Medya: Neoni - Here Comes Trouble
○○○
"Yani diyorsunuz ki; hepsi aynı olayı yaşadı, aynı çocuk tarafından saldıraya uğradı ama üçüde bundan habersiz....
Bu işin mantığını sikeyim ben!!"
Wooyoung son söyleyeceğini söylemiş ve yerinde daha da bir yayılmıştı. Diğerleride onun bu gevşek hareketine göz devirmiş ve aynı olan arkadaşlarını kınamışlardı. Bir insan nasıl olurda her zaman aynı gevşeklikle başlardı. Artık resmen onun bu davranışlarına alışmışlardı. Her zaman aynı davranış biçimiyle cümleye başlanıyordu ve büyük ihtimal okuyucularda çoktan alışmışlardı.
Minho'dan aldıkları bilgiye göre Chan, Changbin ve Hyunjin başına gelen olayları kimseye söylememiş ve genellikle içten bir çatışma içerisinde olduklarını gözlemlemişlerdi. Bugünlerde o üçü sürekli bir yerlere dalıyor ve genellikle sohbetlere katılmıyorlardı. Sanki bambaşka dünayadalardı ve bu durum Minho, San ve Riki'yi korkutuyordu.
O üçünün ne düşündüğüde çok barizdi...
Kahve saçlı o çocuk...
Gerçekten kimdi o çocuk?? Nerden geliyordu?? Neyin nesiydi?? Ya da daha doğrusu normal sandığımız bu dünya gizemlerle dolu muydu?? Kimsenin aslında hiçbir fikri yoktu ama karşılaştıkları bu durum oldukça korkutucuydu. Herkes korkardı, korkmamak elde değildi.
"Peki bundan sonra ne olucak?? Yani tamam onlardan uzak durucaz kii ben şikayetçi değilim. Ama bunu yaparak onları korumuyoruz, daha çok meraklandırıyoruz"
"Felix haklı, merak edicekler. Hatta her buldukları fırsatta bizi soru yağmuruna tutacaklar. Çocuk da bize saldırmaya devam edicek ve yine patlak vericez"
Jisung Felix'in sözcüklerini tamamlarken herkes ona hak vermiş ve tekrar sessizliğe bürünmüşlerdi. Şuan yine sıkıcı bir öğle yemeğindelerdi. Herkes kendi alemindeyken bizimkiler ne yapmaları gerektiğini düşünüyorlardı. Büyük bir çıkmaz sokakdalardı çünkü.
"O zaman onlara söylüyelim"
"Ne??"
"Diyorum ki hyunglarım; onlara her şeyi anlatalım. Nerden geldiğimizi neler yaşadığımızı hemde her şeyi, zaten bir gün hepsi öğrenecekler..."
Jeongin sonunda kendi fikrini sunduğunda herkes ilk önce sessiz kalmış daha sonra birbirlerine bakarak sanki ne düşündüklerini anlar gibi gülümsemişlerdi. Sanırım şimdi ne yapacaklarını bulmuşlar bu yüzden daha rahatlardı.
Sonunda tam olarak her şeyi kararlaştırdıklarında dağılmışlar ve kulüp işlerine dönmüşlerdi. Çoğunun öğleden sonra dersleri yoktu ve geriye kalan zamanlarını kulüplere harcayacaklardı. Seungmin doğa kulübünde yeni bir düzen oluştururken, Felix kütüphane kulübünde yeni gelen kitapları not ediyordu.
Jeongin ile Sunoo hayvancılık kulübünde yaralı bir kediyle ilgelinirken, Wooyoung bilgisar kulübünde bu gizemli çocuk hakkında araştırma yapıyordu. Kim bilir belkide eskiden bir insandı ve alfaların eline düştükten sonra kurt adama çevrilmiş olabilirdi. Emin olmakta fayda vardı.
Jisung ise şuan futbol antremanın tam ortasında ayakkabılarını bağlarken diğer yandan Minho'ya bakıyordu. Antreman bittiktikten sonra birlikte dışarıya çıkacaklar ve biraz kafalarını dağıtacaklardı. Ahh birde Chan, Changbin ve Hyunjin'i evlerine nasıl davet ediceklerini tartışacaklardı. Minho daha olayı bilmiyordu ama onunla birlikte dışarda akşam yemeği yerken her şeyi anlatıcak ve onları kendi evlerine getirmelerini isteyecekti. Plan çok basitti ve tek yapmaları gereken uygulama kısmıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Variables // Stray Kids✔
Fanficİnsanların ve Kurtların dünyası, bir paranın iki farklı yüzü gibiydiler. Birbirinden ayrı ve birbirlerinden haberi olmadan yaşıyorlardı. Peki bir anda dört farklı omega bu düzeni bozarsa ne olurdu? * Shipler; - Chanmin - Minsung - Changlix - Hyunin