Jagodowa Pieśń obudziła się i pomyślała, że pójdzie na polowanie na rozprostowanie łap i upoluje coś dla Klanu, kilka księżyców temu, zostałam mianowana na wojowniczkę i coraz bardziej polubiłam Klan, czuję się tu, jak w domu, ale nadal opłakuję śmierć Jeżynki bardzo mi jej brakuję.
Jagodowa Pieśń wychodzi z obozu idzie w stronę łąki.
Jagodowa Pieśń poluję złapała kilka zwierzyny i nagle ktoś wychodzi z Krzaków Jagodowa Pieśń rozpoznaje Trzcinowe Serce.
Cześć Trzcinowe Serce.
Cześć Jagodowa Pieśni widzę, że od rana już na polowaniu.
Owszem i trochę zwierzyny upolowałam, ale sama jej nie zaniosę do obozu pomożesz Trzcinowe Serce?
Oczywiście, że pomogę mojej dawnej uczennicy dobrze cię wyszkoliłam cieszę się , że ci się podoba w Klanie.
Bardzo mi się podoba w Klanie, ale trochę nadal tęsknie za Jeżynką.
Wiem jak tobie jest ciężko, jak ktoś straci bliską osobę bardzo ci współczuje.
Chodźmy do obozu zanieść tę zwierzynę Klan się ucieszy, że tyle upolowałaś.
Jagodowa Pieśń wchodzi do obozu z Trzcinowym Sercem.
Chodźmy odłożyć zwierzynę na stos, widzi i podchodzi do nich Lawendowa Gwiazda.
O Jagodowa Pieśń, Trzcinowe Serce kto upolował tyle zwierzyny?
Jagodowa Pieśń była od samego świtu na polowaniu.
Jagodowa Pieśń to prawda chciałam zrobić niespodziankę Klanowi.
I zrobiłaś jesteśmy z ciebie bardzo dumni, że troszczysz się o Klan. Widzę Jagodowa Pieśni, że podoba ci się w Klanie.
Bardzo mi się podoba Lawendowa Gwiazdo w Klanie jest wspaniale, ale nadal trochę jest mi smutno, że nie ma przy mnie Jeżynki.
Wiem jak tobie musi być przykro, że twoja przybrana Mama zginęła, i tobie współczuję, ale teraz nie jesteś sama. A teraz idź odpocząć do legowiska już dzisiaj dużo zrobiłaś dla Klanu, jesteśmy dumni, z ciebie, że tyle pomagasz Klanowi.
Dziękuję Lawendowa Gwiazdo.
Jagodowa Pieśń poszła w stronę legowiska weszła do niego i się położyła i zasnęła.
Trzcinowe Serce dobrze wyszkoliłaś Jagodową Pieśń cieszę się, że ją przyjęłam do Klanu, Klan Gwiazdy miał racje, żeby przyjąć samotniczkę do Klanu Jagodowa Pieśń, jest bardzo lojalną kotką.
Dziękuję Lawendowa Gwiazdo ja sama wiem, że ją dobrze wyszkoliłam i jestem z niej bardzo dumna.
Każdy jest dumny z Jagodowej Pieśni.
YOU ARE READING
Początki w Klanie Tulipanu
FantastikW tej książce poznacie historię Jagodowej Pieśni jako samotniczkę ale później spotka nieznane koty które zaproszą kotkę do swojego Klanu, czy kotka przyjmie propozycję dołączenia do klanu zobaczycie sami jak przeczytacie zapraszam serdecznie do czyt...