Medya: Neoni & Riell - Boo Hoo
"Evet sizi bekliyoruz, anlatın bakalım"
"Tamam, şimdi karşınızda olan bu tabloyu sizin için hazırladık. Burda bizim dünyamız ile ilgili olan her şey bulunuyor. Tek yapmamız gereken size güzelce anlatabilmek"
Jisung, karşısındaki iki arkadaşına izah ettiğinde Wooyoung tek kaşını kaldırmış Sunoo ise masumca karşılarındaki dörtlüye bakıyorlardı.
Şöyleki; ormanda verilen savaştan sonra hepsi sağsağlim kampa dönmeyi başarmıştı. Nöbetçi öğretmenden biraz azar yemiş olsalarda bir şekilde geçiştirmeyi çalışmışlardı. Eve dönünceye kadar Wooyoung ile Sunoo o dörtlüyle hiç konuşmadı. Wooyoung oldukça sinirliydi, Sunoo ise hala şaşkın ve korkmuş olduğundan susmayı seçmişti.
Döndükten sonra okulda da hiç konuşmamışlardı. Jisung sürekli Wooyoung'u rahatsız edip konuşturmaya çalışsada yine de başaramamıştı. Wooyoung sanki yemin etmiş gibi konuşmayı reddediyordu. Jeongin'de Sunoo'yla konuşmayı denemişti ama Sunoo kısa cevaplar dışında hiç tepki vermiyordu. Artık kendisinden ne kadar çok korkmuşsa sürekli kendisinden uzak duruyordu.
Böyle bir durumda pes etmeyen dörtlü bir plan hazırlamış ve o ikisini yaka paça zorla kendi evlerine getirmişlerdi. Karşılarına geçmişler kendileri hakkında bir kaç bilgi vereceklerini söylemişlerdi.
Wooyoung ile Sunoo'da artık pes etmiş ve onları dinlemeye karar vermişlerdi. Sonuçta ne kadar çok olaya hala anlam veremeselerde o dörtlüyü gerçekten seviyorlardı. İlk önce o dörtlü Wooyoung ile Sunoo'nun hayatlarını kurtarmıştı. Ve ne kadar çok kısa süre olsada oldukça güçlü arkadaşlık bağları vardı. Bu yüzden dinlemeye karar vermişlerdi.
"Şimdi arkadaşlar, bizim dünayamıza omegaverse deniliyor. Normalde insanlarda kadın ve erkek olarak iki cinsiyet bulunurken bizde Alfa, Beta ve Omega olmak üzere üç cinsiyet bulunuyor"
"Eee bu Teen Wolf gibi"
"Teen ne?"
"Teen Wolf, dünyamızda oldukça popüler olan bir kurt adam dizisi. O dizide de Alfa, Beta ve Omega olmak üzere üç tür var. Bir insan olan Scott bir gün ormanda ceset ararken bir alfa tarafından ısırılıyor. Sonra kurt adama dönüşüyor falan"
"Oldukça güzel bir diziydi. Ama sonlara doğru oldukça sapıttı o yüzden ben izlemiyi bırakmıştım"
"Senin gibi minik bir bebek nasıl oluyorda o diziyi izledi"
"Ayıp oluyor ama hyung, bende korku filmleri izleyebilirim"
"Aa öyle mi??"
"Artık bize odaklanabilir misiniz?" Felix sonunda dayanamayıp Wooyoung ve Sunoo'nun konuşmalarını böldüğünde ikisi mahçup bir şekilde önlerine dönmüşlerdi. Tabi onlar böyle konuşuyorlardı ama, acaba o dörtlü bunun gibi diziler izlemişmiydi ki? Wooyoung daha sonra sormayı aklının bir köşesine not etti.
"Neyse devam ediyorum; bu üç ırktan en üstünü alfalardır. Feromon salgıladıklarında gözleri kırmızıya döner"
"Feromon ne?"
"Wooyoung, canım arkadaşım her şeyi söylücez zaten bir sabırlı olsan" Jisung bıkmış bir şekilde Wooyoung'a bakarken, Wooyoung masumca gülümsemiş ve özür amaçlı kafasını sallamıştı. Sunoo ise yan tarafta elinde kalem önünde defter not alıyordu. Sanki çok önemli bir şeymiş gibi dikkatlice dinliyordu. İkisine de göz devirdi Jisung, sanırım artık Seungmin'i anlıyordu.
"Son kez devam ediyorum; alfalar genellikle liderdirler. Sürülerin her zaman başına geçerler ve o kişilere Baş Alfa denir. Diğer alfalar, betalar ve omegalar her zaman ona itat etmek zorundadırlar. En güçlüleri onlardır çünkü. Bir diğeri Betalardır. Feromon salgıladıklarında gözleri sarıya döner. Alfalardan üstün değillerdir ama omegalardan üstünlerdir, yani tam ortasındalar. Genellikle alfalar için çalışırlar ve iz sürme yetenekleri oldukça gelişmiştir. Betaların çoğu asker olarak çalışır. Son olarak Omegalar, onlar en güçsüz ırktır. Feromon salgıladıklarında gözleri maviye döner. Onlar savaşamaz ya da mücadele edemezler. Onların görevleri alfalarına itat etmek ve onlara çocuk vermektir. Yani anlayacağınız ev hanımı olurlar ve hor görülürler"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Variables // Stray Kids✔
Fanficİnsanların ve Kurtların dünyası, bir paranın iki farklı yüzü gibiydiler. Birbirinden ayrı ve birbirlerinden haberi olmadan yaşıyorlardı. Peki bir anda dört farklı omega bu düzeni bozarsa ne olurdu? * Shipler; - Chanmin - Minsung - Changlix - Hyunin