Večer přišel za mnou s jídlem a oblečením. Ukázal mi kde je koupelna. Trochu jsem byla vyděšená, ale to mě za chvilku přešlo. Když jsem uviděla tak velkou koupelnu, musela jsem lapat po dechu. Větší koupelnu už nikdo nemůže mít. Vydala jsem se do koupelny. Zamkla jsem za sebou. Ještě by mi tam vlezl a já bych se asi trochu cítila trapně. Teplá voda mě momentálně tolik osvěžila, že jsem zapomněla na vše kolem. Po vypnutí vody jsem se oblékla. Divím se, že má vše v mé velikosti. Počkat. V hlavě se mi rozeběhla jedna stará vzpomínka.
↓Vzpomínka ↓
Stála jsem u školy. Čekala jsem na svojí bývalou kamarádku Nikki. Uviděla jsem černou postavu stát pod stromem a zapisovat si něco do diáře. Potom jsem ji uviděla. Uvítala jsem se s ní a postava najednou zmizela. Šli jsme po chodbě a někdo do nás vrazil. Já jsem v ruce držela svoji mikinu. Ten někdo mě postavil a chvíli si prohlížel moji mikinu. Pak mi ji podal. Nikki se na mě tak naštvala, že od té doby nevím jestli je ještě na živu.
↑Konec vzpomínky ↑
Tolik se mi rozbuší srdce, že se mi v hlavě začnou tvořit další a další otázky.
Kde to jsem? Jak se jmenuje? Kolik mu je? Proč mě unesl? Byl to on kdo do mě vrazil?
Rychle jsem se oblékla a vydala se z koupelny. Otevřela jsem dveře. Udělala jsem dva krůčky a on mě chytil a přitiskl ke zdi. Chvíli na mě hleděl a začal mě líbat na krku. Tak jsem se zachvěla až jsem chtěla spadnout. On mě, ale držel tak pevně, že jsem se nemohla ani hnout. Blížil se k mým rtům. Políbil mě tak něžně, že jsem neudržela a upadla do říše snů.
ČTEŠ
uvězněna
RomantikLily byla unesena. jestli se dokáže odtud nějak dostat tak to skončí dobře, ale co když se jí to nepodaří?!