Selam, geldik mi finale..
Buruk bir tebessümle okumanız dileğiyle💗 keyifli okumalar<3
Bölüm Şarkısı;
Here With Me- d4vd
Bölüm sonunda görüşürüzz 🤧🤍
-
Luna'dan.
"Hazan kalk," diyerek bağırdım yerimde doğrulurken.
"Yine ne oluyor ya?" diyerek gözlerini kırpıştırdı Hazan. Yeni uyandığı için tekrardan uykuya dalmak ister gibi bir hâli vardı.
"Hiçbir şey yok Hazan keyfimden uyandırdım, doğuracağım!" diye bağırdım ona.
"Günlerdir böyle diyorsun sonra ben tatbikat yapıyorum diye çeviriyorsun olayı, yemezler." dedi Hazan ve başını tekrardan yastığa koydu.
"Hazan çabuk kalk beni delirtme, çok ağrıyor suyum geldi." diyerek tekrardan çığlık attığımda durumun ciddiyetinin farkına varıp kalktı.
"Lan! Bir saniye hemen giyiniyorum bekle sen." diye telaşlanarak kalktı. Kıyafetlerini aldı ve banyoya girdi.
Neyse ki benim üstümde gecelik elbise vardı. Ağrıdan tam olarak oturamazken sürekli çığlık atıyordum. Artık göz yaşlarım bedenimi ele geçirdiğinde sakin olmak için kendime komutlar veriyordum.
"Luna bekle güzelim," diyerek içeriden çıktı ve beni hızlıca kucağına aldı.
"Annemleri, abimleri ara." dedim güçlükle, sonrasında tekrardan çığlık attım.
"Tamam sevgilim, arabaya bindiğimiz an arayacağım." diyerek beni sakinleştirmeye çalıştı Hazan. Kapıyı ayağıyla açtı ve hızlıca merdivenlerden indi.
"Seni bırakmak zorundayım." diyerek koltuğa beni oturttu ve kapının kilidini açtı. Sonra tekrar geldi ve beni kucağına aldı. Ben sızlanırken o sakin olmam için fısıldıyordu.
Birlikte evden çıktık ve Hazan arabaya doğru koştu. Beni bindirdikten sonra kendisi de binmişti. Hava karanlıktı, henüz ay yerini güneşe bırakmamıştı.
Hazan arabayı çalıştırdı ve telefonu açıp annemi hızlıca aramaya başladı. Telefondan gördüğüm kadarıyla saat 03.44 idi.
Gece gece gelinir mi yavrularım?
Hazan hemen hoparlöre aldığında ben yine acıdan kıvranmaya başlamıştım.
"Derin nefes al ver Luna, on dakikalık yolumuz var sadece." dediğini duydum Hazan'ın. Çok geçmeden annem telefonu açtığında benim bağırmalarımı duymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimse yok- yarı texting✔️
Teen Fiction05***; neden bu kadar iyi kalplisin? 05***; dünya hassas kalpler için cehennem 05***; gerçekten değmez 05***; üzerler - #kimse 1! ; 05/02/2023 tüm hakları saklıdır. başlama tarihi; 26 Kasım 2022 bitiş tarihi; 15 Şubat 2023