♧23♧

742 98 28
                                    

Medya: Stayc - Teddy Bear

"Ne!? Öpüştünüz mü!?"

"Eline bir mikrofon veriyim bütün okula duyur amk!! Sus ya!!!"

Jisung resmen en yakın arkadaşına çemkinirken Wooyoung hala şokta ağzı bir metre aşağıda karşısındakine bakıyordu. Jisung her şeyi anlatmış ama buna hemen pişman olmuştu. Wooyoung'un böyle bağıracağını bilse asla konuyu anlatmaz en azından öpucüğü atlardı. Ama her şey için çok geçti.

"Oğlum siz ne ara yakınlaştınız ve ne ara öpüşecek hale geldiniz??"

"Yaa bende bilmiyorum ki?? Hasta olduğum günden beri birbirimize olan tutumumuz tamamen değişti. Ondan sonra ise bu olaylar oldu..."

Jisung'un yüzünde tatlı bir tebessüm oluşurken diğerleri onun bu hallerini başka bir gülümsemeyle izliyorlardı. Jisung onların gözünde çoktan gönlünü kaptırmıştı bile ama Jisung şuan sadece flört olduklarını düşünüyordu. Fazla ileriye gitmek istemiyordu.

"Ohoo, sen çoktan aşık olmuşsun"

"Sen önce kendine bak, vampirinle alttan alttan hallediyorsunuz"

"Ne alakası var be!!"

Wooyoung resmen cırtlak sesle bağırırken sağ tarafındaki San sırıtmış ve Wooyoung'un yanağından makas alarak göz kırpmıştı. Bu ikisinin arasında bir şeyler vardı bundan kesinlikle eminlerdi. Sadece tek yapmaları gereken bunu netleştirmekti.

Herkes yüzlerindeki gülümsemeyle Wooyoung'a sataşmaya devam ederken masaya bir anda Minho gelmiş ve hemen Jisung'un yanına kurulmuştu. Gelir gelmezde diğerlerine merhaba demeyi unutmamıştı. "Hoşgeldin takıma Minho"

"Hoşbulduk?"

"Sen takma Wooyoung'u, şuan bana bulaşmaya yer arıyorda kendisi"

Jisung bu seferde Minho'ya saran arkadaşını susturmak amaçlı gözlerini pörtleştirmiş ve durması için öksürmüştü. Wooyoung'da işareti almış ve ağzına fermuar çekmişti. Jisung'un diğer tarafına bulaşmak istemiyordu.

Bir sürelik sessizlikten sonra Seungmin ayağa kalkmış ve herkesin ona bakmasına sebep olmuştu. Açıkçası söylüyeceklerden emin değildi ama bir şeylerden başlamalılardı. "Bu çocuğu ikinci görüşümüz ve benim içimde kötü bir his var"

"Evet haklısın hyung, normal bir çocuğa benzemiyor"

"Acaba bir ihtimal..."

Felix sözü aldığında herkes ona dönmüş ve merakla ne diyeceğini beklemişlerdi. Felix'in kafasındakiler eski korkularını ortaya çıkarıyordu ve umuyordu ki bu düşündükleri doğru çıkmazdı.

"Oda bizim gibi bir değişken olabilir mi??"

Herkesin kanı dondu. En çok da Seungmin, Jeongin ve Jisung'un yüzü beyazladı. Yaşadıkları olayları başka birisinin yaşaması oldukça ürperticiydi. Sadece buda değildi. Uzun zamandır unuttukları alfa olayı tekrar gün yüzene çıkmıştı.

"Bu çok mümkün ama garip bir şeyler var..."

Jisung'un konuşmasıyla herkes ona dönerken yanındaki Minho, Jisung'un elini tutmuş ve parmaklarını iç içe geçirmişti. Amacı Jisung'u biraz rahatlatmaktı. Jisung'da buna minnettardı, ondan güç alıyordu.

"O bir değişken bile olsa bizim gibi değil"

"Nasıl yani??"

"Telapatik bağ kurabiliyor ve Riki gibi telekinezi yetenekleri var. Bizim ise sadece bir gücümüz var, onunda birden fazla"

Variables // Stray Kids✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin