Bu bölüm,kaza kısmını okuyacağız.
Ben Sende Yandım- Mavi Gri.
İyi okumalar.
-
Luna'dan.
Flashback. Kaza sahnesi.
Abimin attığı konumla evden çıkmış bara doğru ilerliyordum. Montuma sıkı sıkı sarılmıştım ve üşümemek için kendimle savaş veriyordum.
Soğuktan artık gözlerim yanmaya başlamıştı, yolu aydınlatan ışık sönmüştü ve karanlıkta kaldım. Bunu görünce telefonumdan flaşı açtım ve öyle ilerlemeye devam ettim. Aynı zamanda konumu takip ediyordum.
*10 metre sonra hedefiniz sağda kalacaktır
Bunu duyunca derin bir nefes aldım. Burnuma elimin tersiyle dokununca buz gibi olduğunu hissetmiştim.
Biraz yürüyünce barı görmüştüm. Hemen içine doğru ilerledim. Biraz engeller sonrasında içine girdiğimde rengarenk ışıklar gözümü almaya başlamıştı.
Hazan ve abimi bulmam gerekiyordu ama burada yoklardı. İnsanlara çarparak ilerliyordum ama umurumda değildi. Hazan ve abimi göremeyince telefonumdan Hazan'ı aramaya başladım.
"Aç ne olur şu telefonu." diye fısıldadım çıkışa doğru ilerlerken. Müzik yüzünden hiçbir şey duyamıyordum.
Burnumu çektim ve çıkışa doğru koştum. Hemen kendimi dışarı attığımda sesler duymaya başlamıştım. Bir kavga oluyordu.
Tekrar tekrar Hazan'ı ararken kavganın olduğu yeri görmüştüm. Oraya doğru koşmaya başladım. Lakin beni durduran şey içinde tanıdık simalar görmem olmuştu.
"Hayır, Hazan lütfen." diye fısıldadım kavgaya bakarken. İçimde abimi de görünce oraya doğru koşmuştum. Yanına geldiğimde Hazan'ın gözleri beni buldu.
"Luna..." dedi sadece.
"Hazan, ayrılın." diyerek biraz daha yaklaştım onun yanına.
"Yaklaşma Luna, gelme buraya." diye bağırdı bana yüksek sesle.
"Hayır çıkın oradan." diyerek onun kolundan tuttuğumda elimi tutarak beni ittirdi. Tekrar usanmadan onu sıkıca tuttum ve kendime doğru çektim.
"Def ol git buradan, Luna. Seni ilgilendirmiyor." demesiyle yüzüne baktım. Şu an mantıklı düşünemiyor olmalıydı.
"Hiçbir yere gitmiyorum, çabuk çık şuradan." diye bağırdım onu daha da çekerken.
"Luna uzaklaş buradan abicim." diyerek abim bağırdı.
"Hayır." dediğimde Hazan güçlü bir şekilde elimi tutup tekrardan beni yola itti.
"Yeter kes sesini, git artık Luna!" diye bağırdı bana.
"Asıl sen kes sesini Hazan, böyle davranamazsın yeter sus." diye bağırdım ona tekrar gelirken.
"Gelme dedim sana," dediğinde abime doğru dönmüştüm, bir adama yumruk atmakla uğraşıyordu. Biri de onu geriye çekiyordu. Hazan bana bakarken bir yumrukla dengesini kaybetti ve yere düştü.
"Hazan!" diye seslendim oraya dönerek. Polisi aramak için hazırlanırken bir adam telefonumu aldı ve yere atıp ayağıyla ezdi.
"Sen ne yapıyorsun be?" diye bağırdım ona.
"Sana buradan git dediler değil mi?" diyerek üzerime yürüdü adam.
"Üzerime yürüyünce korkacağımı falan mı sandın?" diyerek ukala bir tavırla sordum ona. Hazan bir anda gelerek adamı yakalarından tutarak yere fırlattı ve yumruk atmaya başladı.
Hazan'a ilerledim ve onu çekmeye çalıştım. "Hazan çekil senin başın yanacak."
"Sana git demiştim!" diyerek bana döndü ve boğazımdan biraz altından iki eliyle sertçe itmesiyle dengemi kaybederek yere düşmüştüm. Bir korna sesi duyunca ayağa kalkmaya çalıştım fakat her şey çok hızlı olmuştu.
"Abicim!"
"Luna!"
Hissetmiyordum, hiçbir şeyi. Gözlerim kapalıydı, nefes almak zordu. Gözlerimi açıp ikisine de bakmak istemiyordum.
"Luna, aç gözünü ne olursun." biri bedenimi kucağına aldı.
"Ambulansı arayın." diye bağırdı Hazan.
Bilincimi kaybettiğimi hissediyordum, kolumda yabancı bir cisim vardı.
"Sana git demiştim Luna, ne olurdu gitseydin." dediğini duydum Hazan'ın. Bir damla gözyaşı koluma yüzüme düşmüştü. Ardından yüzünü montuma gömerek ağlamaya başlamıştı.
Abimin acı haykırışları, Hazan'ın ağlayışları kulağımdan gitmiyordu. Kazınmıştı sanki oraya.
"Luna, ne olur uyan sevgilim. Yine bağır bize ama uyan. Adamlar bıçaklıydı, yemin ederim sana öyle davranmak istememiştim." sesler, anlamsız sözcükler, bağırışlar.
Hiçbir şey ifade etmiyordu artık.
"Ben sende yandım, sende söndüm
Çıkar yol bulamadım bu sensizliğe
Geceler doldu içime, cevap veremedim
Sadece gözyaşlarım kaldı sayfalarda."-
Ne diyeceğimi bilemedim.
Hadi görüşürüz!
-Gecenin Yazarı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimse yok- yarı texting✔️
Novela Juvenil05***; neden bu kadar iyi kalplisin? 05***; dünya hassas kalpler için cehennem 05***; gerçekten değmez 05***; üzerler - #kimse 1! ; 05/02/2023 tüm hakları saklıdır. başlama tarihi; 26 Kasım 2022 bitiş tarihi; 15 Şubat 2023