Medya: Neoni - Wonderland
6 yaşındaydılar bu dört genç, o minicik halleriyle nerde olduklarını ve ne yaşayacaklarını bilmiyorlardı. Sadece beyaz duvarlarla çevreli beyaz kıyafetlerle ortada toplanmışlar olacakları tahmin etmeye çalışıyorlardı.
Onlar birer deney faresiydi, birer kuklaydılar. Alfalar tarafından oynanılan birer oyuncak olacaklardı. Ama haberleri yoktu bunlardan...
Alfalar ise meydanda toplanmış çocukları inceliyordu. Hepsini birer birer tartıyorlar, hangisine ne yapsak diye düşünüyorlardı. Amaçları kendi türleri dışında bambaşka bir tür yaratmaktı. Böylece kendileri herkesten üstün olacaklar ve yarattıkları yaratıkları kendileri kontrol edebilecekti. Ama bir şey bilmiyorlardı bu onların sonu olacaktı...
Deneylere başlandı ve her bir çocuk testlerden geçti. Deneyi kaldıramayanlar ilaçlar yüzünden öldü ya da kafayı yiyip kendisini astı. Çocuk sayısı azaldıkça alfalar daha da tedirgin oldu. Bu deney başarısız olursa patronlarına ne söyleceklerini bilmiyorlardı. Sonuçta bunun için çok miktarda bedel ödenmişti.
Başarısızlık kesinlikle kabul edilemezdi bu yüzden testleri hızlandırdılar. Ama bu durum çocukları daha çok hasar almasına ve daha çok ölüme yol açmıştı. Ne yapacağını bilmeyen alfalar ise bir mucize gördüler. Dört tatlı omega da bir değişiklik fark ettiler.
Bu deneyler olurken Seungmin, Felix, Jisung ve Jeongin birbirleriyle oldukça yakınlaşmıştı. Birbirlerinin arkasını kollamış ve aralarındaki bağ gün geçtikçe daha da artmıştı. Bu bağ sayesinde testler onlar açısından olumlu olmaya başlamıştı. Bir şekilde güçlerini yavaş yavaş öğrenmeye başlamışlar alfaların onları pür dikkat izlemelerini yol açmışlardı.
Yıllar geçtikçe ve onlar büyüdükçe güçleride büyüdü. Alfalar artık onları kullanmaya ve sürüleri ele geçirmek için tehdit etmeye başlamışlardı. Tehdit yüzünden kıpırdayamayan dört omega ise denileni yapmış ve hiç itiraz edememişlerdi.
Ama bir süreden sonra artık isyan etmenin zamanın geldiğini düşünüyorlardı. Bu isyanın ele başıda Seungmin'di. Bir gece gizlice ayağa kalkıp meydana gelmiş ve güçlerini kullanarak ormana seslenmişti. Ondan yardım istemiş ve bütün gücünü neredeyse harcamıştı. Orman tabikide Seungmin'in yardım çığlığını duymuş ve köklerini koca laboratuvarın bütün her yerine salmıştı.
Bir kaç saniye sonra laboratuvar sarmaşıklara boğulmuş ve büyük bir hasar görmüştü. Bunu fırsat bilen Seungmin'de hemen arkadaşlarının yanına gitmiş ve onları alarak da oldukları yerden çıkmışlardı. Ve sonra koşturmaca başlamıştı...
○○○
" Hadi kalkın sizi tembeller sabah oldu "
Seungmin yerde yatan arkadaşlarına seslenirken bundan sonra ne yapmaları gerektiğini planlıyordu. Akşam dördü şehre indikten sonra bir ara sokağa sığınmış ve orda saklanmışlardı. Neyseki alfalar onları takip etmemişti ama büyük ihtimal gün ağırırken insan halleriyle şehre inecekler ve onları arıyacaklardı. Bu olmadan bir şeyler yapmalıydı.
" Ya anne beş dakika daha!! "
" Ne beş dakikası Jisung, alfalar bizi bulmadan hemen burdan tüymeliyiz "
" Alfalar mı? Ayy!! Alfalar!! "
Jisung'un bağırmasıyla Felix ve Jeongin yerinden sıçrayak uyanırken oldukça yorgunlardı. Yerde yatmak oldukça konforlu değildi, belleri ağırmıştı. Ama başka çareleri yoktu çünkü şuan bilmedikleri bir yerdelerdi.
" Niye bağırıyorsun ya sabah sabah "
" Uyanın beyler!! Çok büyük bir problememiz var!! "
" Ne oldu hyung?? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Variables // Stray Kids✔
Hayran Kurguİnsanların ve Kurtların dünyası, bir paranın iki farklı yüzü gibiydiler. Birbirinden ayrı ve birbirlerinden haberi olmadan yaşıyorlardı. Peki bir anda dört farklı omega bu düzeni bozarsa ne olurdu? * Shipler; - Chanmin - Minsung - Changlix - Hyunin