16.Bölüm: SIRLAR

27.4K 3.1K 4K
                                    

Bol bol yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın melodilerim.  🎼


Your Name - Lissom


16.Bölüm: SIRLAR

Olanları algılayamıyordum, ben olanları uzun zamandır algılayamıyordum. Her şeyin gerçeğin çok ötesinde gibi gözükse de bu bizzat gerçekti.

Kendimi yola atıp bir taksi bulduğumda, neyse ki kaldığımız evin adresini biliyordum.

Taksici adam defalarca beni karakola götürebileceğini söylemişti. Kimse sabahın ilk ışıklarında abiyeli bir kadını yolun ortasında gördüğünde normal bir tepki vermezdi. Makyajımın halini de bilmiyordum ama tüm yüzüme yayıldığına emindim.

Olanları anlayamıyordum ve korkuyordum. Taksiye bindiğimden beri üşümem azalmıştı ama titremem bir türlü geçmiyordu.

Büyük sitenin önüne geldiğimizde arabadan indim. "Yukarı çıkıp size para getireceğim." dediğimde taksici kafasını olumluca salladı.

Arabadan inmiştim ki Ejder'in arabasını gördüm. Beni gördüğü an ani bir fren yaptı. Arabadan hızla inip yanıma ulaştığında elleri direkt yüzümü buldu.

"Melodi! Neredeydin sen?" dediğinde çenem titriyordu.

"Taksiciye ödeme yapar mısın?" dediğimde yüzümü okşayarak bıraktı, bir elini belime atarak vücuduma destek verdi. Cebinden cüzdanını çıkarıp taksiciye ödemeyi fazlasıyla yaptığına bana döndü.

"Melodi," dedi ama o kadar titriyordum ki başka bir şey söyleyemedi. Beni kucağına aldığında ona itiraz etmedim.

Arabasını otoparka sokmadı, yolun kenarında bıraktı öylece. Siteye girip, asansörle yukarı çıkana kadar da bana hiçbir şey sormadı.

Ancak bakışları sık sık üstümde gezinirken yaralanmış mıyım diye kontrol ediyordu.

Beni salondaki koltuğun üstüne bıraktığında hızla koltuğun üstündeki battaniyeyi omuzlarıma örttü.

Önüme eğilip yüzümü avuçları arasına aldığında beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Ne oluyor Melodi? Biri sana zarar mı vermeye çalıştı?"

"Bilmiyorum," dedim ağlamaklı sesimle. "Hiçbir şey hatırlamıyorum. En son sen beni yatağıma bırakmıştın. Kendimi birden yolun ortasında buldum." Konuşurken yine ağlamaya başlamıştım.

Ejder yüzümden akan yaşları eliyle sildi.

"Daha önce böyle bir şey yaşamış mıydın?" dediğinde başımı iki yana salladım.

"Taksinin tuttuğu tutara bakarsak epey uzağa gitmişsin, bir uyurgezerin o kadar uzağa gidebileceğini sanmıyorum."

"Ne oluyor peki? Uyurgezer değilsem daha korkunç."

"Bilmiyorum ama çözeceğiz." dediğinde hıçkırıklarımla omuzlarım sarsılıyordu.

"Korkuyorum." dedim daha çok titrerken. "Bana ne oluyor anlamıyorum."

Ben histerik şekilde titrerken Ejder beni göğsüne çekti, sakinleştirmek için saçlarımı okşarken bunu ne kadar sık yaşadığımızı düşünüyordum.

NÖROSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin