Selamm, bugün doğum günü kutlaması yapıyoruz!
Doğum günleriniz ne zaman?
Benim 12 Şubat, yani yaklaşık 9 gün sonrası.
Acaba doğum günüme kadar Kimse Yok 1K olur mu? Çok zor ama umut var... Bana da doğum günü hediyesi olur falan diyormuşum şaka.
Bölüm Şarkısı;
Change- idle- (G)I-DLE
25 FİNAL🥺🥺🥺🥺🥺🥺
-
Luna'dan.
Doğum Günü- 11 Şubat
"Kremayı yüzüne yediririm Hazan, rahat dur." diye bağırdım kedimizi kucağına almış kek yapan Hazan'a.
"Sevgilim, Leyal'e yemek becerilerimi öğretiyorum. Biz evde yokken yemekleri kim pişirecek?" dedi masum bir şekilde sorarken.
"Deli misin Hazan bırak kediyi, can çekişiyor şu an." diyerek elimdeki kremayla yanlarına gittim. Annemler, börek ve sarma yaparken biz de kapta kek yapıyorduk, ama kedili kek. Gül abla ise mercimek köftesi ve patates salatası yapacaktı. Aynı zamanda arkadaşım Yağmur da ıslak kek ve kurabiye görevini almıştı.
Yani bugün ziyafet var denilebilirdi. Normal yemeklere nazaran böyle şeyleri yemeyi daha çok seven biriydim.
Kremayı burnuna ve yanağına sürdüm.
"Ne yapıyorsun Luna ya?" dediğinde gülerek geri çekilmiştim.
"Bir şey yapmıyorum Hazan, kediyi bırakmazsan her yerin krema olur." dediğimde sonunda kediyi bıraktı ve Leyal koşarak bizden kaçtı.
"Kedinin ruhsal sağlığını nasıl etkilediysen Hazan, koşarak kaçtı bak." diyerek onu azarladım.
"Tamam kızma sevgilim ya, o da bana patileme dersleri öğretir, anlaşırız." dediğinde gülerek göz devirdim.
"Neyse, ben pastanı almaya gidiyorum Luna, bu hamur tamam. Geriye sadece fırına vermek kalıyor." dediğinde başımı salladım. Yaklaşıp boynuma bir öpücük kondurmasıyla yerimde sıçradım.
"Huylanıyorum aptal." dedim omzuna vurarak. Dans ederek yürümeye başladığında başımı çevirdim ve tepsiye kapta kekler için kapları dizmeye başladım.
-
1 saat sonra.
Luna'dan.
Kekleri fırından çıkarıp on dakika soğuttuktan sonra şimdi ise üstüne kremaları sıkıyordum. Annemler birazdan geleceklerdi. Derin bir nefes alarak kremayı taşırmamaya özen gösteriyordum.
"Yeter yeter yeter, taşma sakın bak!" diye yükseldim istemeden. Ne yapayım, istemediğim bir şey olunca sinirleniyordum.
Son keki de bitirip tuttuğum nefesi bıraktım ve kremayı tezgaha koydum.
"Sonunda." diye çığlık attığımda ne zaman oraya oturduğunu bilmediğim, tezgaha oturmuş olan Leyal korktu ve tezgahtan aşağı atlayıp bacaklarıma sürtünmeye başladı.
"Sırası değil annecim." dedim süsleri kremaların üstüne yerleştirirken.
Ellerimi yıkayıp arkama döndüm ve Leyal'i kucağıma aldım. Mama istediği çok belliydi ve vereceğimi düşündüğü için bir şey demeden kucağımda bekliyordu.
İlerleyip mama kabına mama kattım ve Leyal'i kucağımdan bıraktım. Hemen yemini yemeye başlamıştı.
"Afiyet olsun güzelim benim, ye de büyü, Hazan'a çekme sakın. Duymasın ama." diyerek mırıldandım kedime doğru eğilip.
-
1 Saat Sonra.
Luna'dan.
Annemler ve pastamız gelmişti. Beni kedimle beraber banyoya postalamış salonu süslüyorlardı.
Aslında kediyi kovmadılar ama ben yanıma almıştım, canım sıkılır diye.
"Hadi gel fotoğraf çekinelim." diyerek kucağımı işaret ettiğimde kedim kucağıma atlamıştı ve birlikte fotoğraf çekinmeye başladık.
Kapının açılmasıyla gözlerim oraya kaydı ve telefonu kapattım.
"Yani keyfinizi bölmek istemiyoruz ama doğum günü kızını salona alalım lütfen." demişti Hazan. Beni ayağa kaldırdı ve kedimizi kucağına alıp üç kişi birlikte salona yürüdük.
Salona girdiğimizde her yerin süslenmiş olduğunu gördüm. Hazan beni oturmam için ilerletti ve bir sandalyeye oturdum.
Arkadaşlarım, ailem hepsi buradaydı.
Ve ailem olacak sevgilim ve kedim...
Işıklar kapandı ve bir pasta içeri girdi. O sırada kafama süs takmakla uğraşıyordum.
"İyi ki doğdun Luna!"
"İyi ki doğdun, iyi ki doğdun Luna!"
"İyi ki doğdun güzeller güzeli sevgilim." diye fısıldayarak önüme bıraktı pastayı Hazan.
Pasta çikolatalıydı ve üzerinde;
İyi ki doğdun ay ışığımız yazıyordu.
"Luna sakın üfleme, buraya bak!" diye seslendi Yağmur. Kafamda süsler ile fotoğraf kamerasına poz vermeye başladım. Başlarda tek çektikten sonra pastaya üflemek için dilek tutmaya başladım.
Üzgünüm, dilekler söylenmez.
Dileğimi tutup, üfledim ve herkes alkışlamaya başladı. Ben de kendimi alkışlarken konfeti patlamıştı. Yüzüme ve pastama bir sürü konfeti gelirken ben ise çocuk gibi izliyordum.
Asla 25 yaşında değildim.
Sonrasında ise ailemle ve arkadaşlarımla beraber fotoğraf çekinme seansı başlamıştı.
Lütfen, onlarla hayallerimden daha güzel bir gelecek, artarak eksilmeden...
-
Ne demek finale 4 bölüm kaldı?!
Bu arada Luna benim umursama seviyesi dismdjskdj, evet aramızda 1 gün var canım karakterimle.
11 Şubat'ta onunkini, 12 Şubat'ta benimkini kutlamayı unutmayiniizzz jrkdjdksjfksmd
Çok güldük gideyim ben
Sizi halaylı bir bölüm bekliyor.
-Gecenin Yazarı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimse yok- yarı texting✔️
Teen Fiction05***; neden bu kadar iyi kalplisin? 05***; dünya hassas kalpler için cehennem 05***; gerçekten değmez 05***; üzerler - #kimse 1! ; 05/02/2023 tüm hakları saklıdır. başlama tarihi; 26 Kasım 2022 bitiş tarihi; 15 Şubat 2023