Minęło kilka księżyców urodziłam dwa kocięta syna i córkę mają na imię Trzepotka i Owiesek . Nie dawno zostali mianowani uczniami Ja i Stokrotkowa Nadzieja jesteśmy dumni z naszych Kociąt, A ja zostałam mianowana mentorką Bursztynowej Łapy.
Jagodowa Pieśń wychodzi z legowiska i idzie poszukać Bursztynowej Łapy zabiorę ją dzisiaj, żeby poćwiczyć walkę.
Cześć Bursztynowa Łapo chodźmy nauczę ciebie walczyć.
Cześć Jagodowa Pieśni dobrze chodźmy.
Wychodzi z Bursztynową Łapą i idą na Kotlinę Treningową.
Przychodzi z Bursztynową Łapą.
Przychodzi z Jagodową Pieśnią.
Ja też pamiętam, jak tu byłam z moim pierwszym uczniem.
To był Stokrotkowa Nadzieja? Brat mojego ojca?
Tak dobrze mówisz Stokrotkowa Nadzieja był moim uczniem, a teraz jest moim partnerem.
To co ćwiczymy?
Tak przejdźmy do rzeczy Zacznijmy od tego rzuć się na mnie ale bez wysuniętych pazurów i powal mnie tak jak byś walczyła z jakimś wrogiem Bursztynowa Łapo.
Już! podchodzi skacze na plecy i obala mentorkę, schodzi z Jagodowej Pieśni i otrzepuję się z kurzu.
Kurde udało tobie się gratuluje Bursztynowa Łapo, ładny skok nie spodziewałam się tego.
Dziękuje! Możemy jeszcze raz? A pokarzesz mi jakąś pozycję?
Ależ oczywiście pokaże pozycję chwila jaką by ci tu pokazać.
Przychodzi z Trzepoczącą Łapą O zobacz Trzepocząca Łapo masz z kim ćwiczyć!
Przychodzi.
Witaj Jagodowa Pieśni!
Cześć Świtające Niebo!
Hej Trzepocząca Łapo...
Cześć.
Cześć Trzepocząca Łapo moja córko.
Cześć Mamo...
Świtające Niebo zgadzam się Bursztynowa Łapo poćwiczysz z Trzepoczącą Łapą?
Tak.
I nie używamy pazurów powiedziały jednocześnie.
Zaczynajcie A ja z Świtającym Niebem po patrzymy na was.
Siadają i oglądają.
Przygotowuje się do skoku.
Robi unik i prześlizguje się pod Bursztynową Łapą.
Upada i zgina sobie łapę Ałaaa!
Och! Nic tobie nie jest? podbiega do Bursztynowej Łapy.
Wstaje i podchodzi do Bursztynowej Łapy Ojej! Co się tu stało?
Wstaje i podchodzi do Bursztynowej Łapy, co się stało, nic tobie nie jest?
Nic! wstaje na Łapę, ale od razu ugina się Ałaaa!
Chyba nie do końca "nic"
Zabiorę Bursztynową Łapę do Medyczki.
Ja zostanę i potrenuje z Trzepoczącą Łapą.
Dobrze Świtające Niebo a ja wezmę Bursztynową Łapę do medyczki pomogę Bursztynowa Łapo tobie wstać.
YOU ARE READING
Początki w Klanie Tulipanu
FantasyW tej książce poznacie historię Jagodowej Pieśni jako samotniczkę ale później spotka nieznane koty które zaproszą kotkę do swojego Klanu, czy kotka przyjmie propozycję dołączenia do klanu zobaczycie sami jak przeczytacie zapraszam serdecznie do czyt...