Rozdział 12

38 1 1
                                    

Jagodowa Pieśń obudziła się minęło kilka księżyców, po tym, co się wydarzyło nad rzeką, rana mi się zagoiła, a do Klanu wróciły koty po zdradzie, czyli Biszkoptowa Łapa, Kwiecisty Zachód i Świtająca Łapa. I wkrótce Stokrotkowa Łapo i reszta zostanie już wojownikami.

Wzywam Koty Klanu Tulipana na zebranie.

Lawendowa Gwiazda Zacznijmy od ceremonii Biszkoptowej Łapy. Co prawda nie mam on jeszcze 12 księżycy, jednakże pewne okoliczności sprawiły, że jestem zmuszona mianować go wojownikiem. Biszkoptowa Łapo, od teraz będziesz znany jako Biszkoptowe Serce. A więc z Mocą Klanu Gwiazdy witamy Cię jako pełnoprawnego wojownika Klanu Tulipana.

 Co!? Dlaczego tylko on? To jest niesprawiedliwe!!

 Dlaczego tylko on? on jest w tym samym wieku, co ja pchle móżdżki, ja też na to zasługuję krzyknął, wysuwając pazury.

 Bez dyskusji! Na ciebie też przyjdzie czas.

 Mam to gdzieś pchlarzu zasługuję na to w równej mierze co on.

 Nie zapominaj o swojej i mojej pozycji w klanie, Pustynna Łapo!

 Biszkoptowe Serce został wojownikiem, bo spodziewam się naszych kociąt! syknęła cicho do Świtającej Łapy.

 Że co!?

 Jego wściekłość przejęła górę nad rozsądkiem wskoczył na głaz i z całej siły uderzył Lawendową Gwiazdę w pysk, po czym zanim zdążyła mu oddać wybiegł z obozu.

 Podniosła się i syknęła w stronę odbiegającego Pustynnej Łapy.

Deszczyku jesteś już z nami od sześciu księżyców, a dziś zaczniesz swój trening. Od dzisiaj aż do czasu, gdy zdobędziesz imię wojownika, będziesz nosić imię Deszczowa Łapa. Twoim mentorem będzie Szary Ogon.

 I od razu mówię, że jutro reszta uczniów zostanie mianowana na wojowników Koniec zebrania.

Stokrotkowa Łapo chodź pójdziemy na polowanie a jutro już będziesz wojownikiem.

Dobrze Jagodowa Pieśni.

Chodźmy na łąkę.

Jagodowa Pieśń z Stokrotkową Łapa wchodzą na Łąkę.

Dobrze Stokrotkowa Łapo pokaż jak polujesz tym sposobem, którym pokazywałam tobie.

Robi tak jak kazała Mentorka i łapie dwie wiewiórki.

Gratulacje Stokrotkowa Łapo wesz zwierzynę i wracajmy do obozu, bo już późno.

Dziękuje Uśmiecha się do Mentorki, I bierze zwierzynę.

Jagodowa Pieśń i Stokrotkowa Łapa wchodzą do obozu.

Stokrotkowa Łapo idź odłożyć zwierzynę na stos i idź do legowiska uczniów się przespać.

Dobrze.

Jagodowa Pieśń wchodzi do legowiska wojowników kładzie się na posłanie i zasypia.


Początki w Klanie TulipanuWhere stories live. Discover now