y i r m i d ö r t.

52 20 297
                                    

uzun süre sonra biz geldik dostlarım:")

bugün flashback olarak tanışma okuyacağız, bakalım HazLuna nasıl tanışmış?

diğer bölüm final..

Bölüm Şarkısı;

Uzunlar- Evdeki Saat

İyi okumalar<3

-

Luna'dan. Flashback.

Tanışma.

Moralim bozuktu. Neden olduğunu bilmediğim bir moral bozukluğu ile dakikalar akıp gidiyordu. Sinirlerim bozulmuştu ve birine patlayabilirdim. Aslında sebepsiz değildi, bir arkadaşımla kötü bir kavga etmiştik ve sinirimi atamamıştım.

"Anca beni markete gitmek paklar." diyerek başımı yattığım yataktan kaldırdım. Doğrulduğumda kısa bir baş dönmesi geçirsem de sonra kendime gelip ayağa kalktım.

Dolabımın önüne gelerek hızlıca siyah bir eşofman altı ve üzerine mint yeşili bir kazak geçirdim. Saçlarımı da hafifçe taradım ve çantamı alıp evden çıktım.

Hızlıca merdivenleri inerek ve aşağıya vardım. Demir kapıdan geçtikten sonra market için yürümeye başlamıştım. Yolda gördüğüm küçük kediler gülümsememi sağlıyor ve beni sakinleştiriyorlardı.

Yine de sinirim geçmemişti, o mesajlar aklıma geldikçe içimden sövüyordum.

Bunları unutmaya çalışarak kulaklıklarımı taktım ve çalma listemi başlattım. Biraz daha ilerlersem markete ulaşacaktım.

Uçuşan saçlarımı ellerimle arkaya attım ve adımlarımı hızlandırarak markete vardım. Otomatik kapının açılmasıyla içeri girdim ve marketin kokusu burnuma geldi.

Bu büyük marketin evimize yakın olması avantajımdı, istediğim zaman gelip istediğim şeyleri bulabiliyordum. Tabii üşenmezsem.

Müzik dinleyerek ilerledim ve çikolata reyonuna girdim, şu an beni kendime getirebilecek tek şey çikolataydı.

Sevdiğim çikolatalara bakarken hangisini alsam diye düşünüyordum.

Bir anda omzuma dokunuldu ve bir tane çikolata uzattı bir adam bana. Kulaklıklarımı çıkartıp yüzüne anlamsız bir şekilde baktım.

"Pardon?" 

"Çikolata aradığınızı gördüm, bunu severim alabilirsiniz." dediğinde kaşlarım çatılmıştı.

"Neden, gördüğün herkese çikolata uzatır mısın böyle?" diye sordum imalı bir şekilde.

"Size de iyilik yaramıyor hanımefendi. Tamam almazsanız almayın, ben alırım." diyerek gözlerini devirdi ve arkasını döndü.

"Neden göz devirdi şimdi bu ya? Manyak mıdır nedir, anlamadım gitti." dediğimde adam tekrardan arkasını döndü.

"Pardon ben mi manyak oldum çikolata önerdiğim için?"

"Bilmem, bu rafta başka kimse olmadığına göre?" diyerek sorusuna gözlerimi kısarak soruyla karşılık vermiştim.

Önerdiği çikolatayı elime aldım.

"Tamam bak alıyorum, seversem haber veririm sana?" diyerek çikolatayı gösterdim ona.

"Duman yoluyla iletişime geçemeyeceğimize göre?"  diye sordu.

"Ne oluyor be, daha tanışalı beş dakika olmadı numaranıalayım istiyorsun? Aldım çikolatayı işte." diye mırıldandım.

"Abartın hanımefendi, biraz daha abartın az oldu bu." diyerek karşılık verdi bana.

"Yine ne diyorsun sen ya?"  diye ona döndüm, cidden ters tarafıma denk gelmişti ve tartışmak istemiyordum.

"Ne dedim ben şimdi?" diyerek masum bir şekilde sordu.

"Tamam, iletişimi kessek mi acaba? Çikolatalarımı alıp gideceğim." dedim ve sevdiklerimi elime alıp diğer rafa dönmek için arkama döndüğümde bir ses gelmişti.

"Hazan, adım."  dediğinde başımı arkaya çevirdim.

"Luna." dedim yalnızca ve sonra sabır çekip yürümeye devam ettim.

"Luna, çikolatayı seversen yaz ama!" dediğinde dövmemek için zor duruyordum.

"Ya Allah'ım sabır, salsana beni oğlum. Git başkasına göster bu gurmeliklerini." diyerek tekrardan arkamı döndüm.

"Bir şey mi dedim değişik tepkiler veriyorsun Luna? Tamam numara yerine instagram da olur." dediğinde içimden tekrardan sabır çekim. Kısık sesle instagramımı söyledim ve hızlıca yanından ayrıldım.

-

Gece.

hazan.kocaakk; ee, beğendin mi çikolatayı

luna_arsal; ne çikolataymış arkadaş

luna_arsal; evet çok beğendim, en sevdiğim bayıldığım çikolata bu tamam mı, oldu mu şimdi?

hazan.kocaakk; başka da önerebilirim

luna_arsal; sen başıma bela mısın

hazan.kocaakk; yardım ediyorum, yine niye atarlanıyorsun

luna_arsal; hazan, şu an seninle konuşacak hâlde değilim tamam?

hazan.kocaakk | görüldü

luna_arsal; tamam olarak kabul ettim

hazan.kocaakk; çattık arkadaş

luna_arsal; bir çikolataya kadar her şey çok iyiydi

hazan.kocaakk; neden öyle diyorsunuz hanımefendi

luna_arsal; sus artık

-

hep tartışın zaten keçisiniz ya siz

-Gecenin Yazarı.

kimse yok- yarı texting✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin