Rozdział 10

39 2 1
                                    

Jagodowa Pieśń obudziła się i wychodzi z legowiska dzisiaj pójdę ze Stokrotkową Łapą na łąkę nauczyć polować a później na kotlinę treningową nauczyć walki. 

Cześć Stokrotkowa Łapo dzisiaj pójdziemy najpierw na łąkę nauczyć ciebie polować, a później na Kotlinę Treningową nauczyć cię walki.

dobrze uśmiechnął się do mentorki.

Jagodowa Pieśń przychodzi z Stokrotkową Łapą na łąkę.

Dobra Stokrotkowa Łapo teraz nauczę ciebie pozycji łowieckiej.

Dobrze.

To zobacz zrób to, co robię, schyl się i ogon trochę wyżej, żeby nie robić hałasu liściami i jak zobaczysz zwierzynę skocz na nią i tak, żeby ciebie nie zobaczyła.

Robi tak jak mentorka kazała.

Stokrotkowa Łapo wyczuwasz jakąś zwierzynę?

Ogniste Serce przechodzi witam was albo nie będę wam przeszkadzać w treningu.

Witam Ogniste Serce, jeśli chcesz oglądać jak Stokrotkowa Łapa się uczy polować to zapraszam.

Ogląda.

Wyczuwam coś.

Co wyczuwasz?

Królika.

Stokrotkowa Łapo upoluj królika tym sposobem co tobie pokazałem.

Upolowuję Królika tym sposobem.

Gratuluje.

Gratuluje Stokrotkowa Łapo jestem z ciebie bardzo dumna.

Stokrotkowa Łapo upoluj jeszcze jedną zwierzynę i wrócimy do obozu, a jutro pójdziemy Na Kotlinę Treningową, bo już jest późno.

Upolowuję kolejną zwierzynę.

Gratuluję Stokrotkowa Łapo możemy wracać do obozu odłożysz zwierzynę na stos a jutro pójdziemy na Trening walki.

Dobrze.

Jagodowa Pieśń wchodzi do obozu z Stokrotkową Łapą dobrze Stokrotkowa Łapo idź odłożyć zwierzynę na stos i idź do legowiska uczniów już spać.

Dobrze.

Lawendowa Gwiazdo mogę wejść?

Ależ oczywiście Jagodowa Pieśń o co chodzi.

Chciałam tylko powiedzieć, że Stokrotkowa Łapa dzisiaj dobrze poradził sobie na polowaniu złapał wielkiego Królika i wiewiórkę jestem z niego bardzo dumna.

Na serio? Niech uczy się dalej, a wyrośnie na dobrego wojownika.

Dobrze Jagodowa Pieśń idź już spać, bo jest późno.

Dobrze.

Jagodowa Pieśń wchodzi do legowiska kładzie się na posłanie i zasypia.




Początki w Klanie TulipanuWhere stories live. Discover now