Medya: Neffex & NCS - Desperate
Bu seferki medyayı şiddetle dinleminizi tavsiye ederim🤩
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın🏵
○○○
W: "Siz sağdan gidin bizde soldan gidelim!!"
SO: "Tamam anlaştık"
Wooyoung ve San sol taraftan, Sunoo ve Riki ise sağ taraftan ilerlemiş ve ellerinde koca çantalarla planlarını uygulamaya başlamışlardı. Tek yapmaları gereken şey çantaların içindeki aletleri laboratuvarın belirli bölgelerine yerleştirmek ve sonunda bu iğrenç yerden çıkmaktı.
Onların varlıkları haberdar olduğu için etraf kırmızı bir ışıkla süslenmiş ve yukardaki hoparlörden oldukça sinir bozucu bir alarm yükseliyordu. Bu alarm yüzünden karşılarına sürekli alfalar çıkıyor ve yanlarında yük taşıyan Wooyoung ile Sunoo'yu zor duruma sokuyordu.
Aslında dördü bir arada kalmaları gerekiyordu. Ama karşılarına yol ayrımı çıkmış ve ayrılmanın daha doğru olacağını düşünmüşlerdi. Böylece daha hızlı bir şekilde işlerini halledebilirlerdi.
San önde Wooyoung'da arkasında koridor boyunca ilerlerken karşılarına yine ve yine bir alfa çıkmış ve ikiside duraksamıştı. Wooyoung arkada kalırken San öne atılmış ve gözlerini karartmıştı. Dişlerini çıkarıp tıslarken karşısındaki alfada gürlemiş ve pençelerini göstermişti.
Alfa atılıp San'a pençe atıcakken San hareketi fark etmiş ve eğilerek bundan kaçınmıştı. Daha sonra ellerinin yardımıyla ters takla atmış ve sağ ayağı alfanın çenesine çarpmıştı. Bunla birlikte alfa sersemlerken bu sefer çantaları bir kenaraya atıp atılan Wooyoung olmuştu.
Elinde abisinin en sevdiği beyzbol sopası varken karşıya doğru ilerlemiş ve hiç tereddüt etmeden sopayı alfanın kafasına indirmişti. Bunu yapmasıyla bir kaç damla kan duvara sıçrarken alfa çoktan nakolt olmuştu bile.
Aslında kanındaki adrenalin sayesinde bir cesaretle saldırmıştı Wooyoung. Ama tekrar yapabilir miydi bilmiyordu. Şuan derin derin nefesler alıp soluyor ve kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. Az önce bir alfa öldürmüştü, ya da bayıltmıştı işte.
S: "Böyle yaptın mı çok seksi oluyorsun"
W: "Söylenme ve çantayı alda gidelim"
Wooyoung gözlerini devirip önden ilerlerken San sırıtarak arkasından gelmiş ve karşısındaki insanı daha fazla utandırmamak için sessiz kalmıştı. Bu işten sonra onu bolca utandırabilirdi.
İkisi bu sefer sessiz bir şekilde ilerlerken arada sırada durup çantadaki aletleri belirledikleri yerlere yerleştiriyorlardı. İşleri bitince tekrar ilerliyor ve savaşmaktan kaçınmaya çalışıyorlardı. Şuan zaten dövüşmek onların pek işine yaramıyacaktı.
Sessiz bir şekilde ilerlemeye devam ederlerken Wooyoung hemen sol tarafta laboratuvarın kontrol panelini görmüş ve duraksamıştı. Burdan alfaların bilgilerini yok edip yaptıkları onca araştırmayı boca edebilirdi. Böylece en azından planlarında ek bir avantaja sahip olurlardı.
Wooyoung hiç sesini çıkartmadan kafasıyla kontrol panelini göstermiş ve San'a bir şeyler yapmasını söylemişti. Çünkü içerde kameraları kontrol eden iki alfa duruyordu. Bu yüzden Wooyoung dikkatlerini dağıtırken San saldıracak ve ikisini de devirebilecekti.
San'da kafasını sallamış ve planlarını uygulamaya başlamışlardı. Wooyoung açık kapıya doğru kendisini gösterirken San'da hemen duvara sinmiş ve gözlerini karartarak hazırlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Variables // Stray Kids✔
Fiksi Penggemarİnsanların ve Kurtların dünyası, bir paranın iki farklı yüzü gibiydiler. Birbirinden ayrı ve birbirlerinden haberi olmadan yaşıyorlardı. Peki bir anda dört farklı omega bu düzeni bozarsa ne olurdu? * Shipler; - Chanmin - Minsung - Changlix - Hyunin