17-Utanç

115 24 3
                                    

"Seokjin. Uyan.."

"Neredeyim ben?"

"Odandasın."

İyice ayılmaya başlayınca şaşkınlıkla kaldırdı kendisini.

"Ama ben odamda uyumadım ki?"

"Ben getirdim zaten."

"Aah! Taehyung. Ne diye sana sarılarak uyumama izin vermedin?!"

"Merak etme. Sabaha kadar sıkı sıkı sarıldın. Daha şimdi getirdim seni buraya."

"Nasıl getirdin?"

"Çok güçlü olduğumdan kaslı kollarımla buraya kadar taşıdım seni."

"Wuaah! Çok güçlüymüşsün Taehyung-ah!"

"Kalk da kahvaltı edelim."

"Dün gece aşık değilim diyince kırıldın mı çok?"

"Hayır."

"Özür dilerim."

"Senden bana zorla aşık olmanı istemeyeceğim. Ki buna hakkım da yok. Özür dilemeni gerektirecek bir durum söz konusu değil.. Şimdi kalkıyorsun küçük."

"Ben küçük değilim tamam mı?!"

Onu dinlemeden odadan çıkıp hazırladığı masanın başına geçmişti Taehyung. Arkasından yere sert bastığı için büyük göründüğünü zanneden çocuk da gelince gülümseyerek kahvaltı etmeye başladı.

"Bunları sen mi hazırladın?"

"Otur artık. Yemek yemediğin için zayıflamışsın. Taşırken güçlük bile çekmedim."

"O kadar da zayıf değilim."

"Neden yemiyorsun, beğenmedin mi?"

"Hayır hayır! Çok beğendim."

"Sorun nedir?"

"Bana aşkı anlatabilir misin? Nasıl hissettiğini, bunun yüzünden neler yaptığını, nasıl anladığını.."

"Şimdi mi?"

"Evet. Tam olarak şimdi."

"Sana nasıl hissettiğimi anlatayım o halde.. Onu gördüğümde beynimde oluşturduğum düşünceler allak bullak oluyor. Göz göze geldiğimiz her dakikayı aklımda tutmak istiyorum. O kırıldığında veya incindiginde canımın yandığını fark ediyorum. Üzülmesini istemiyorum. Bazen öyle güzel görünüyor ki gözüme kalbim çarpıyor.
Biraz bencilce ama sadece bana gülümsesin, güzel gözleriyle baksın istiyorum.
Ah, çok garip bir şey.."

"Ah.. O kadar güzel anlattın ki ne diyeceğimi şaşırdım."

"Kaç tane kız arkadaşın oldu Seokjin?"

Konudan konuya atlarken önündekileri yemeyi de ihmal etmiyordu ikili.

"Bir sürü arkadaşım var doğrusu."

"Sevgili olarak."

"Ah, hiç olmadı."

"Gerçekten mi?"

"Evet. Senin kaç tane oldu?"

"Hiç."

"Hadi ama! Senin gibi yakışıklı birinin nasıl olur da hiç sevgilisi olmaz? Okulda da mı yoktu?"

"Yakışıklı mıyım?"

"Evet."

"Aşk olaylarına pek girmezdim. Seni görene kadar.."

Kulakları kızarıyordu SeokJin'in. Aşık mıydı değil miydi bilinmez ama söylediği sözlerle mutlu olduğunu biliyordu.

"Taehyung."

MemoirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin