d o k u z.

90 25 142
                                    

Bu bölüm esraav20 ve yildizin_kralicesi 'ne ithaf edilmiştir.

Bugün iki kişiden hangisi ilk olacak acaba, onlar biliyor kendilerini♥️ iyi ki varlar..

Bölüm Şarkısı;

Otobüs Durağında- Elyas&Taha

-

Luna'dan.

Ona doğru yürümeye çalıştım hızlıca, sinirliydim ve konuşmak istiyordum.

"Hazan!" diye bağırdım ve koşup elindeki silahı bir çırpıda aldım.

"Ver onu Luna," dedi ama dinlemedim. Denize doğru fırlattım elimdeki silahı.

"Yeter artık, bıktım bu yaptıklarından." diye bağırdım ona yüksek bir ses tonuyla.

"Üzüyorum seni," dedi benden uzaklaşarak.

"Evet!" diye bağırdım. "Üzüyorsun beni, kırıyorsun beni, kaçıyorsun benden, bırakıyorsun beni ama hep sana tekrar gelen ben oluyorum. Ölme diye. Yoruldum artık Hazan, yapma bunu ikimize." diye bağırdım ona doğru adımlar atarak.

"Yere otur, adam akıllı konuşalım şu meseleyi." diyerek yeri işaret ettim. Ağlamaya başlamıştı ve gözleri kırmızıydı.

"Ağlama aptal." dedim yere oturarak. Bacaklarımı kendime sardım ve denizi izlemeye başladım.

"O gün, seni üzdüm biliyorum." diyerek yanımdaki yerini aldı. "Ama bilerek yapmadım yemin ederim." dediğinde ona bakmasan dinlemeye devam ettim.

"Biz mutlu sonu hak ediyor muyuz?" diye sordu bana.

"Herkes mutlu sonu hak eder." diye cevap verdim. "Neden bana yazdın? Özlediğin için mi?" diye sordum ona ardından.

"Evet, seninle konuşmayı seviyorum Luna." dediğinde gözlerimden bir damla yaş düştü. Ağlamak istemiyordum ama ağladım.

"O gece abin ile birlikteydik. Bir bara gitmiştik ve olan şey o gün oldu. Oradan çıktık ve o mahalle kavgasına karıştık. Her şey isteğim dışında oldu ve o an sen göründün yolun önünde. Abin ve beni görünce kavgaya karışmaya çalıştın ama sen karışma diyerek seni ittirdim ve sana araba çarpmıştı. Ben bilerek yapmadım, gerçekten bilerek olmadı dememe rağmen beni hiç affetmedin. Kavga yerinde belki seni tersledim ve kaba davrandım ama adamlar bıçaklıydı ve daha fazla şey olabilirdi. Arabayı görmedim ve bilerek yapmadım, evet çok ağladım sana çarpınca. Şu an bile kelimeleri yan yana getirmekte zorluk çekiyorum Luna, ne olur anla beni." dediğinde ona döndüm ve kollarını boynuna sardım.

Bu yaptığımla şaşırmıştı. O an kalbimi çok kırmıştı ama şu an hiçbir şey düşünecek hâlde değildim.

Belki sonra... Onu yeterince azarlayabilirdim. Başını boynuma gömüp ağlamaya başladığında titrek bir nefes vererek ellerimi boynundan çektim ve ağlamasını bekledim.

"Ağla, benim yerime de ağla Hazan."

-

Çoğunuz aldatma falan bekliyordu sanırım..

Bundan sonrası nasıl olur dersiniz?

-Gecenin Yazarı.

kimse yok- yarı texting✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin