Rozdział 14

34 1 2
                                    

Jagodowa Pieśń z Stokrotkową Nadzieją przychodzą na Łąkę.

Stokrotkowa Nadziejo, skoro jesteśmy na osobności, mogę tobie coś powiedzieć?

Tak słucham ciebie Jagodowa Pieśni o co chodzi?

Stokrotkowa Nadziejo muszę tobie powiedzieć, że się w tobie zakochałam.

Ja w tobie też się zakochałem...

Stokrotkowa Nadziejo może pójdziemy na polowanie na kilka dni i wrócimy do obozu któryś świt.

Dobrze zgadzam się.

Jagodowa Pieśń z Stokrotkową Nadzieją idą do powalonych drzew.

Stokrotkowa Nadziejo to pod tym drzewem możemy sobie zrobić posłania.

Dobrze.

Zebrali mech na posłania i razem poszli cos upolować.

Upolowali  dużo zwierzyny i trochę zakopali a jedną wiewiórkę wzięli i razem zaczęli jeść wiewiórkę.

Jagodowa Pieśń zasnęła z Stokrotkową Nadzieją.

"Nastał poranek"

Jagodowa Pieśń z Stokrotkową Nadzieją się obudzili i zaczęli polować.

Upolowali bardzo dużo zwierzyny cały dzień im to zajęło.

Stokrotkowa Nadziejo chodźmy się przespać i nad świtem wrócimy do obozu.

Dobrze.

Jagodowa Pieśń z Stokrotkową Nadzieją zasnęli razem.

Stokrotkowa Nadziejo wracajmy już jest świt i weźmy zwierzynę do obozu.

Dobrze wracajmy.

Jagodowa Pieśń z Stokrotkową Nadzieją wzięli zwierzynę i wrócili do obozu.

Chodźmy Stokrotkowa Nadziejo odłóżmy zwierzynę na stos i chodźmy do legowiska wojowników spać.

Dobrze Jagodowa Pieśń z Stokrotkową Nadzieją odłożyli zwierzynę i weszli do legowiska położyli się na posłaniach obok siebie i zasnęli. 

Kocham Stokrotkową Nadzieję jest taki słodki.





Początki w Klanie TulipanuWhere stories live. Discover now