♧18♧

828 115 16
                                    

Medya: Neffex - At The Top

"Hazır mısınız??"

Seungmin'in sorusuyla herkes kafa sallarken masaya gelen diğerleriyle sessizleşmişlerdi. Plan hazırdı ve tek yapmaları gereken çaktırmadan planı uygulamaktı. Her şey yolunda giderse vampirler ellerine düşecekti...

Seungmin ve diğerleri plan için Chan ve diğerlerini masalarına çağırmışlardı. Tabii Chan ve Hyunjin bunu hemen kabul ederken Changbin ve Minho yalancıktan burun kıvırsa da istediklerini belli etmişlerdi.

San ile Riki'de biraz kararsızlardı, açıkçası onların Wooyoung ve diğerleriyle bu kadar yakın olduklarını bilmiyorlardı. Bu yüzden istemeye istemeye gelmişlerdi masaya, içlerinde kötü bir his vardı.

Herkes oturduğunda bazıları sohbet ederken bazıları da sessiz bir şekilde karşısındaki görüntüyü izliyordu. Bu sessiz insanlardan biri de San ile Riki'ydi. Nedendir bilinmez gerçekten de kötü bir şey olucakmış gibi hissediyorlardı. Bu yüzden oldukça sessizlerdi.

Chan ile Seungmin telefondan video izlerken Hyunjin ile Jeongin hararetli bir şekilde birbirlerine bir şeyler anlatıyordu. Felix ve Changbin oldukça sessiz bir şekilde telefondan oyun oynarlarken Minho ile Jisung'da dans ile bir konu açmışlar bunu tartışıyorlardı. San ile Riki'de oldukça sessiz bir şekilde oturuyorlardı, oldukça husursuzlardı.

Seungmin, Felix'in ayağına vurup işaret verdiğinde Felix elindeki telefonu masaya bırakıp cebinden bir iğne çıkarmıştı. Plan çok basitti, biraz kan akıcak ve vampirlerimiz kafayı yiyecekti. Sonra da kendilerine ele vericekler ve zor duruma düşeceklerdi.

Felix iğneyi eline batırıp biraz kan akınca yayılan kokuyla San ile Riki ona dönmüş ve derince yutkunmuşlardı. Minik bir damla insan kanı onları şimdiden delirtirken acaba bir torba olsaydı ne olurdu?? Bilmek bile istemiyorlardı.

"Ahh! Elime bir şey battı!!"

Felix yalancıktan bağırınca herkesin başı oraya dönmüş ve dikkatlice elindeki kanı incelemişlerdi. Çok fazla bir şey yoktu aslında, abartmaya hiç gerek yoktu. Ama Felix biraz abartmak istemiş ve dudağını büzerek parmağını incelemişti.

Sonra bir şey oldu, herkesinin ağzının açık kalacağı bir şey...

Changbin, Felix'in parmağını alıp dudaklarına götürdü. Kanı emmeye başlayıp kanamasını durdurmaya çalışıyordu. Diğerleride şokla onu izliyorlardı. Bunu cidden beklemiyorlardı ve planda da yoktu.

En çok da şok geçiren kesinlikle Felix'di. Bunu beklemediği için hareket edemez olmuş ve sessizce Changbin'in parmağını emmesini beklemişti. Hiç bir şey yapamıyordu, öylece kalakalmıştı. Yüzünün kızardığına yüzde yüz emindi ve fazlasıyla utanmıştı.

Changbin Felix'in parmağını dudaklarından çekerken, dudaklarını üstün körü yalamış ve Felix'in bakışlarının oraya kaymasına yol açmıştı. Felix derince yutkunmuştu, niye etkilenmişti ki şimdi?? Bundan hiç hoşlanmamıştı...

"Neden bu kadar tantana ettin ki? Sadece minik bir kesik, bak durdu bile"

Changbin umursamaz bir şekilde bunları söyledikten sonra telefonundaki oyununa geri dönmüştü. Tabi şuanda hala şokta olan diğerlerinden habersiz bir şekilde saçma oyununa oynamaya devam ediyordu ama Felix hala şoktan çıkamamış karşısındaki gence bakıyordu. Hemen kendini toparlamalıydı, yoksa saçma düşüncelere girecek ve kendisini kandıracaktı. Duygularıyla boğuşacaktı...

Olaylardan sonra ise bir anda San ve Riki kalkmış ve hiçbir şey söylemeden gitmişlerdi. Ortamdan uzaklaşmaya çalışıyorlardı ve neden olduğu oldukça belliydi. Bu yüzden durumu anlayan Seungmin ve diğerleride ayaklanmış, o ikisinin arkasından gitmişlerdi. Şaşkın içinde onların arkasından bakan Chan, Changbin, Minho ve Hyunjin ne olduğunu anlamamışlardı bile.

Variables // Stray Kids✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin