Compassion - Ilya Beshevli7.Bölüm: ÇAKMA KRAL
Sevdiğin bir insan için ne kadar ileri gidebilirdin?
Ben tüm hayatımı değiştirecek ve hatta hayata bakışımı da komple değiştirecek kadar ileri gitmiştim. Ve içimden bir ses her şeyin başlangıç olduğunu söylüyordu.
Hava çok sıcaktı, bunaltıcı bir nem vardı ve üstümdeki krem, kumaş şort da, göğsümün biraz altında biten kiremit rengi crop da beni serinletmiyordu.
Ejder'le golf arabasıyla ilerlerken bakışlarım yüzünde gezildi. Ejder zeki bir adamdı ve onunla günlerdir aynı evde olmama rağmen onu çözemiyordum. Çözmeme de gerek yoktu zaten ama onda tuhaf bir şeyler vardı.
Onu seyrettiğimi fark ettiğinde hemen sırıtarak bana baktı. "Çok yakışıklıyım, değil mi?" derken bunu öyle bir ses tonuyla sormuştu ki gıcık olamamıştım bu sefer. "Çok bakma ama," dedi aniden ciddileşerek.
Kollarımı göğsümün altında birleştirdim ve ona daha fazla baktım gözlerimi kısarak. "Neden?"
"Komadaki sevgilini unutup bana âşık olursun. Sonra yazık olur,"
Güldüm, hatta kahkaha attım kafamı geriye doğru atarken. Bu sırada Ejder gözlerini ağaçlık yoldan ayırarak bana baktı ve bakışlarını uzun süre üstümden çekemedi.
Gülüşüm durduğunda, "İlk defa böyle güldün," derken sesi kısıktı.
"Sanırım en sonunda sana yazık olacak." dediğimde o da gülmüştü. "Bak Ejder, benimle flörtleşmeye çalışma."
"Öyle mi yapıyorum?" derken artık yola bakıyordu. "Kişisel algılama çok çekici bir adam olduğum için kadınlar her sözümde flört ettiğimi sanıyor. Bu kadar karizmatik bir herif olmayı ben seçmedim."
"Bu kadar ego gerçek mi?" dedim hayretler içinde.
"En az güzel gözlerim kadar," dedi ve bana göz kırptı. Tamam artık ikimiz de dalgaya vuruyorduk.
"Dünyadaki en güzel göz rengi yeşildir," dedim hemen.
"Zevksiz," dedi ve yine alttan alttan sırıttı. "Gözlerine iki dakika boyunca baksam en sevdiğin renk değişir."
"Ay içim şişti Vallahi bak," dedim elimi göğsüme koyarken bıkmış şekilde.
"Şaka yapıyorum, ilgimi çekmiyorsun zaten."
"Komik," dediğimde sessiz kaldı bir süre ve ben devam ettim. "Her an beni etkilemeye çalışan birine göre," devam etmeme izin vermedi.
"Seni etkilemeye çalışsaydım Melodi," Konuşurken birden yüzünü bana yakınlaştırdı.
"Önüne bak önüne artist," dedim onu omzundan ittirerek. Bu sürede kollarının ne kadar kaslı ve sert olduğunu fark etmiş ve elimi de hızla çekmiştim.
Bu sırada yanımızdan iki tane ATV geçti hızla, biri sol tarafımızda diğeri de sağ tarafımızdan geçmişti. Arkalarından bakarken gözlerimi kıstım, üstümüze hep toprak sıçramasına neden olmuşlardı. Biri Enes diğeri de Uzay'dı.
"Dur lan orada, geri ver lan namusumu!" diye bağırıyordu Enes.
"Siktir git lan, hem nereden biliyoruz belki sen benim ırzıma geçtin!" Gülerek keyifle onları izledim. O kadar hızlı gidiyorlardı ki sadece saniyeler sonra gözden kayboldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NÖROSA
Science FictionBilinmezliklerle dolu bu girdabın içinde neler bulacağımı bilmiyordum. Tek bir hedefim vardı, o da sevgilimi kurtarmaktı. Ancak karşımdaki adamın tehlikeyle parlayan koyu gözlerinin tüm hayatımı ne kadar değiştireceğini henüz bilmiyordum. Bana Nör...