Yine ben geldim, hoş geldim wuhuuu
Finale de az kalmis-
Bölüm Şarkısı;
Gitme- Dolu Kadehi Ters Tut.
Haydi goo goo goo
-
Luna'dan.
Flashback. Hastane çıkışı/ev.
Sonunda hastaneden çıkıp eve gelmiştik. Annem beni yatağıma yatırmış üstümü örtmüştü. Şu an ise benim için mercimek çorbası yapmaya gitmişti. Sargılarım çıktığı için biraz zorlansam da annemin telefonunu alıp Hazan'ın yazdığını okumuştum.
Hazan; geleceğim birazdan luna
Hazan; şu an biraz işim var
Siz; tamam, bekliyorum.
Hazan; :)
Gelme demeyecektim, çünkü desem bile gelirdi.
Kendimi oturur pozisyona getirdim ve telefondan bir şarkı açıp telefonu kucağıma koydum.
"Kokun artık yok buralarda
Duyabilmemin bi' yolu var da
Korkuyorum çok, yitiriyorum aklımı
Derdim çok büyük, anla
Kalbim her teklediği anda heyecan basıyor umudunla
Gelemiyorum sana
Ne yapayım bana bi' anlatın ama çaresi yok daha."-
Yarım saat sonra.
"Kızım, Hazan geldi." diyerek odamın kapısını açtı annem.
"Çorban da pişmek üzere." diye eklediğinde başımı sallayıp teşekkür ettim. Annem odadan çıktığında içeriye Hazan girdi ve kapıyı kapattı. Elinde küçük bir paket vardı.
"O ne?" diye sorduğumda yatağa oturdu ve bana yaklaştı. Paketi elime verdiğinde yavaşça paketi açmıştım. İçinden telefon çıkmıştı.
"Ya, ben çok teşekkür ederim." demiştim mutlu olarak. Kim mutlu olmazdı ki? Bir anlık heyecanla boynuna sarılmıştım.
"Belki senin hatan değildi ama olsun, teşekkürümü esirgeyecek değilim." diye fısıldayıp geri çekildim.
"Rica ederim, istersen kurulumunu yapayım?" diye sorduğunda kabul etmiştim. Kurulumu yapmaya başladığında kollarımı bacaklarıma sarmış şekilde onu izliyordum.
-
"Teşekkürler." diyerek yeni telefonumu elime almıştım. Onu incelerken indirmem gereken şeyleri beynime not alıyordum.
"Çorbanı getirdim güzel kızım." diyerek içeri annem girmişti. Tepsiyi kucağıma alıp teşekkür etmiştim.
"İstersen yardım edeyim?" dedi yanımdan Hazan.
"Ellerim iyileşti Hazan, gerek yok." dedim ve onu reddederek çorbamdan bir kaşık aldım. Lezzetliydi, annem yapmıştı ve onun yaptığı her şey çok güzeldi zaten. Dilim yandığı için suyumdan bir yudum aldım ve bekleye bekleye içtim. Bu süre zarfında Hazan beni beklemişti ve kendi telefonuyla uğraşmıştı. Son kaşığı içtikten sonra peçeteyle ağzımı sildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimse yok- yarı texting✔️
Teen Fiction05***; neden bu kadar iyi kalplisin? 05***; dünya hassas kalpler için cehennem 05***; gerçekten değmez 05***; üzerler - #kimse 1! ; 05/02/2023 tüm hakları saklıdır. başlama tarihi; 26 Kasım 2022 bitiş tarihi; 15 Şubat 2023