Jagodowa Pieśń obudziła się i pomyślała, że pójdzie na polowanie.
Jagodowa Pieśń wychodzi z obozu i idzie w stronę łąki.
Łapie kilka zwierzyny i wraca do obozu. Jagodowa Pieśń odkłada na stos zwierzynę i idzie na spacer po lesie.
Jagodowa Pieśń chodzi po lesie i mówi do siebie kociaki Waniliowego Kwiatu mają już 6 księżyców dzisiaj zostaną mianowane uczniami to lepiej, jak już wrócę do obozu.
Jagodowa Pieśń wchodzi do obozu i widzi Lawendową Gwiazdę.
Cześć Lawendowa Gwiazdo.
Cześć Jagodowa Pieśni byłaś w lesie?
Tak byłam się przejść na spacer.
Lawendowa Gwiazdo czy kociaki Waniliowego Kwiatu zostaną mianowani uczniami?
Tak zaraz będę zaczynała mianowanie.
Zwołuje wszystkie koty na zebranie Klanu Tulipana!
Koty Klanu Tulipana zebraliśmy się tutaj, żeby mianować kilka kociaków na uczniów.
A więc zacznijmy od Ciebie, Miodko. Jesteś z nami już od sześciu księżyców. Dziś zaczniesz swój trening. Od dzisiaj, aż do czasu, gdy zdobędziesz imię wojownika, będziesz nazywać się Miodowa Łapa. Twoim mentorem zostanie Przymglone Wybrzeże.
Podchodzi do mentora i dotyka jego nosa.
Witaj Miodowa Łapo. Postaram się przekazać tobie moją wiedze jak najlepiej.
Teraz kolej na Ciebie, Pustynku, Jesteś z nami już od sześciu księżyców. Dziś zaczniesz swój trening. Od dzisiaj, aż do czasu, gdy zdobędziesz imię wojownika, będziesz nazywać się Pustynna Łapa. Twoim mentorem zostanie Zielony Płomień.
Podszedł do mentora i dotknął nosem jego nosa.
A teraz czas na Ciebie, Biszkopciku. Jesteś z nami już od sześciu księżyców. Dziś zaczniesz swój trening. Od dzisiaj, aż do czasu, gdy zdobędziesz imię wojownika, będziesz nazywać się Biszkoptowa Łapa. Twoim mentorem zostanie Błotnista Róża.
Ja? Mentorką? Ale dobra, postaram się, bo tak okazja nie zdarza się ciągle.
Witaj Biszkoptowa Łapo dotyka nosa ucznia.
Następnie kolej na Ciebie, Stokrotku. Jesteś z nami już od sześciu księżyców. Dziś zaczniesz swój trening. Od dzisiaj, aż do czasu, gdy zdobędziesz imię wojownika, będziesz nazywać się Stokrotkowa Łapa . Twoim mentorem zostanie Jagodowa Pieśń.
Podchodzi do Jagodowej Pieśni i dotyka jej nosa.
Witaj Stokrotkowa Łapo nauczę ciebie wszystkiego, czego wiem.
A ostatnim kociakiem, który zostanie uczniem jest Świtajka. Jesteś z nami już od sześciu księżyców. Dziś zaczniesz swój trening. Od dzisiaj, aż do czasu, gdy zdobędziesz imię wojownika, będziesz nazywać się Świtająca Łapa. A twoim mentorem będę ja.
O jeju! podchodzi zetknąć się nosem z mentorką.
Kolejnym kotem, który będzie miał ceremonię będzie... Pajączek! Jesteś z nami już od sześciu księżyców. Dziś zaczniesz swój trening. Od dzisiaj, aż do czasu, gdy zdobędziesz imię wojownika, będziesz nazywać się Pajęcza Łapa. Twoim mentorem zostanie Jagodowy Blask.
styka się nosem z mentorem.
styka się nosem z uczniem.
Cieszę się, że mogę być twoją mentorką. Postaram się jak najlepiej przekazać moją wiedze tobie.
Dziękuje Jagodowy Blasku usiadł koło mentorki.
Czas na Szczawia. Dołączyłaś dzisiaj do naszego klanu i od razu zostaniesz mianowana uczennicą medyczki. Twoją mentorką będzie Motyli Wianek. Niedługo udasz się z nią na Niebiańską Łąkę, by tam zostać prawdziwą uczennicą medyczki. A twoim imieniem, które pozwolę sobie nadać jeszcze ja, będzie Szczawiowa Łapa.
dziękuje! podchodzi i styka się nosem z mentorką.
Ostatnim kotem, który będzie miał dziś ceremonię jest... Rozkwitająca Łapa! Pomino, iż jesteś już w wieku wojowniczki, to zostaniesz jeszcze uczniem... Bowiem... Zostajesz uczennicą medyką! A twoim mentorem będzie Brązowy Cień, który pomimo bycia znanym jako wojownik, umie zioło i myślę, że przekarze ci swoje umiejętności. Również później udasz się z nim na Niebiańską Ląkę, a swoje imię narazie jeszcze zachowasz.
Stokrotkowa Łapa!, Pustynna Łapa!, Biszkoptowa Łapa!, Miodowa Łapa!, Świtająca Łapa!, Pajęcza Łapa!, Rozkwitająca Łapa!, Szczawiowa Łapa!
Koty Klanu Tulipana! Możecie się rozejść!
YOU ARE READING
Początki w Klanie Tulipanu
FantasyW tej książce poznacie historię Jagodowej Pieśni jako samotniczkę ale później spotka nieznane koty które zaproszą kotkę do swojego Klanu, czy kotka przyjmie propozycję dołączenia do klanu zobaczycie sami jak przeczytacie zapraszam serdecznie do czyt...