Rozdział 13

33 2 1
                                    

Jagodowa Pieśń obudziła się minęło kilka księżyców Pustynna Łapa zdradził Klan i podobno nazywa się teraz Wilczy Wicher i dzisiaj Stokrotkowa Łapa i inni zostaną mianowani na uczniów i wojowników.

Cześć Lawendowa Gwiazdo dzisiaj będzie ceremonia na wojowników?

Cześć Jagodowa Pieśni tak za chwile zwołam zebranie Klanu.

Zwołuje wszystkie koty Klanu Tulipana pod skałę klanu!

Zacznijmy od Sówki. Sówko, jesteś z nami już od sześciu księżycy. Dziś zaczniesz swój trening. Od dzisiaj aż do czasu, gdy zdobędziesz imię wojownika, będziesz nazywać się Sowia Łapa. A twoim mentorem będzie Biszkoptowe Serce. 

Podchodzi do mentora i dotyka nosem jego nosa.

Spróbuje ci przekazać wszystko co umiem jak najlepiej Sowia Łapo.

Będę się pilnie uczyć siada obok mentora.

Następnie kolej na Szczurka. Jesteś z nami od sześciu księżyców, a dziś zaczniesz swój trening. Od dzisiaj aż do czasu, gdy zdobędziesz imię wojownika będziesz nazywać się Szczurza Łapa. A twoją mentorką będzie Złota Rzeka.

A teraz czas na Tęczka. Jesteś z nami od sześciu księżyców, a dziś zaczniesz swój trening. Od dzisiaj aż do czasu, gdy zdobędziesz imię wojownika będziesz nazywać się Tęczowa Łapa. A twoją mentorką będzie Motyli Pył.

Sowia Łapa! Szczurza Łapa! Tęczowa Łapa!

Następnie kolej na Świtającą Łapę... Ja, Lawendowa Gwiazda przywódca Klanu Tulipana, wzywam naszych wojowniczych przodków, by spojrzeli na tę uczennicę. Ciężko pracowała, by zrozumieć wasz szlachetny kodeks, więc polecam ją wam jako wojowniczkę. Świtająca Łapo, czy obiecujesz przestrzegać kodeksu wojownika, chronić i bronić go nawet za cenę życia?

Tak.

A zatem mocą Klanu Gwiazdy nadaję ci imię wojownika. Świtająca Łapo od dziś będziesz znana jako Świtające Niebo. Klan Gwiazdy honoruje twoją inteligencje, a my witamy cię jako pełnoprawną wojowniczkę Klanu Tulipana.

Następnie kolej na Stokrotkową Łapę. Ja, Lawendowa Gwiazda przywódca Klanu Tulipana, wzywam naszych wojowniczych przodków, by spojrzeli na tego ucznia. Ciężko pracował, by zrozumieć wasz szlachetny kodeks, więc polecam go wam jako wojownika. Stokrotkowa Łapo, czy obiecujesz przestrzegać kodeksu wojownika, chronić i bronić go nawet za cenę życia?

Oczywiście.

A zatem mocą Klanu Gwiazdy nadaję ci imię wojownika. Stokrotkowa Łapo od dziś będziesz znany jako Stokrotkowa Nadzieja . Klan Gwiazdy honoruje twoją odwagę, a my witamy cię jako  pełnoprawnego wojownika Klanu Tulipana.

I ostatnia ceremonia na dziś... Ja, Lawendowa Gwiazda przywódca Klanu Tulipana, wzywam naszych wojowniczych przodków, by spojrzeli na tę uczennicę. Ciężko pracowała, by zrozumieć wasz szlachetny kodeks, więc polecam ją wam jako wojowniczkę. Miodowa Łapo, czy obiecujesz przestrzegać kodeksu wojownika, chronić i bronić go nawet za cenę życia?

Tak.

A zatem mocą Klanu Gwiazdy nadaję ci imię wojownika. Miodowa Łapo od dziś będziesz znana jako Miodowa Wanilia. Klan Gwiazdy honoruje twoją wytrwałość, a my witamy cię jako pełnoprawną wojowniczkę Klanu Tulipana.

Świtające Niebo! Stokrotkowa Nadzieja! Miodowa Wanilia!

Stokrotkowa Nadziejo możemy iść na osobności po zgromadzeniu na łąkę?

Dobrze.

Stokrotkowa Nadziejo to co idziemy na łąkę Lawendowa Gwiazdo możemy już iść jak jest po zgromadzeniu?

Oczywiście Jagodowa Pieśni możecie iść.

 Dziękuje Lawendowa Gwiazdo!


Początki w Klanie TulipanuWhere stories live. Discover now