y i r m i ü ç.

57 21 271
                                    

Heeeeelllooooo

Lan finale 2 bölüm kalmış kimse söylemiyor😭

Bölüm Şarkısı;

Escapism-RAYE

Keyifli okumalar asklarim<3

-

Luna'dan.

3 Yıl Sonra.

"Test yaptın mı?" diye sordu yatakta oturan Yağmur. Ben ise stresten parmaklarımla oynayarak odada tur atıyordum.

"Hayır ama şüphelerim var işte Yağmur, anlasana." dedim hafifçe yükselerek.

"Başım döndü kızım, otursana artık yerine." diyerek ellerini başına koydu Yağmur. Onu dinleyerek yatağa oturdum, bu sefer ayaklarımı titretmeye ve dudağımı dişlemeye başlamıştım.

"Şu şüphelerden bu kadar heyecan yapıyorsan, test yaptığında bayılırsın herhalde Luna. Neyse evde hamilelik testi varsa yapsana." dediğinde gözlerimi tavana diktim ve izlemeye başladım.

"Evet var, yapayım." diye mırıldandım ve ayağa kalkıp banyoya ilerledim. Nedense heyecanım uçup gitmişti, ben de anlamıyordum. Testi bulup derin bir nefes alarak elime aldım ve yapmak için açtım.

-

Kapıyı kilitlemiş, klozetin üzerine oturmuş sonucu bekliyordum. Ellerimi yıkamıştım her şey bitmişti ama çıkamıyordum buradan.

"Kanka tuvaletin içine mi düştün, çıksana artık beraber görelim sonucu." diyerek kapıya tıkladı Yağmur.

"Bekle Yağmur, hâlâ hayattayım!" diye seslendim ona başımı kaldırarak. Tekrar başımı teste indirdiğimde sonucun çoktan çıkmış olduğunu görmüştüm.

Gerçekliği ne kadar doğruydu, sorgulanırdi tabii ki. Bazı testler yanlış gösterebiliyordu, kan testine kadar sevinip üzülmemek gerekiyordu tabii ama...

Üzülmemem lazımdı.

Çift çizgiydi, pozitif gözüküyordu. Evet ben hamileydim.

Hamileydim, karnımda küçük bir can taşıyordum.

Gözlerim yavaş yavaş dolarken tek elimi ağzıma kapattım. Ağlamak üzereydim, hâlâ bunun gerçekliğini sorguluyordum.

"Luna, çık şuradan kapıyı kıracağım yoksa." diye bağırdığını duydum Yağmur'un, sesinden heyecan seziyordum. Evet belki erken sevinip, heyecanlanmamam gerekiyordu ama ne yaşarsak beraberdi. Şu anlık en yakınlarımın öğrenmesi gerekiyordu.

Yavaş yavaş ayaklandım ve tuvaletten çıktım.

"Şükür sonunda çıktın." dedi Yağmur ve elimdeki testi işaret etti gözleriyle. "Sonuç?" diye sorduğunda kendisinin bakmasını isteyerek sonucu ona uzattım. Önce ciddileşerek izledi, sonra ise yavaş yavaş gülümseme kapladı dudaklarını.

"Sen şaka mısın?" diye bağırdı ve boynuma atladı. "Ben teyze mi oluyorum şimdi, Leyal dışında gerçek bir çocuğunuz olacak. Sen iki canlısın Luna!" diyerek coşkulu bir şekilde konuştuğunda başımı sallayarak onu onayladım.

Kapının çalınmasıyla çığlık attım ve odadan çıkıp koşarak merdivenlere ilerledim. Hazan gelmişti muhtemelen ve bu haberi vereceğim için çok heyecanlıydım.

"Yağmur testi getir!" diye seslendim aşağı indiğimde, Yağmur da arkamdan geliyordu. Sırıtarak kapıyı açtığımda Hazan hemen bana sarılmıştı. Her bir yere gidip geldiğinde böyle yapıyordu.

Acaba hamilelik iznine ne zaman ayrılırdım?

Aynen, tek derdimiz buydu şu an.

Sarılıp başımı boynuna gömdüğünde kokumu hafifçe içine çekmişti. Kollarımı boynuna dolamıştım.

"Sevgilim, Yağmur burada ve sana bir haberim var. Bu yüzden ayrılmamız gerek." diyerek ondan ayrıldım. Yağmur sonunda gelebilmişti. Elindeki testi bana uzattığında Hazan şaşırarak testi aldı.

"Aaa, Yağmur tebrik ederim seni. Allah analı babalı büyütsün." dediğinde gözlerimi devirmiştim.

"Hazan bu salaklığın ne zaman bitecek?" dediğimde yüzüme saf saf baktı Hazan.

"Test bana ait değil Hazan, Luna'ya ait." dedi Yağmur kısık bir ses tonuyla.

"Ne? Şaka mı bu?" dediğini duydum Hazan'ın.

"Bilmem, nasıl görüyorsan." diye mırıldandım hafifçe sırıtarak.

"Allah'ım!" diye çığlık attı ve gelip bana hızlıca sarıldı. Beni kucağına alıp etrafında döndürürken çığlık atarak durması için omzuna vuruyordum.

"Baba oluyorum ben! Tüm dünya duysun." dediğinde beni bıraktı ve kapıya ilerledi.

"Geri zekalı dışarıda adam akıllı insan mı var? Kuşlara, kedilere duyurmak istersen sen bilirsin." dediğimde aklı yerine gelmiş gibi geri çekildi.

"Ha, doğru." dedi ve kedimize duyurmak için 3 yaşındaki Leyal'in yanına yürüdü.

"Leyal, abla oluyorsun yavrum." dedi onu kucağına alarak. İçindeki enerjiyi atamayınca kendi kendine dans etmeye başlamıştı.

Anne, baba oluyorduk.

-

Benim yavrularım büyüdü de çocukları oldu şaka mı🤧

Finale 1 bölüm kaldı, bitirmemize ise 2.

1K hedefimize son 1 hafta ve şu an 650 falaniz sanırım.

Görüşürüz kuzularım...

-Gecenin Yazarı.

kimse yok- yarı texting✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin