiera mech i kładzie na miejsce posłania, Jagodowa Pieśń kładzie się na posłaniu i zasypia.


Początki w Klanie TulipanuWhere stories live. Discover now