פרק 27
אורן:
שכרתי חדר במלון בקראון פלאזה חיפה.
אחרי הפיצוץ לא יכולתי לראות כלום ולא נותר לי אלא להעלם מהמקום.
המכוניות שחנו צמוד התפוצצו אחת אחרי השנייה.
זה היה נראה כמו פאקינג מופע זיקוקי דינור.
עשן שחור וסמיך כיסה את המקום ולי נשאר רק לברוח מהמקום במהירות לפניי שיקשרו אותי לאירוע.
זכרתי את הג'יפ הלבן שיצא מהחניה רגע לפניי הפיצוץ, אך בעקבות הראות החשוכה של הלילה לא הצלחתי לראות את המספר רכב בבירור.
העובדה שלא ידעתי מי ישב ברכב בעת הפיצוץ הטריפה אותי.
עמוק בליבי קיוויתי שהצלחתי להיפטר משניהם.
בוגדים.
הייתי צריך לירות בשניהם ולגמור את הסיפור.
במקום זה השתמשתי בלבנת חבלה שכנראה לא הועילה לדבר.
שלפתי בקבוק של שתייה חריפה מהמיני בר והדלקתי את הטלוויזיה, כמו שקיוויתי ערוץ החדשות שידר את האירוע והשדרן הכריז בקול כי הערב התרחש אירוע פליליים בשכונת דינה בחיפה.
כוחות ההצלה קבעו כי ברכב התגלתה גופת אישה.
נשמתי עמוק וקיוויתי לשמוע את המשך הפרטים על הגופה שהתגלתה ברכב.
"קרן, כמו שדיווחתי לכם קודם לכן, הערב, בשעות הלילה המוקדמות התרחש פיצוץ בשכונת דניה בחיפה.
הפיצוץ גרם לנזק בלתי הפיך, רכושם של התושבים המתגוררים במקום נפגע ונגרם נזק רב.
רכבים התפוצצו ועלו באש, בתים נפגעו כתוצאה מהפיצוץ ועשן סמיך כיסה את המקום כולו.
כוחות חילוץ וההצלה הצליחו להשתלט על המקום.
עידו יוסף פרמדיק מד"א הודיע כי באחד הרכבים התגלתה גופה אישה אשר ישבה במושב הנהג, ומותה נקבע במקום."
השארתי את ערוץ החדשות דלוק ונכנסתי להתקלח, עדין לא אמרו את השם ההרוגה.
קיוויתי לפגוע בשניהם יחד, אך רק אם אלה נפגעה אשמח לא פחות. לפחות חלק מהנקמה שלי התקיימה.
התקלחתי ושטפתי את הערב שעבר עליי.
חצי שעה אחרי, ישבתי בספה והקשבתי לרצף החדשות ששידר לתוך הלילה.
הנייד שלי צלצל ושמו של קורן הופיע על הצג, ידעתי שקורן רוצה לדעת האם הלבנה עשתה את העבודה ואם אני מרוצה.
"כן,"
"הצליח?" שאל בקצרה.
ידענו שעכשיו השיחות שלנו מוקלטות. אומנם אין קשר בין חיפה לאזור המגורים שלנו, אך במקרה כזה האזנות מופעלות על כל הבכירים בארץ.
YOU ARE READING
בגבול הסכנה
Romanceבגבול הסכנה - איילה תורתי "אהבת את הכסף של המשפחה שלי. אהבת את הכוח שיש למשפחה שלי. לא אהבת אף אחד חוץ מאת עצמך. אתה גם לא תאהב. זה ככה באופי שלך." כשאלה ביטון מחזיקה את עולם הפשע בידיים שלה, העולם רועד. היא מתמודדות מול אביה, הבורר הגדול של הע...