Biszkoptowe Serce patrzy na niego wiedziałam że tak Kwiecisty Zachód zareaguje.
Też widziałem ale myślałem że uda mi się to jakąś wytłumaczyć mówi i patrzy na Jagodową Pieśń.
Już spokojnie Biszkoptowe Serce przytula partnera.
W jego oczach można zauważyć smutek i cierpienie.
Może powinniśmy odejść z Klanu?
Chyba masz racje mówi smutny.
Wróćmy do obozu i najpierw porozmawiajmy z Lawendową Gwiazdą.
Dobrze mówi i zaczyna iść z Jagodową Pieśnią.
Wchodzi do obozu z Biszkoptowym Sercem.
Wchodzi do obozu z Jagodową Pieśnią.
Cześć Lawendowa Gwiazdo mogę z tobą i Biszkoptowym Sercem porozmawiać u ciebie w legowisku na osobności?
Cześć, Jagodowa Pieśni. W porządku.
Wchodzi z Biszkoptowym Sercem do legowiska Lawendowej Gwiazdy.
wchodzi A więc?
Lawendowa Gwiazdo ja z Biszkoptowym Sercem podjęliśmy decyzję że odejdziemy z Klanu, żeby nie robić wam więcej kłopotów przez to że zostaliśmy parterami.
Nie chcieliśmy sprawić aż tak dużego kłopotu.
Co!? Może nie zrobiliście najlepiej, ale przecież to nie jest żaden kłopot. Klan Tulipana ma znacznie poważniejsze zmartwienia i problemy niż to!
Lawendowa Gwiazdo my to rozumiemy ale podjęliśmy decyzję.
Lawendowa Gwiazdo po prostu nie chcemy więcej robić kłopotów Kwiecistemu Zachodowi i chcemy odejść.
Oh...Rozumiem, że was nie zatrzymam?
Niestety Lawendowa Gwiazdo będziemy tęsknić za Klanem cieszymy się że mogliśmy służyć przez wiele księżyców.
Nigdy nie zapomnimy o naszym Klanie.
Też się cieszę...Szkoda...Naprawdę jest mi przykro, liczę że kiedyś wrócicie.
Mam nadzieje że kiedyś się uda nam wrócić do Klanu.
Lawendowa Gwiazdo ja też mam taką nadzieję że kiedyś wrócimy żegnaj. Lawendowa Gwiazdo niech Klan Gwiazdy oświetla twoją i klanowi drogę.
Żegnaj Lawendowa Gwiazdo. Niech Klan Gwiazdy oświetla twoją i klanowi drogę.
Żegnaj Biszkoptowe Serce. Żegnaj, Jagodowa Pieśni...
Chodźmy Biszkoptowe Serce musimy jeszcze pożegnać się z Świtającym Niebem jeszcze raz. Żegnaj Lawendowa Gwiazdo.
Wychodzi z Biszkoptowym Sercem z legowiska przywódczyni.
Wychodzi z Jagodową Pieśnią.
Wchodzi do żłobka z Biszkoptowym Sercem.
Zauważa kociaki Rozżarzonego Blasku
Piękne kocięta Rozżarzony Blasku mówią jednocześnie Jagodowa Pieśń z Biszkoptowym Sercem.
Dziękuje Biszkoptowe Serce Jagodowa Pieśni.
Nazywają się Wrzosia i Leszczynka mówi i wskazuje ogonem na swoje kocięta.
Rozżarzony Blasku dałaś im bardzo ładne imiona.
Świtające Niebo ja z Jagodową Pieśnią musimy z tobą porozmawiać.
Ja i Jagodowa Pieśń opuszczamy klan i zostajemy samotnikami.
YOU ARE READING
Początki w Klanie Tulipanu
FantasiW tej książce poznacie historię Jagodowej Pieśni jako samotniczkę ale później spotka nieznane koty które zaproszą kotkę do swojego Klanu, czy kotka przyjmie propozycję dołączenia do klanu zobaczycie sami jak przeczytacie zapraszam serdecznie do czyt...