Rozdział 8

41 2 2
                                    

Jagodowa Pieśń obudziła się minęło kilka księżyców Waniliowy Kwiat urodziła kociaki 2 córki i 3 synów. 

Nazywają się Świtajka, Miodzik, Stokrotek, Biszkopcik i Pustynek są takie słodkie a Stokrotek mnie chyba bardzo polubił.

Kocham się z Stokrotkiem bawić może zostanę jego Mentorką jak zostanie uczniem.

Jagodowa Pieśń wychodzi z legowiska i idzie w stronę Żłobka zobaczyć jak się czuję Waniliowy Kwiat.

Wchodzi do Żłobka Cześć Waniliowy Kwiecie, jak się czujesz i jak kociaki?

Cześć Jagodowa Pieśni przyszłaś zobaczyć kociaki miło z twojej strony, że tak lubisz je odwiedzać.

Waniliowy Kwiecie ja uwielbiam odwiedzać kociaki ja w ogóle kocham wszystkie kociaki i jeden z twojego miotu mnie chyba polubił. 

O a który ciebie polubił?

Stokrotek dobrze mówię Stokrotku?

Ależ oczywiście Jagodowa Pieśń jest super chciałbym, żeby Jagodowa Pieśń była moją Mentorką, gdy zostanę uczniem.

Oj maluchu, zanim zostaniesz uczniem to trochę minie, ale może Lawendowa Gwiazda mi ciebie przydzieli.

Już nie mogę się doczekać, kiedy zostanę uczniem. 

Dobrze Waniliowy Kwiecie ja już pójdę na polowanie do zobaczenia i wy też kociaki.

 Pa Jagodowa Pieśń.

Pa Stokrotku.

Jagodowa Pieśń wychodzi ze Żłobka i właśnie miała wychodzić na polowanie, ale zobaczyła Lawendową Gwiazdę.

Cześć Lawendowa Gwiazdo. 

 Cześć Jagodowa Pieśni widzę, że wracasz ze żłobka byłaś odwiedzić Waniliowy Kwiat i jej Kociaki?

Dokładnie byłam odwiedzić Waniliowy Kwiat i jej kociaki, Stokrotek w ogóle mnie polubił.

U jak miło fajnie, że Stokrotek kogoś polubił z Klanu.

Lawendowa Gwiazdo Stokrotek tyle mi mówi, że bardzo chce, żebym była jego Mentorką, Stokrotek jest taki słodki tak samo jak jego rodzeństwo.

Jagodowa Pieśń, jak tak to Stokrotek, bardzo ciebie lubi, skoro chce, żebyś była jego Mentorką.

Dobrze Lawendowa Gwiazdo ja już pójdę na polowanie za nim jeszcze nie jest ciemno.

Dobrze Jagodowa Pieśń idź tylko wróć za chwilę jak coś upolujesz.

Oczywiście Lawendowa Gwiazdo.

Jagodowa Pieśń wychodzi na łąkę zapolować.

Jagodowa Pieśń łapię trochę zwierzyny i wraca do obozu.

Jagodowa Pieśń wchodzi do obozu i kładzie zwierzynę na stos i idzie się położyć do legowiska, Jagodowa Pieśń kładzie się na posłanie i zasypia.






Początki w Klanie TulipanuWhere stories live. Discover now