♧28♧

609 83 50
                                    

Medya: Dreamcatcher - Bonvoyage

○○○

SM: "Herkes hazır mı??"

J: "Biz doğuştan hazırız"

Seungmin son kez arkadaşlarını kontrol etmiş ve sonra önündeki laboratuvara dönmüştü. Devasa yapının hemen arka kapılarındaydılar. Etrafta alfalar fint atıyor ve koca tesisi iyice koruyorlardı. Sonuçta içerde oldukça önemli bir iş dönüyor olmalıydı.

Seungmin son kez yutkunmuş ve akıllarındaki planı uygulamak için harekete geçmişti.

Gözlerini yeşile döndürdü ve arka kapıyı koruyan iki alfaya sarmaşıklarını gönderdi. Topraktan çıkan oldukça güçlü otlar alfaları sarmalarken alfaların sesini çıkarmalarına bile izin vermemişlerdi. Sarmaşıklar sıkım sıkım sıkılıyor ve alfaların nefeslerini kesiyordu.

Sonunda ise alfalar bayılmış ve kafaları yana doğru düşmüştü. Şimdi tam sırasıydı!

Seungmin ve diğerleri sessizce ileri atılmışlar ve bayılan alfaları bir kenaraya çekmişlerdi. Daha sonra yavaşça kapıyı açıp içeriye süzülmüşlerdi. Bu planın en kolay kısmıydı, şimdi zor kısmı başlıyordu.

SM: "Biz sol taraftan gidiyoruz, siz sağ taraftan gidin. En son olarak yine burda buluşalım"

Seungmin'in emriyle herkes kafa sallarken iki gruba ayrılmışlar ve birbirlerine şans dileyerek dağılmışlardı. Seungmin, Jisung, Felix ve Jeongin sol taraftan giderken; Wooyoung, Sunoo, San ve Riki sağ taraftan gitmiş ve planın ikinci kısmını uygulamaya başlamışlardı.

Onlar Haeson şehrine akşam vakti varmışlardı. Sunoo'nun yardımıyla bir otele yerleşmişler ve hiç dinlenmeden plan uygulamaya başlamışlardı. Oyalanacak vakitleri yoktu, Chan ve diğerleri zarar görüyor olabilirdi. Bu yüzden kafalarında kurdukları planı uygulamaya çalışmışlar ve eğer bir sıkıntı çıkmazsa her şey yolunda gidecekti.

Bütün malzemeleri aldıktan sonra laboratuvara doğru adımlamışlardı. Bu durum Seungmin ve dört omega için oldukça sıkıntılı bir durumdu. Ama Sunoo'nun dediği gibi artık yalnız değillerdi.

İlk olarak pozisyonlarını almışlardı, ama daha sonra planda hemen bir aksilik çıkmıştı. Normalde ön girişten girmeleri gereken planda çok fazla alfa olduğu için arka kapıya yönelmişlerdi. Küçük bir sıkıntıydı ama burdan kan dökmeden gitmiceklerdi, bundan emindiler.

Şimdi ise bir şekilde içeriye sızmayı başarmışlar ve planın ilk kısmını yapmaya başlamışlardı. İlk kısmı Seungmin'ler almıştı ve amaçları Chan ve diğerlerini bulmaktı. Ne kadar çok basit gibi gözüksede aslında oldukça zordu çünkü laboratuvarda çok fazla alfa vardı ve hepsini devirmeleri uzun zamanlarını alıcaktı.

Planın ikinci kısmını ise Wooyoung ve diğerleri almıştı ve çoktan planı uygulamaya başlamışlardı bile. Yanlarındaki vampirler sayesinde işleri daha da kolaylaşıyordu tabii. Ama ne yapatıkları şimdilik büyük bir gizem olarak kalsındı.

Sonuçta hikayeye biraz heyecan katmak daha eğlenceli olurdu değil mi??🤭

○○○

H: "Off çok sıkıldım!! Ayrıca oturmaktan her yerim uğuştu!!"

M: "Hyunjin, zaten dün gece pozisyonumdan dolayı uyuyamadım. Sinirlerim bozuk, O YÜZDEN O SİKİK ÇENENİ KAPAT VE OTUR OTURDUĞUN YERDE!!"

H: "Sanki bir yere gidebilecekmişim gibi..."

Hyunjin dün akşamdan beri sürekli konuşmakta ve hyunglarının başını şişirmekteydi. Sandalyeden bir türlü ayrılmanın yollarını bulamamışlardı ve bu halde bile Hyunjin insanın sinirini bozmaya devam ediyordu. Susmak bilmiyor ve sadece mızmızlanıyordu.

Variables // Stray Kids✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin