Rozdział 5

66 3 3
                                    

Jagodowa Łapo, teraz nauczę ciebie polować, zrób to, co pokaże Schyl się ogon trochę wyżej, żeby nie robić hałasu, liśćmi i jak zobaczysz zwierzynę skocz na nią, tak żeby cię nie zobaczyła i spróbuj upolować.

Robi tak jak Mentorka kazała 

Gratuluje Jagodowa Łapo, weź zwierzynę i możemy wracać do obozu i pokażę, jakie są legowiska w obozie.

Dobrze Trzcinowe Serce 

Trzcinowe Serce wchodzi z Jagodową Łapą do obozu zobacz Jagodowa Łapo tam jest stos zwierzyny i tam odkładamy upolowaną zwierzynę.

A tu jest Legowisko Przywódczyni a tam troszkę dalej Legowisko Medyka, później jest Legowisko Starszyzny a obok Żłobek i jeszcze jest Legowisko Wojowników tam, gdzie śpią wojownicy i Legowisko Uczniów tam, gdzie ty będziesz spać chodź pomogę uzbierać tobie mech na twoje posłanie.

Jagodowa Łapa z Trzcinowym Sercem zbierają mech na posłanie Jagodowej Łapy.

Dziękuje Trzcinowe Serce za pomoc. 

Dobrze chodźmy teraz nauczę ciebie walki chodźmy na Kotlinę Treningową.

dobrze Jagodowa Łapa wychodzi z Mentorką na Kotlinę Treningową nauczyć mnie walczyć.

Dobrze nauczę cię teraz walki, bo polować już umiesz. Zacznijmy od tego rzuć się na mnie, ale bez wysuniętych pazurów i powal mnie tak, jak byś walczyła z jakimś wrogiem.

Robi jak kazała Trzcinowe Serce

Dobrze, teraz spróbuj mnie zaatakować z zaskoczenia, tak żebym nie wiedziała, co się dzieje i nie z wysuniętymi pazurami.

Robi tak, jak powiedziała Trzcinowe Serce

Gratuluję dobrze sobie radzisz jestem z ciebie dumna będziesz wspaniałą wojowniczką Jagodowa Łapo 

Dziękuje uśmiechnęła się do Mentorki 

Jak wrócimy to powiem Przywódczyni jak wspaniale sobie radzisz.

A teraz wracajmy do obozu. 

Jagodowa Łapa wchodzi z Mentorką do obozu 

Jagodowa Łapo idź odpocznij do Legowiska na dzisiaj koniec treningu.

Dobrze Trzcinowe Serce.

Jagodowa Łapa wchodzi do legowiska uczniów kładzie się na posłanie i zasypia.

 Lawendowa Gwiazdo mogę wejść?

 Jasne wejdź o co chodzi Trzcinowe Serce?

Chciałam tylko powiedzieć, że z Jagodowej Łapy będzie doskonała wojowniczka umie już polować złapała dzisiaj Królika i Wiewiórkę i również dobrze walcy mówię, że Jagodowa Łapa wyrośnie na dobrą wojowniczkę.

 Dobrze niech trenuje dalej, a wyrośnie na dobrą wojowniczkę, widzę, że Jagodowej Łapie podoba się w klanie.



Początki w Klanie TulipanuWhere stories live. Discover now