Heeelllooo!
Yirmi iki, yirmi üç, yirmi dört, yirmi beş... upps!
Bölüm Şarkısı;
Senden, Benden, Bizden- Athena.
Keyifli okumalar!♡
Luna'dan.
16 Mart.
"Davetiyeyi herkese dağıttınız değil mi Luna? Gelmeyen olsun istemiyorum, herkes izlemeli bu eğlenceyi." diyerek etrafında bir tur döndü Gül abla. Gelinliğini giymişti ve hazırlanmıştı, beyazlar içindeki bir kuğu gibi görünüyordu.
"Duyduk duymadık demesin kimse, Semih ve Gül evleniyor!" diyerek yükseldim.
"Tamam, sakin beni de gaza getiriyorsun Luna ya, kalpten gideceğim şimdi şurada." dediğinde onu sakinleştirmek için konuştum.
"Sakin ol, dünyanın sonu değil." dedim ve sonra bir kahkaha patlattım.
"Çok mu komik Luna, çok destek verdin şu an gerçekten?" diyerek yalandan kızdı Gül abla. Sonra ise aynada kendini incelemeye başladı. "Saçlarım iyi mi?" diye yüzüncü kez sorarken tekrar cevap verdim;
"Evet güzel ablacım, gayet güzel." diyerek yine aynı cevabı robot gibi tekrarladığımı duyunca kaşları çatılmıştı.
"Güzelce cevap ver Luna," dedi bana kızarak.
"Abla güzel işte, kötü desem yine ben suçlu olacağım, Hazan değilim ben karıştırmayın." diyerek elimi yüzüne doğru salladım.
"O halayda görür neyse. Tamam tamam hadi zaman geldi kalk sen de, sanki şahit başkası." diyerek beni ayıpladığında yavaşça ayağa kalkıp elbisemi düzeltmiştim. Lacivert, gece rengi bir elbise giymiştim. Üzerindeki beyaz pırıltılar ise ay ışığını hatırlatıyordu bana.
"Gelin sen misin Luna, yürü geliyorlar şimdi." diyerek beni geriye çekti Gül abla. Sendeleyerek dengemi tekrar sağladıktan sonra ofladım ve odadan çıktım. Hazan kapıda bekliyordu, Gül abla ise içeride kalmıştı. Kapıyı kapatıp etrafa baktıktan sonra kollarımı boynuna sardım. Hazan üzerine siyah bir takım giymişti ve ona çok yakışmıştı.
"Çok güzel olmuşsun ay ışığım." dedi bana doğru eğilerek.
"Teşekkürler, sen de çok yakışıklı ve karizmatiksin beyefendi." diyerek gülümsediğimde kollarını belime sarıp bana sarılmıştı.
"Sen beni öpsene yanağımdan Hazan, benim rujum var şu an." dediğimde sanki dünden hazırmış gibi bana eğilip yanağıma öpücük kondurup geri çekilmişti.
"Luna çıkacağım birazdan, basılmak istemiyorsanız ve Hazan terlik yemek istemiyorsa gitsin." diye seslendi içeriden Gül abla. Dudaklarımı büzüp Hazan'ı yolladım.
"Sen şahitlerin olduğu kısıma geç, abim gelince şey yapacağım ben." diye seslendim arkasından.
"Bekliyorum sevgilim!" diyerek uzaktan bana el sallamıştı zıplayarak.
"Deli bu çocuk."
-
Luna'dan.
Şahitlerin olduğu kısımdaydık, abim ve Gül abla gelmişti. Şimdi tek kalan şey evet-hayır mevzusu ve imzaydı.
"Semih Alp Arsal'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
"Evet, evet, evet!" diye bağırdığında Gül ablaya işaret vermiştim. İşaretimi aldığında abimin ayağına basmıştı ve sonra nikah cüzdanını birlikte tuttular. Romantik anlar yaşanmaya başladığıktan sonrasında ise imzalar atılmıştı.
"Canım şahidim tabii ki Hazan, iyi ki varsın." dedi onu göstererek Gül abla.
"Ne demek, hep buradayım." dedi gülümseyerek Hazan.
"Hayır Hazan, arada uzaklara gidesin tutuyor ya bilmiyoruz sanki seni." diye ima yaparken Hazan'ın yüzü düşmüştü.
"Tamam sevgilim hemen ima mooduna niye giriyorsun yahu?" dedi ve beni belimden sararak kendisine yaklaştırdı.
"Gözümün önünde birbirlerini seviyorlar!" dedi abim bize bakarak.
"Sen de beni seviyorsun aptal." diyerek araya atladı Gül abla garipser bakışlar atarak.
"Haklı." dedim yalnızca. Sonra ise Hazan ile oradan ayrıldık ve ailemizin olduğu masaya oturduk. Şimdi muhtemelen dans başlayacaktı.
"Herkes halaya toplansın!" diye seslendiğini duydum abimin. Herkes damat halayı için gelirken Gül abla beni ve Hazan'ı yanına almıştı.
"Halay olmadan kaçış yok," diye fısıldadım Hazan'a.
Damat halayı başladığında yavaş yavaş hareket etmeye başlamıştık.
"Sakin olalım lütfen." diye bağırdı Hazan.
"Hayır Hazan, bugün mutlu oluyoruz ve güzelce halay çekiyoruz, düğününde ablanı üzme." dedi Gül abla ve mutlu mutlu Hazan ile halaya devam etti.
Yanlış anlaşılmasın, Hazan mutsuzdu.
"Hazan gül sevgilim," dedim ona mutlu olmaya başlayarak. Birlikte halay çekiyorduk ama mutlu gözükmese de en iyi yapan Hazan'dı.
"Şimdi!" diye bağırdı birisi.
-
Pasta sonunda kesilmişti ve Hazan ile pasta gömüyorduk, aslında şu an çift dansı ediyor olmamız gerekiyordu.
"Dans ediyorlar," dedi pasta yerken Hazan.
"Boş ver, pasta güzelmiş değil mi ya?" dediğimde Hazan gülmeye başlamıştı.
"Dans her zaman edilir sevgilim, böyle pasta bulunmaz ama." dediğimde pasta yemeyi seçmiştik sonuç olarak.
Kahkahalar, gülüşler, sevişler...
"Eğer dans etmek istersen kırık kalpler salonunda
Bana hiç bir zaman dönme arkadaşça ya da dostçaBeni gerçekten sevdiysen söyle
Asla hayır deme
Herkese bahset senden, benden, bizden."-
Ne demek bir bölüm daha bitti?
Güzel oldu ama yaaa
Goods nights
-Gecenin Yazarı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimse yok- yarı texting✔️
Fiksi Remaja05***; neden bu kadar iyi kalplisin? 05***; dünya hassas kalpler için cehennem 05***; gerçekten değmez 05***; üzerler - #kimse 1! ; 05/02/2023 tüm hakları saklıdır. başlama tarihi; 26 Kasım 2022 bitiş tarihi; 15 Şubat 2023