y i r m i.

56 21 184
                                    

Hellooooooooooooooşşşş

Bölüm Şarkısı;

Sen Benim Şarkılarımsın- Cem Adrian.

Keyifli okumalar<3

-

Luna'dan

3 hafta sonra.

Hazan'ın evine iyice yerleşmiştim artık, 1 haftadır birlikte yaşıyorduk ve aramızda bir sorun çıkmamıştı.

Aslında, Hazan'ın evine değildi, düzelteyim.
Evimize.

Şimdi ise kedi sahiplenmek için eski evime gelmiştik. Çevrelerinde minik kediyi arıyorduk.

"Sevgilim, buralarda olduğunu sanmıyorum. Gitmiş olabilir." diyerek aramaya devam etti Hazan.

"Hazan, umutsuzluğa kapılma hemen ya. Etrafı arayalım, yürüyelim o olmazsa başka bir yavru kedi buluruz." diyerek negatif düşünceleri etraftan attım ve yürüyerek aramaya devam ettim.

"Mırrr..."

"Ben bir ses mi duydum? Hazan sen de duymuş ol lütfen." diyerek gülümsedim ve arkama döndüm. Hazan kucağında küçük bir kedi ile bana bakıyordu. Kedi çakır gözlü bir tekirdi ve üç ya da dört aylık olmalıydı.

"Allah'ım tipe bak, yerim ben seni, yer!" diyerek çığlık attım ve kediyi Hazan'dan alarak kendi kucağıma aldım.

"Sen ne kadar tatlı bir şeysin öyle ya..." diyerek kediyi izliyordum.

"Annesi nerede acaba?" diyerek meraklı bir şekilde sorguladı Hazan.

"Doğru, annesi varsa sahiplenmek pek doğru olmaz gibi." diye mırıldandım. O sırada telefonun çalmasıyla Hazan telefonu açtı.

"Kim?" diye işaret ettim gözlerimle.

"Gül abla." diye cevapladı Hazan beni kısık bir sesle.

"Hazan, bizim eve gelsenize ya." dediğini duymuştum Gül ablanın.

"Neden ki, bir şey olmadı değil mi?" diye hafif bir telaşla sordu Hazan.

"Halay çekmemiz lazım Hazan acilen. Neden olabilir, sen hep böyle mi cevap veriyorsun insanlara, misafirler senden çok çekiyordur kesin bak. Eskiden de böyleydin sen Hazan ya. Nerede anlayış, nezaket, hoşgörü, kibarlık?" diyerek söylenen sesi duyduğumda istemsizce gülmüştüm.

"Tamam Gül abla, halay çekmek için hemen geliyoruz." dedi Hazan ve gülerek telefonu kapattı.

"Kedi ne olacak? Burada bırakamam ben bu çocuğu." dedim alt dudağımı sarkıtarak.

"Tamam, bizimle gelsin barii. Baksana kucağında uyumuş. Çok sevmiş yani seni." demişti Hazan hemen.

"Giderken veterinere uğrayalım barii Hazan. Ayrıca burada kimse yokken ben vardım, ikinci anası benim onun." dedim arabaya doğru yürürken.

"Evet, kesinlikle sensin güzelim. Hadi gidelim." dedikten sonra arabaya bindik ve veterinere doğru ilerledik.

-

Veterinere gelmiştik ve kedimizin gereken aşıları yapılmış güzelce temizlenmişti. Gereken eşya ve mamaları alıp yola çıkmıştık. Küçük kedimiz şu an kabının içinde uyuyordu. Eski hâlinden çok daha iyi gözüktüğü için mutluydum.

"Adını ne koyacağız? O kadar konuşup hâlâ karar veremedik, benimki de soru." dedi Hazan önden. Ben arkada kediyle ilgilendiğim için öne oturamamıştım.

"Bilmem, ne koysak acaba?" diyerek sorusunu tekrarladım.

"Onu bırak da, umarım halay çekmeyiz topluca." diyerek çekingen bir sesle söylendi Hazan.

"Yapmaz ya... o kadar da değil yani umarım." diye mırıldandım sonlara doğru ciddileşerek.

"Ben bilemeyeceğim..."

-

"Hoş geldiniz! Ay bu tatlı kedi nereden çıktı, adını koydunuz mu?" diyerek bizi karşıladı Gül abla.

"Sağ ol abla, bizden çok kediyi sorduğun için." diyerek ima yaptım ve içeri girdim.

"Yemek hazır, hemen sofraya geçelim. Sonra halay çekiyoruz." demesiyle Hazan duraksadı.

"Şaka yapıyorum ya." diyerek güldü Gül abla ve hepimiz içeri girdik, ortam iyice yumuşamıştı ve herkesin keyfi yerindeydi.

"Eee, kedinin adını ne koydunuz?" diye bir sohbet başlattı Gül abla.

"Daha koymadık, yani çok düşündük ama son kararımız senin koyman oldu. Gönder gelsin!" diyerek yükseldiğimde Gül abla düşünmeye başlamıştı.

"Hmm, Leyal nasıl sizce? Gece demekmiş." dediğinde gözlerim hemen büyümüştü. Bu isim... çok tatlıydı.

"Olur olur olur!" dedim hızlıca.

"O zaman Hazan ve Luna'nın minik kedisi Leyal hayatımıza hoş geldin!" diyerek güldü abim.

"Hoş geldin minik Leyal'im." dedim masum bir şekilde kedimi izlerken.

"Hadi kuzum, yemeğine dön sen. Sonra hep birlikte Leyal'i severiz." dedi Gül abla. Herkes yemeğe tekrar odaklanmıştı.

-

Hoş geldin mini minik Leyal'imiz.

Darısı çocuklarının başına, amin.

Diğer bölüm doğum günü bölümü olsun istiyorum, ardından bir iki tane daha özel sahneler okuyup finale geçeceğiz zaten.

Good night, ben başka kitaba bölüm yazmaya kaçarrooovv

-Gecenin Yazarı.

kimse yok- yarı texting✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin