20.Bölüm: BİR HAYALİN KORKUSU

26.7K 2.8K 3.1K
                                    

Bol bol yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın melodilerim. 🎼

My Friends Are Robots - Arrested Youth


20.Bölüm: BİR HAYALİN KORKUSU

Bir hayalde yaşamıştım hep, o hayali o kadar çok yaşamıştım ki gerçeği unutmuştum. Şimdi yaşıyor muydum bilmiyordum. Bu bir hayalin korkusunu yaşıyordum. Bu hayalin korkusu, gerçeğin huzurundan daha çarpıcıydı.

Kapkaranlıktı, yere düşmüştüm ama hiçbir şey göremiyordum. Beni kimin çektiğini göremiyordum. Kafamı sertçe çarpmıştım ve her yerim acıyordu, bir el saçlarımı tuttu ve bileğimin içinde keskin bir acı hissettim. Biri bıçakla etimi kesmişti. Karşımdaki bedene sert bir tekme attım.

Bu sırada Ejder'in sesini duydum. "Melodi! Buradayım."

"Ejder!" Tam bağırmıştım ki içerisi düşük bir ışıkla aydınlandı. Ejder yanımdaydı ve bana saldıran kişi de buradaydı. Kaçmak için hiçbir hamle yapmadı. Elinde bir cihaz vardı, bileğimden aşağı doğru kan akıyordu zemine.

Saldırgan, simsiyah giyinmiş genç bir kadındı. Ejder tam onu yakalamak için bir adım atmıştı ki kız parçalandı!

Kız gözlerimiz önünde, içinde saatli bir bomba varmışçasına parçalara ayrıldı!

Çığlığım içeride yankılanırken her tarafımız kandı.

"Sikeyim!" dedi Ejder hızla elimi tutarak beni dışarı çıkardı. Dışarıdaki çığlık sesleri daha da artmıştı.

"İnanamıyorum! Ne oluyor böyle?" dedi Hakan camın arkasına dehşetle bakarken.

"Biz de bilmiyoruz." dedi Ejder kana kaplanmış yüzüyle.

"Bu hayatımda gördüğüm en akıl almaz şeylerden biri!" dedi Hakan. Tam içeri girecekti ki Ejder onu durdurdu.

"Bir kez daha patlayabilir, böyle dalma içeri." Ejder'in sakinliği beni daha da şaşırtıyordu.

"Mel, nefes al. Şok geçiriyorsun." dedi ve eli bileğime gitti. "Senin bileğinden bir şey çıkardı!"

"Anlamıyorum." Konuşurken dudaklarıma bulaşan kan ağzıma girdi ve bu benim midemi biraz daha bulandırdı.

Bu sırada olduğumuz odanın kapısı açıldı. İçeri nefes nefese kalmış genç bir adam girdi. "Tesiste saldırıya uğradık, ölü yaralı ya da kayıp var mı bilmiyoruz. Ama birden tüm saldırganlar aynı anda patladılar!"

"Sikeyim!" dedi Ejder bir kez daha.

"Burada ne haltlar dönüyor?" dedi Hakan dehşet içinde.

"Ada için kurulu toplayın, hemen güvenlik çemberi oluşturuyoruz."

"Olanların bu kızla mı bir ilgisi var?" dedi Hakan fazla ciddi şekilde.

"Hayır!" dedi Ejder hemen.

"Bu her ne haltsa hemen halletmemiz gerek, ada tehlikede."

"Ben bu işle ilgileneceğim, sen de Melodi'ye yapılan tüm testlerle birlikte yanıma gel sonuçlar çıktığı an." Ejder'in sözleriyle başını olumluca salladı Hakan.

Birlikte üst kata çıkarken etraf tam olarak kargaşa alanıydı, herkes bir yerlere koşturuyorlardı.

"Ejder, bunlar benim yüzümden mi oluyor?"

NÖROSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin