פרק 6

119 6 2
                                    


פרק 6

אלה:


"כלבה" הוא מלמל ונאנק מכאב.

עמדתי מעליו מלאה בביטחון, התנשמתי והתנשפתי במהירות.

העברתי את כף ידי על המצח וניגבתי את הזיעה שהצטברה מהמאמץ לגבור על החרא הזה ששכב מולי על הרצפה ונאנק מכאב.

"אתה חושב שאתה גבר?" צרחתי עליו, "אתה מנסה לתקוף בחורה בשירותים?" אמרתי בכעס.

"בת זונה. בת זונה. את תשלמי על זה." הוא אמר בזמן שתפס את החבילה שבין הרגליים בשתי הידיים שלו.

"אני נשבע לך, את תשלמי על זה ביוקר." צחקתי בלעג על המילים שאמר.

המסכן עוד לא ידע עם מי יש לו עסק ואיזה משפחה מעורבת כאן.

שם זה כוח.

כסף זה כוח.

ולי? לי היה את שניהם.

היה לי כסף כמו זבל וכוח שלא מבייש את ועדי העובדים בתעשייה האווירית.

הבטתי העליו בעיניים זועמות אך דפיקות רמות על הדת וקולו של אלון נשמע מעבר לדלת.

בשנייה הראשונה שסטתי את מבטי הבנחתי בבחור ששכב על הרצפה זוחל לכיווני באיטיות ומושך את גופו.

התעשתתי במהירות וכיוונתי את הנשק.

כיוונתי ביד יציבה הישר אל המטרה שנעה וזוחלה לפניי על הרצפה המזוהמת.

"אני ממליצה לך לא להתקרב." אמרתי ושניתי את טון הדיבור שלי.

יכולתי לירות לו כדור בין העיניים מבלי למצמץ בכלל.

במשך חודשים התאמנתי על כישורי הירי שלי, וגם היום אני משתדלת לקפוץ למטווח מדי פעם.

כך שיכולתי לירות לו כדור בין העיניים מבלי לזוז אפילו טיפה.

האמת שדבר לא שינה ברגע שהוא החליט לתקוף אותי, הוא יכל לתקוף כל בחורה אחרת.

אבל הוא נפל עליי.

אולי זה סימן משמיים, אולי הוא נפל עליי כדי שאוכל לסרס אותו וללמד אותו לקח.

הוא תקף אותי ולא התנצל על זה.

הכוח לגבור עליו היה קשה מנשוא, אך כשלבסוף הצלחתי, עמדתי מעליו בנשק שלוף והרגשתי את הכוח והאוויר חוזרים אליי.

"אלה, תפתחי את הדלת." לרגע הבטתי בדלת הכניסה, אך בזמן הזה התטקף שלי שלח את ידו קדימה ואחז בכף הרגל שלי.

ניסיתי לנער את הרגל שלי ולמשוך אותה מכף ידו, אך לא הצלחתי להשתחרר.

הוא ניסה למשוך אותי ולהפיל אותי קדימה.

בגבול הסכנהWhere stories live. Discover now