Ay hoş geldiniz asklarim
Bugün yildizin_kralicesi ile sinir krizine girip, esraav20 ile duygulanıyoruz!
Bölüm Şarkısı;
Stay- Blackpink
Stay with me...
-
Luna'dan.
Flashback. Hastane.
Bileğimde bir serum vardı, kollarıma arabanın camları girmişti bu yüzden belirli bölgeler sargılıydı. Hastanenin sevmediğim kokusu burnumdaydı yine ve kendimi hareket ettiremiyordum.
Kazanın üzerinden ne kadar zaman geçmişti bilmiyordum ama tek bildiğim Hazan'a kırgın olduğumdu.
Bilmiyorum, belki o anlık sinir, belki korumak çok şey söyleyebilirdi ama benim gibi söz ve kelimelere takıntılı insanlar bunları unutamıyordu işte, sürekli neden dedi cümlesi zihnimizde yankılanıyordu.
Korkuyordum.
Hareketsiz yatarken içeriye abim geldi.
"Luna, Hazan kapıda bekliyor ve seni görmek istediğini söyledi." diyerek yanıma yaklaştı. Annem yanımdaki koltukta oturuyordu ve vereceğim cevabı bekliyordu.
"Onu görmek istemiyorum, gidebilir." dediğimde odadan içeri Hazan girdi ama ona göz ucuyla bile bakmadım ve başımı çevirdim.
"Biz sizi yalnız bırakalım." dedi abim ve annemi çağırdı.
"Hayır gitmeyin, babam kalsın barii. Tek kalmak istemiyorum burada." diyerek annem ve abime bakarak konuştum.
"Tek değilsin ki, ben varım. Kimse yokken bile ben varım yanında." diyerek yatağa yaklaştığını gördüm Hazan'ın. Derin bir nefes alarak yaptıklarını izledim sakince.
"Baban sana yiyecek bir şeyler gelmesi için doktora sormaya gitti, siz konuşun kızım." dedi annem kapıya ilerlerken.
"Benim burada olmamın sebebi o anne. Burada olmasını istemiyorum." dedim ani bir sinirle. Hazan'ın hayal kırıklığı ile bana baktığını görmüştüm.
"Geleceğiz, sadece seslenmen yeterli." dedi abim ve ikisi odadan çıktılar.
"Yüzüme bak Luna, lütfen." dedi Hazan oturduğu sandalyeyi ilerleterek. Sonra ise ayağa kalktı ve yatağın boşta kalan kısmına oturdu. Başımı eğmiştim ve yatağı izliyordum.
Hazan çenemden tutup gözlerimizi birleştirdi. Ağlıyordu, en son gördüğüm gibi.
"Konuş benimle Luna, lütfen bir kelime söyle. Boş boş bakma suratıma, canım yanıyor." dedi bana parmağını çenemden çekerek. Ben ise sessiz kalmayı seçtim.
"Herkese konuşan sen, neden bana susuyorsun?" diye sordu bu sefer.
"Çünkü senin tarafından susturuluyorum." diye cevap verdim ona başımı dikleştirerek.
"Ölebilirdim Hazan," diyerek ekledim sadece.
"Adamlar bıçaklıydı, bıraksaydım yine zarar görürdün. O an arabanın gelip gelemeyeceğini nereden bilseydim Luna? Biraz da olaya benim gözümden bakmayı dene." dediğinde susmuştum. Haklı olsa da olmasa da kırılmıştım.
"Nedendi peki o sözlerin? Benim tanıdığım Hazan daha kibar bir şekilde uyarırdı." dedim gözlerimi kısarak.
"Sözlerim mi kırdı seni? Özür dilerim." dedi yüzümü izleyerek.
"Neden ittirdin Hazan? Sen benim canımı yakmak istemezdin hiçbir zaman." diye devam ettim sözlerime.
"Luna..." dedikten sonra sargı içindeki kollarımı izledi.
"Sarılmak istiyorum sana ama sargıların ve yaraların sebebi de benim değil mi? Sarılsam bile hissetmeyeceksin." dediğinde gözlerim dolmuştu. Ben silemeyince uzandı ve eliyle incitmeden göz yaşımı sildi.
"Luna, yine sustun ama sevgilim." dedi bana, ben ise sadece ağlıyordum. Kendimi durduramıyordum.
Bana iyi mi geliyordu, kötü mü anlayamıyordum.
"Git Hazan." dedim ince bir ses tonuyla konuşarak.
"Kalmak istiyorum ama." dedi tekrardan akan gözyaşımı silerek.
Gitmesini istemiyordum ama gitmesi gerekiyordu. Kalbimi değil, mantığımı seçmeliydim
"stay, stay, stay with me (stay with me)."
"Bana zaman ver, iyileşmem lazım. Sen olmadan. Biraz konuşmasak iyi olur." dedim hafifçe tebessüm ederek.
"Beni istemeden yaralamandan korkuyorum, ama söz geri döneceğim Hazan." dedim ona.
"Şu an kalsam olmaz mı?" diye sordu bana.
"I just want you to stay (you to stay)."
-
Ben iyi değilim tutun beni bayılacağım.
Bölüm şarkıyla acayip uydu ln.
Bp biasınızı alayım?
Öpüşün barışın ben dayanamıyorum iyi günler.
-Gecenin Yazarı ama sizleri çoook sevennn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimse yok- yarı texting✔️
Novela Juvenil05***; neden bu kadar iyi kalplisin? 05***; dünya hassas kalpler için cehennem 05***; gerçekten değmez 05***; üzerler - #kimse 1! ; 05/02/2023 tüm hakları saklıdır. başlama tarihi; 26 Kasım 2022 bitiş tarihi; 15 Şubat 2023