15.Bölüm: HİNT KUMAŞI

26.7K 2.9K 4.9K
                                    

Bol bol yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın melodilerim. 🎼

The Score - Bulletproof

Manga - Hint Kumaşı


15.Bölüm: HİNT KUMAŞI

Yol boyunca pek konuşmamıştık, birbirimizi germekte de üstümüze yoktu. Arabayı valeye verdiğimizde boğazın kenarındaki büyük yapıyı dikkatlice izledim.

Çırağan Sarayı'na da gelmedim demezdim. Ejder kolunu uzattığında bu sefer onu terslemedim ve koluna girdim.

"Akan salyalarını topla, demek böyle şatafatlı şeyler seven kadınlardansın."

"Yani öyle düşkünlüğüm yok ama burası cidden güzel. Belki bir gün Ozan uyanırsa,"

"Ozan uyanmayacak Melodi!" diye beni kestiğinde hiçbir şey söyleyemedim. Sadece saniyelik kurduğum hayallerim tuzla buz olurken bu sefer haklı olduğunu biliyordum.

Biliyordum da işte inanmak işime gelmiyordu.

"Mucizelere inan." dediğimde alayla baktı.

"Mucizelere inanmak aptalların işidir."

"Bir gün bir mucize için dua ettiğinde, tüm hayatını buna bağladığında göreceksin aptallığı da mucizeyi de." dediğimde cevap vermedi ancak bakışları kısılırken söylediklerimin onda bıraktığı etkiyi görebiliyordum.

Açık alanda yapılan nişan fazlasıyla kalabalıktı, herkes çok şıktı ve buradaki herkes cidden aşırı zengin duruyorlardı.

"Ağzını kapat bari, beni rezil ediyorsun." dediğinde sabırla verdim nefesimi ve kolundan çıktım.

"Seni rezil etmeyecek bir kadının sevgilisinin beynini kurtarsaydın o zaman!"

"Elimizde bu var maalesef."

"Siktir git ya," dediğimde bana hayretle baktı. Bu sırada bizim için ayrılmış küçük masaya oturduk, masaların geneli büyük ve kalabalıktı ama bizim gibi iki kişi gelenler için de hazırlanmış masalar vardı.

Ejder benim sandalyemi çektiğinde tamamen şov yaptığını bilsem de bana hizmet etmesine izin verdim. Masaya yerleştiğimizde dirseğimi masaya yaslayıp yüzümü de avcumun içine yasladım ve etrafı uzun uzun incelemeye devam ettim.

"Zenginin nişanı da başka oluyor," dediğimde Ejder gülmüyordu, bakışları etrafta gezinirken fazlasıyla gerilmişti.

"Ben de zenginim." dedi ama yüzüme değil etrafa bakıyordu.

"Bu kadar mı?" dedim merakla.

"Adam var benim Melodi."

"Bu adamın da adası varmış, evlendiği kadın da zengindir bence."

"Aslında evleneceği kadın zengin değil, genç bir mühendis. Ama ben de nedense altında başka şeylerin olduğunu düşünüyorum." dedi düşünceli şekilde.

"Ne gibi başka şeyler?"

"Yani biraz araştırma yaptım ama edindiğim bilgilerin hepsi çok sınırlı."

"Neden milletin karısını araştırıyorsun? Sapık mısın sen?" dedim ona doğru eğilip kısık sesle konuşarak.

"Nişanlısı. Ayrıca sapık değilim sadece Alanguva'nın ne işler karıştırdığını anlamaya çalışıyorum, son zamanlarda daha da güçlendi."

NÖROSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin